Wij gaan er voor in juni/juli 2014!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door EefjeK, 13 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maris87

maris87 Lid

15 mei 2014
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    In doe geen ovulatie testen, misschien als jet over een paar maanden nog niet raak is. Maar tot die tijd.....

Moet wel zeggen dat ik het wel spannend vind, het is anders de de eerste. Weet nu wat me te wachte staat.

Als het deze maand raak is, ben weer uitgerekend in februari net als met de eerste

2. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Zojuist getest en nog geen knaller...rechts is die ik zojuist heb gedaan, middelste van vanmorgen en links was van gisteravond.

Bijgevoegde bestanden:

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Nee nog even door testen inderdaad!

4. maris87

maris87 Lid

15 mei 2014
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je komt wel in de buurt of zie ik dat nou verkeerd. Mijn interesse is toch gewekt. Waar haal je die? En wat kost dat zon beetje?

5. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    Maris deze testen heb ik besteld op de site van Sensitest.nl
    Kwa prijs kun je het zo duur maken als je zelf wilt:D

6. maris87

maris87 Lid

15 mei 2014
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk dat ik ze volgende maand eens ga proberen ;)

7. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    Pfff weer een net niet knaltest...de meeste rechtse is van een uurtje geleden.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,5 KB
      Weergaven:
      1
  8. XmoonlightX

Zw worden wel donkerder..hoeveelste dag zit je nu?

9. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    Dit is dag 15 moonlight.

10. XmoonlightX

Zal vast een deze dagen wel knallen.

Zo ik heb ze net even bij de action ingekocht...drie doosjes,..2,49 voor vijf.
    Bij de vorige rondes had ik er altijd goed resultaat mee...
    Hoop deze ronde wel een ei te spotten...

Had afgelopen week die van 123testen gebruikt..ook prima maar ik kan het verschil tussen de streepjes bij de action beter zien

11. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Hoi meiden! Ik zie dat jullie al een tijdje aan het kletsen zijn, maar vinden jullie het goed als ik ook inhaak en gezellig mee klets?

Wij waren eigenlijk van plan om dit najaar voor ons tweede kindje te gaan, maar vorige week hebben we besloten er na mijn voorraad pil al voor te gaan! En dat is dus volgende maand:D. Wij willen graag ongeveer 2 jaar leeftijdsverschil en ons zoontje wordt in oktober 1. Bij hem was ik binnen 4 maanden zwanger maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het bij een volgende ook zo zal gaan. Hoop het stiekem natuurlijk wel want als het even kan willen we niet twee kindjes die in dezelfde maand geboren zijn haha.

Ik zie dat een aantal van jullie met ovulatietesten bezig zijn. Hebben jullie daar een speciale reden voor? Zal me ook even 'inlezen' in jullie verhalen;)

12. XmoonlightX

Welkom cammy!

Ik gebruik ovu testen omdat mijn cyclus niet elke keer even lang is...de ene keer heb ik dag 14 al een ei en de andere keer pas op dag 29.. En aangezien je niet maand in maand uit om de dag vol kan houden om te klussen, vind ik het handig om te weten wanneer mn ei er aan komt..

Daarnaast is mijn lichaam na de mk even van slag..ben al wel 1 x ongesteld geworden, maar in die periode geen ei gehad, dus hopelijk de aankomende ronde wel weer...
    Zit nu op dag 15 , maar ben net twee weken ongi geweest dus hopelijk aankomende week ergens een eisprong..

13. Mawe

Mawe Lid

19 mei 2014
    77
    0
    0
    Ik ben ook nog niet aan het ovulatietesten, maar ik zit ook nog maar in ronde 1 dus wil het nog even laten voor wat het is.
    Wel ben ik mijn temperatuur aan het meten, maar dit bedacht ik pas 2,5 week nadat mijn spiraaltje eruit was.(niet zo handig) Zit nu al 11 dagen boven de 37 graden. Dus met een paar dagen moet het of omlaag gaan of als het hetzelfde blijft misschien wel...

Ik gok dat ik volgende week een keer ongesteld moet worden, maar ik heb toch al wel paar keer testje gedaan, ook al weet ik dat het geen zin heeft.. maja kon het niet laten.
    Irritant is dat ik hele tijd verjaardagen en andere gelegenheden heb waar ik met vrienden bij elkaar kom, dus als ik ineens een frisje ga nemen ipv rose ga ik meteen door de mand vallen mocht het straks toch raak zijn...;)
    Dat is het lastige aan deze maanden, alleen maar feestjes, verjaardagen en bbq's, maarja we zien het wel. Eerst maar eens zwanger zien te worden!

14. Mawe

Mawe Lid

19 mei 2014
    77
    0
    0
    O en maris om nog even antwoord te geven op je vraag. Ja ene keer denk ik van wel, andere keer van niet...:( haha, kan er dus niks mee. Wel heb ik sinds 2-3 dagen helemaal geen afscheiding meer, vind wel vreemd aangezien ik daar normaal best wel last van he.
    Maarja ook hier probeer ik maar niks achter te zoeken.:p

15. maris87

maris87 Lid

15 mei 2014
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mawe, spannend zeg! Wanneer ga je testen? Of laat je het op zijn beloop?

16. maris87

maris87 Lid

15 mei 2014
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb even een ander vraagje. Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik een beetje een zeurderig gevoel in mijn onder buil. Het voelt niet het zelfde als menstruatiepijn. Maar wel de hele dag aan wezig. Heeft 1 van jullie dit ook?

Ik ben dus bang dat als ik (heel toevallig) wel ik de eerste ronde zwanger raak, dat het dus niet goed is (miskraam)

Iemand ervaring met deze klachten? Word er ee beetje onzeker van :(

17. bpu

bpu Niet meer actief

Hey meiden,

Ik zou graag meekletsen met jullie :)
    Wij willen het in juli ook gaan proberen, ik ben al gestopt met de pil sinds vorig jaar juni, maar durfde steeds de knoop niet door te hakken om er daadwerkelijk voor te gaan. Ik wil deze week starten met foliumzuur.

Spannend! Wij gaan voor onze eerste trouwens.

18. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    Welkom allemaal!!

Ik nog 4 pillen en dan gaat ie aan de kant. Spannend!!!!

19. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    Een warm welkom voor de nieuwe dames, en ik hoop dat er allemaal maar snel met mooie testen komen!

20. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    Ik gebruik ovulatietesten om mijn ei op te sporen;) hahaha maar dat doe ik omdat ik bekend ben met onregelmatige cyclussen.

De ovulatietest van zojuist is lichter...zou mijn ei dan toch geweest zijn?? Ik zal later ff een fotootje toevoegen.

Deel Deze Pagina