Ja een wijntje drinken zou zeker wel kunnen vlak na je eisprong. Dat zal nog niet schadelijk zijn Ik heb trouwens sinds gister geen echte symptomen meer. Geen last van m'n onderbuik en ook niet trekkend gevoel in m'n liezen... Dat is toch gek??
de ultieme smoes is: zeggen dat je een kuur hebt voor je keel ofzo, dan kun je beter geen alcohol drinken Heb onwijs zin in zilveruitjes en zuurkool, manlief eet vanavond niet mee dus ga eens kijken of er nog zuurkool te krijgen is, met ananas en rookworst, mmm
mawe thanks!!!! Misschien pak ik mn eigen ritme wel weer op , en krijg ik een cyclus van 43 dg.. Dus dan zou ik op dag 29 een eisprong moeten hebben, zit nu op dag 21 .. Dus nog alle hoop Alleen elke maand zal fijner geweest zijn, door de langere cyclussen tussendoor heb ik op jaarbasis minder eisprongen. Ik drink al bijna nooit, dus dat probleem heb ik niet echt
Ik hoop het ook, maar goed moet realistisch blijven.. Eerst kijken of mn lichaam zich na de mk een beetje normaal hersteld.
Hmmm vandaag hele lichte urine en geen knalstreep op de ovulatietest, voor de zekerheid en natuurlijk gezelligheid blijven we wel klussen
zo even een heerlijk middagje avondje gehad met een vriendin!! ikea onveilig gemaakt en enorm gelachen!! nu naar bed en slapen!! Ik kom morgen even verder reageren...slaap lekker!!
Ik dacht dat je nog maar net gestopt was, en dan wou ik gaan zegen dat het even kan duren voordat je lichaam weer op orde is. Maar ja jij bent al zoooo lang gestopt met pil dat het boor jou allemaal gesneden koek is Misschien heb je je ei al gehad, dat zou ook kunnen....
Het lichaam van butterfly en mij is van slag door onze miskramen niet omdat we net gestopt zijn met de pil 😉
Oe sorry Ik wist niet dat butterflynova ook een miskraam heeft gehad. Ik zie het nu ook in haar banner. Heb volgens mij niet elk verhaal mee gekregen Erg eigelijk dat zoveel vrouwen dat mee moeten maken.
Geeft niks maris, maar daarom zei ik het even😃 Ja echt teveel inderdaad! Maar we gaan gewoon de volgende x van een plakkerd uit
Vanmorgen getest met de kV 2/5 en die was negatief... Ik ben d'r shaggie van en ga er nu maar echt vanuit dat ik volgende week ongesteld ben.. Heb ook geen enkele symptomen meer dus wacht m'n menstruatie wel af Ja vreselijk lijkt me dat een miskraam... Ook omdat je lichaam toch zich gereed maakt voor een voldracht en ineens wordt dat onderbroken... Hopelijk voor jullie snel een plakkerd!!!