Wij gaan er voor in juni/juli 2014!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door EefjeK, 13 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    :(

Hoe gaat het hier dames??
    Ik heb nog steeds weinig nieuws;)
    Vandaag dag 13 van mijn cyclus...merk nu wel dat ik toch niet zo kalm meer ben hahahaha.
    De ovulatietest van vanmorgen was iets donkerder dan gisteren ik hoop een dezer dagen toch een knaltest te krijgen hoor.

En annemeis...is je eisprong idd vandaag geweest??
    Wat handig dat je dat voelt aan je lichaam.
    Ik heb vandaag wel wat last van een gevoelige baarmoeder, als ik bijvoorbeeld tegen het aanrecht aanleun is het gevoelig, vanmorgen ook wat bruinig slijm verloren. Verder heb ik een zwaar gevoel beneden en een stekelig/trekkerig gevoel in mijn rechterlies...:(

Bessie hoe is het met je oog??
    En ik heb bij jou het gevoel dat je gewoon vet zwanger bent..waarom weet ik niet. De tijd zal het leren:p

2. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    Zie ineens dat we verplaatst naar de zwanger worden clubs.
    Ook goed toch, we zijn ookal een flinke club aan het worden.

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja we zijn idd wel een clubje aan het worden zo :)

Butterfly..hoop het ook voor ons meid!!!

4. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Ik zie dat ik op het lijstje bij 13 juni sta maar mijn NOD is 20 juni. Waarschijnlijk had ik het verkeerd hier neer gezet :D

5. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    BAM dan kopieer je de lijst opnieuw en dan zet je jezelf bij de juiste datum.

6. Mawe

Mawe Lid

19 mei 2014
    77
    0
    0
    Hallo allemaal! goh ik was jullie ineens kwijt!! Had per ongeluk abbo verwijderd en toen kon ik nergens het topic meer vinden, ook niet in clubs..

Nouja uiteindelijk via EefjeK gezocht en toch weer gevonden. Hier weinig nieuws. Nog steeds 'rustig' aan het wachten :D

Ja Bessie, oog weer beetje hersteld?

7. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Ik wist niet of de lijst wel goed was aangezien ik alleen een NOD lijst van 1 t/m 15 juni zie. Zijn vast meer mensen die ook hun NOD na 15 juni hebben. Of ben ik nu nog de enige, kan ook natuurlijk. Daar is nog geen lijst van geloof ik?

8. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    #188 meissie83, 30 mei 2014
    Laatst bewerkt: 30 mei 2014
    Je zal idd niet de enige zijn. Zullen we dan een lijstje maken die langer doorgaat??

Mawe vervelend hè dat wachten?
    Ik ben nog steeds in de afwachtende fase van "springt mij ei en wanneer springt ie dan??"
    Bijgevoegde afbeelding zijn mijn ovulatietesten van een paar dagen.
    Ik test 2 x op een dag om de lh piek maar niet te missen.
    De testen worden donkerder dus please laat ik een eisprong hebben!?
    Gisteravond nog even fijn geklust, er kan maar vast een voorraad klaar staan mocht mijn ei springen;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      40,9 KB
      Weergaven:
      2
  9. Mawe

Mawe Lid

19 mei 2014
    77
    0
    0
    Goed bezig Meissie! Haha, de troepen staan dus klaar. Succes!;)

10. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    :p:D

11. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Meissie83 Dat ziet er wel goed uit. Als je straks weer ziet dat een test lichter is na een donkere dan weet je zeker dat je een eisprong hebt gehad. Dus flink aan de klus komende dagen. :D

12. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Zo zagen mijn LH testen er de vorige keer ook uit, na die donkerste streep werd de volgende streep direct weer lichter. Hoop voor je dat het het raak is ;)

13. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    Nou ik ben benieuwd wat de test van vanavond dan zegt:D
    Zou wel enorm fijn zijn als ik een "normale" cyclus zou hebben, is geloof ook voor het eerst:)
    Ik ben altijd erg onregelmatig geweest, zouden de teunisbloemolie en tarwekiemolie dan echt werken??

Wat is je NOD butterfly??

BAM, ik hoop dat ik vanavond nog een knaller van een test krijg?

14. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Vandaag ongesteld geworden, dus het rekenen kan gaan beginnen :). Ik ben heel benieuwd naar de komende weken.

15. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Ik zie je reactie nu pas, sorry! Ik heb er voor gekozen alleen de pillen van de Etos te gaan slikken, daar zit alles in + een beetje extra aan vitaminen en wonderkruiden ;)

16. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    Lens wat fijn...nu op naar een vruchtbare cyclus:D

17. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Dat weet ik nu nog niet Meissie83, ik heb net een miskraam achter de rug en dit is mijn eerste menstruatie sindsdien. Als ik van een 'normale' cyclus uit zou moeten gaan dan zou het rond 20 juni moeten zijn.

Dat was de vorige keer toen ik zwanger was heel netjes, op dag 15 mijn LH piek, toen ook zwanger geworden. Twee dagen na mijn NOD had ik een licht positieve zwangerschapstest, een kleine week daarna een knaltest.

18. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    hoi allemaal,

spannend hoor om weer te gaan stoppen. ik mag nog 5 pillen :D
    Hoop dat mijn lichaam geen rare dingen gaat doen, heb nl al flink last van hormonen gehad dus hoop dat dat t een beetje uit blijft.

Is t heel gek als ik zeg dat ik niet met ovulatie testen in de weer ga en gewoon ga afwachten?

Ben wel super benieuwd hoe deze zwangerschap gaat lopen, aangezien ik bij mijn dochter echt een mega goede zwangerschap heb gehad. En hoe zal mijn vriend reageren als ik een positieve test in handen heb. En natuurlijk de meiden.

8 jaar terug ben ik ook in deze periode zwanger geraakt dus ben heel benieuwd!!

Ik reageer miss niet veel maar lees wel mee :D

liefs

19. maris87

maris87 Lid

15 mei 2014
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey daar zijn jullie, k heb me kapot gezocht!
    we klussen hier wat af, ik weet wel zeker dat ik dit weekend mijn ei heb. ik voel het en merk het (dat rekbare slijm wat uit je doos komt)
    kleine man gaat morgen uit logeren, wij gaan een dagje weg, met als afsluiter.... tam tam tammmm hahhaha

dan is het afwachten geblazen

@ mawe jij hebt je nod aankomende week toch? voel je al wat?
    ik denk van alles te voelen...

20. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    Maris, hier ook vruchtbaar slijm. En normaal na het klussen lekt er flink wat sperma uit mijn vagina, vannacht en vandaag dus bijna niks...:( Zou dat kunnen komen doordat mijn baarmoedermond open stond en het dus beter is opgenomen?
    Ik ga zo nog weer een ovulatietestje doen.

Deel Deze Pagina