Wij gaan er voor in juni/juli 2014!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door EefjeK, 13 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland

spannend!!!

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Zitten we rond dezelfde tijd met de nod meissie. Mijne knalt ook

3. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Een wachtbank-maatje...:D
    Pff ik merk dat ik echt opgelucht ben nu ik weet hoe het zit.
    Denk wel dat ik vanavond nog ff een testje doe om te zien ofdat de piek voorbij is

4. trotsemama2401

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    ik merk wel dat ik ff moet inkomen weer, tis ook al weer 8 jaar geleden dat ik zwanger raakte.
    Dus alle uitleg is welkom hihi

5. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Hihihi ik voel me soms ook zo knullig...hier is het ook alweer 4 jaar geleden...maar al lezend leert men;)

Maar gewoon alles vragen hoor!!

6. trotsemama2401

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    Ga ik doen.;)

Als ik t goed begrijp zit ik in ronde 1 nu of is dat pas na mijn eerste echte ongesteldheid?:(

7. XmoonlightX

Je eerste ronde is de ronde tussen je ontrekkings bloeding en je eerste ongesteldheid

8. maris87

maris87 Lid

15 mei 2014
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ik weer, hb vanmorgen maar eens getest. Gewoon omdat ik het leuk vond. Maar bij die testen ban de action moet je echt op 1 kan plassen. Ik ben cb gewent en daar maakt het niet uit als je maar over staafje heen plast. Dus ik met mijn laatste beetje opgehouden ochtend urine gouw dat staafje omgedraaid en toe ging het goed. Maar wel negatief en dat wisten we eigelijk al. Ben ook wel een beeke vroeg met testen zaterdag is mijn nod. Dus ik zit er niet mee. Maar wou gewoon zien of dat stokje van 75 cent het deed. Conclussie hij doet het! Hahaha

9. XmoonlightX

Haha bij mij werkt de action testen ook altijd prima. Ik vind ze wel prettig

10. XmoonlightX

Gezellig op het bankje meissie haha.
    Mn buikpijn is weg dus denk dat ik vandaag mn ei gehad heb, dat betekent dat mijn temperatuur morgen hoger moet zijn ben benieuwd..

Achteraf is m'n ei eigenlijk best snel. Negen dagen na de laatste menstruatiedag.. Twas alleen dat die zo lang duurde

11. trotsemama2401

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland

temperatuur je dan elke dag? of alleen rondom je eisprong?

12. XmoonlightX

Ik temperatuur elke dag omdat ik een wisselende eisprong heb.
    Dat ding ligt op me nachtkastje en terwijl ik nog half slaap meet ik het op 😉

13. trotsemama2401

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    zit er dan veel verschil tussen? (sorry voor mijn domme vragen )

14. XmoonlightX

Allereerst, domme vragen bestaan niet!!!
    Ilk heb soms op dag 14 al mn eisprong en soms op dag 29 .
    Dus voor mn ei heb ik 36.5 tot 36,8 en na mn ei 37 en hoger . Ik meet elke dag om de exacte dag van de sprong te achterhalen

15. XmoonlightX

Op die manier weet ik dat mn ei geweest is en mijn nod kan verwachten. Ik gebruik ook ovu testen om optijd te kunnen klussen omdat temperaturen pas na je eisprong de eisprong bepaald

16. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wat fijn Meissie! Veel plezier vanavond ;)
    Ik heb vandaag voor het eerst na dagen niet meer getest, het is nu afwachten of er een menstruatie komt. Hoop het niet maar houd er wel rekening mee, dit voorkomt hopelijk een grote teleurstelling.

17. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,
    Voelen jullie je eisprong altijd? En duurt dit dan lang of voel je het maar even?

18. XmoonlightX

shia
    De eispring zelf voel ik nooit, wat ik wel voel voor de eisprong is enkele dagen buikpijn thv eierstok. Meestal links, pijnlijke borsten, en vruchtbare slijm ..

Als de eisprong geweest is , neemt de buikpijn en slijm af. En zie ik aan mijn temperatuur dat mn ei geweest is

19. maris87

maris87 Lid

15 mei 2014
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor een mooi aantal dames is de nod vandaag of in de komende dagen. Zijn er al posieve testen geweest?

20. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.188
    823
    113
    Vandaag mijn NOD maar er is nog niks, meestal word ik 's morgens wakker en dan is het zover, nu dus niet. Maargoed, het is de eerste ronde na ac dus het kan makkelijk dat mn cyclus nu anders is. Ga pas testen als ik zondag nog niet ongi ben. Denk niet dat het raak is want voel niks bijzonders.

Deel Deze Pagina