Wij gaan er voor in juni/juli 2014!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door EefjeK, 13 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    :( vind het zo rot voor je!

Zal morgen nog een ovulatietest doen om te zien of het dan alweer afneemt. Vind het wel vreemd dat ik de afgelopen dagen geen vaag streepje heb gezien net zoals de vorige keer.

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hihi komt goed joh!
    Als het langer duurt dan dag 29 dus bij een cyclus van 43 dan wordt ik zenuwachtig ...

3. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    lastig is dat het als je niet weet wanneer je wat kunt verwachten...ik moet zeggen dat ik echt verbaasd ben dat mijn cyclus deze keer zo kort is.
    Ik ben op cyclusdag 1 begonnen met teunisbloemolie en tarwekiemolie en op dag 14/15 een eisprong gehad.
    nu even afwachten ofdat er een zwangerschap uit voort komt.
    Voel de hele dag toch wel gerommel onder in mijn buik, ik ben mega opgeblazen en zoooo moe...maar dat zijn ook allemaal symptomen van een naderende menstruatie.

4. XmoonlightX

En butterfly? N hij al af?
    Hier eindelijk een iets duidelijker streep dus heb mn hoop op aankomend weekend gevestigd.. Duimen dus

5. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    He vet balen hier. Denk dat ik door 2 dagen schimmelinfectie waarschijnlijk eisprong heb gemist nu maar wachten tot ongi en dan weer opnieuw. Zo vervelend die onregelmatige cyclus!
    Hebben jullie ook vaker schimmelinfectie? Misschien neem ik volgende maand maar preventief een canesten gyno...
    Nu een half jaar gestopt met pil (na meer dan 10jr) en eerst m'n lichaam laten ontpillen. Zou mn lichaam nog steeds niet ontpild zijn? Heb ook regelmatig puistjes terwijl ik dat eerder nooit had. Grr echt een baal dag. Sorry voor mijn geklaag

6. XmoonlightX

Vervelend shia! Vooral bij teveel tampon gebruik, 😔 maar als je het eenmaal hebt gehad krijg je er volgens mij vaker last van

Weet je of je voor de pil gebruik regelmatig was? Ik niet namelijk dus zal ook niet veel kans hebben op regelmaat denk ik

7. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL

Nee ik zat al heel diep te graven maar ik weet eigenlijk niet meer of ik regelmatig was voor de pil. Zolang zat ik aan die rommel haha. Nouja het meest baal ik nog van m'n onrustige huid. Denk steeds dat iedereen het wek door zal hebben dat ik gestopt ben met de pil, terwijl ik dat liever nog 'geheim' wil houden.
    Ik vind het maar eng die onregelmatigheid. Ben zo bang dat het mij niet zal lukken, heb veel mensen in omgeving bij wie het niet goed lukt...

8. XmoonlightX

Daarom gebruik ik ovu testen om niet naast mn ei te zitten, en het was toch bij de zesde ronde al gelukt dus moed houden hoor!!
    Testen gebruikte je nog niet he?

Zodra je zwanger bent zul je zien dat de pukkels verdwijnen ;) maar heel irritant..
    Maar ik zou wel je ei opsporen door testen en temperaturen omdat pukkeltjes ook bij pcos kan horen

9. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee dit is de eerste maand dat ik begon met ovu testen. Alleen door schimmel 2 dagen over geslagen. Had toch geen zin om te testen omdat klussen dan niet echt verstandig is;)
    Volgende maand maar weer.
    Maar jij hebt 6 mnd lang precies rond de eisprong geklust en na 6x raak?

Pukkeltjes kan bij pcos horen??:$

10. XmoonlightX

Eerste twee keer niet erna wel.maar ik temperatuur wel ernaast omdat dit echt je eisprong weer geeft. De ovu testen niet

Ja maar zal niet teveel op vestigen hoor. Vaak duren de cyclus boj pcos volgens mij wel langer

11. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik maak mezelf veel te bang volgens mij...
    Welke ovu testen gebruik jij? Bij jou duidelijk te zien wanneer je eisprong hebt dan?

12. XmoonlightX

Ik gebruik die van de action en daar heb ik altijd een knaller bij die overeenkomt met mn temperatuurlijst.. Ze lopen goed op waardoor ik weet dat we al even kunnen klussen van te voren 😃, paar daagjes zeg maar

13. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Begin van de middag nog een knaltest, begin van de avond iets minder maar nog wel goed zichtbaar. Morgen zou de streep dan minder moeten zijn. Vanavond voor de zekerheid nog maar een keer aan het werk ;) Hè wat vervelend :p

Wat fijn dat jij nu ook eindelijk iets ziet. Duim voor je!

14. XmoonlightX

Dat klinkt positief butterfly nova en ach je moet wat he 😉

15. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Top butterfly! Have fun :)

16. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Haha inderdaad Moonlight, nu maar hopen dat het tot een goede zwangerschap mag komen.

Thanks Bessie Turf ;)

17. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Ach er zijn ergere dingen in het leven hè butterfly:D

Bessie hoe is het bij jou?

18. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meissie, hier vreselijk shaggie... Gister en vanmorgen weer, wordt er zelf moe van..
    Nog geen enkel spoor van een ongesteldheid en woensdag kan ook nog m'n nod zijn als ik de latere bloeding na m'n spiraal bereken.

Morgen nog afwachten en dan nog maar testen. Ben nu wel klaar met negatief testen dus kan me redelijk inhouden ;)

En met jou meissie? Voel je iets of helemaal niets?

19. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Super! Good luck!;)

20. Djingo

Djingo Niet meer actief

Spannend allemaal meiden.
    Hopelijk mag het voor iedereen snel raak zijn.

Wat een weertje he?! Hier is het alweer lekker warm . :)

Deel Deze Pagina