ja ik ga er ook vanuit dat ik nu mijn ei heb...maar ik vind het zo vreemd! heb vanaf dag 14/15 echt al wel het idee gehad dat mijn ei was geweest. Op dat 7/8 na mijn eisprong bruinige afscheiding en vanaf toen allerlei symptomen. Ik blijf nog ff door testen en mocht de donkere streep weer verdwijnen dan weet ik genoeg, blijft ie nou positief dan ga ik een zwangerschapstest doen.
Sommige meiden reageren positief op en ovu test als ze zwanger zijn. Heb je geen test liggen? Wanneer is je nod als je wel de 15 e je ei had?? Ik testte bij mijn zwangerschap ook vier dagen voor nod al positief
Nou echt wel...ik wacht gewoon even een paar dagen af. Als mijn ovulatietest nou blijft knallen dit weekend dan ga ik toch maar weer een zwangerschapstestje doen.
hallo dames, hier ben ik weer. super gezellig weekend gehad met de meiden en me kerel. veel gebbqed en gister als afsluiting een dagje Didam naar de tractorpulling. Mijn dochter ging voor de 1e keer mee (ze zou eigenlijk naar mijn ex moeten maar die vond t onzin of te wel hoefde haar niet!!) Was super leuk en weer fiks verkleurd. Ik donderdag de laatste pil geslikt en zondag laat op de avond ongesteld geworden. gister wel behoorlijk buikpijn gehad maar echt maar heel licht ongesteld ( I LOVE IT ) Volgens een app die ik gebruik ben ik 17-6 vruchtbaar en is 06-07 mijn NOD maar denk dat ik gewoon ongi wordt omdat t pas ronde 1 is! We wachten geduldig af. Zal wel heel erg vaag zijn als ik in ronde 1 al zwanger ben, Toch? Kan me niet meer echt herrinneren hoelang t duurde voor ik van mijn dochter in verwachting was, volgens mij 3 maanden ofzo, maar toen had ik een mirena spiraal dus dat is totaal anders. liefs
Meissie, het lijkt wel of jij twee keer een LH piek hebt deze ronde. Vooral die laatste is wel heel duidelijk, klopt dat wel vraag ik me af.. ik stop na vandaag met testen. Hoop over een paar weken een positieve zwangerschapstest in handen te hebben.
Spannend butterfly en meissie! Hier een omowitte kv test en nog niet ongesteld... Voelt ook niet of het eraan komt. Wel weeïg gevoel maar niet als krampjes of zoiets.
De kans dat het bij ronde 1 raak is is idd klein. Dan zou het echt een lucky shot zijn. Jij (wij) hebben nu nl geen menstruatie maar is ontrekkingsbloed. De volgende ronde is wel echt men en is er dus een eisprong geweest. Ik was bij de eerste na ronde drie zwanger, ook snel dus. Ga (proberen) er niet vanuit te gaan dat het nu ook weer zo snel zal gaan. Hoop dat dat gaat lukken haha. Kan dat soort dingen wel redelijk goed van me afzetten maar toch betrap ik mezelf erop dat ik er soms toch stiekem vanuit ga.
Eigenlijk vind ik die vd 15e niet echt positief? Streepje lijkt niet zo donker als de controle streep. Hij os wel donkerder tov de rest vd strepen, maar vind het geen knaller.. Ik denk echt dat je ei nog moet komen
Ik heb heel erg veel last gehad van mijn hormonen omdat ik zo graag zwanger wilde worden. Dus hou mijn hart vast wat er nu weer gaat gebeuren allemaal met ontpillen enzo. Wat ik wel zag is dat als alles verloopt zoals t zou moeten ik mijn vruchtbare dagen in t weekend heb , maar ga er maar vanuit dat t een paar rondes gaat duren. Wel spannend allemaal! Ik ga nu nog niet temperaturen of met ovu testen aan de gang, eerst zo proberen, heeft bij mij toch niet zoveel zin ivm beroep van mijn vriend dus duimen maar
Ik ook niet tempen of ov testen. Ik had voorheen heel regelmatige cyclus, elke 24 / 25 dagen dus dat was top! Hopen nu ook weer
Ja meissie, dit is inderdaad pas positief! Nu hopen dat hij snel springt 😉 Ja ke kan wel nu twee weken aanhouden, maar het kan wel zijn dat hij pas morgen springt . Daarom temperatuur ik dus om zeker te weten dat mn ei gesprongen is en wanneer
We hebben het vannacht in ieder geval nog erg gezellig gehad dus who knowes...we wagen vanavond gewoon nog een gokje...