Wat knap dat jullie nog niet testen. Ik hoop voor jullie op positieve testen. Dat zou super geweldig zijn!!!
Gister uiterlijk m'n nod gehad. Geen ongesteldheid of iets wat er op begint te lijken. Witte afscheiding iets maar iets minder dan wat dagen geleden. Voel me echt zwanger... maar de testen zeggen van niet... Ben altijd zo regelmatig ook na ac... geweest. M'n baarmoeder voel ik regelmatig en die lijkt steeds te kantelen naar voren of juist naar achteren. Voel al 2 dagen m'n baarmoeder wel "werken" maar niks verder.. toch bizar! Ik wacht het weekend af en evt. maandag nog weer testen.
Gister heb ik 's ochtends getest dus geen idee hoe het kan. Normaal test ik wel al rond de nod positief...
Jeetje Bessie, wat tegenstrijdig dan?! Irritant! Voor de rest die nu kan gaan wachten, fingers crossed!!
Oh cammy, dat lijkt lang te duren zeg... Hopelijk is het snel over! Kun je weer verder Moonlight, ik temp. niet en gebruik geen ovutesten. Weet dus niet precies wanneer m'n eisprong was. Maar ik heb altijd een regelmatige cyclus van 28 of soms 29 dagen gehad. Ik heb een opgezette buik en vanmorgen een soort schoonmaak- parfumsmaak in m'n mond :s M'n baarmoeder voel de hele dag zitten, nu ook nog.
Opgezette buik heb ik elke maand Maar even voor mijn beeld, ben je net gestopt met de pil? Of had je altijd deze cyclus van 28-29 dg zonder de pil?
Als ik geen anticonceptie gebruik is m'n cyclus 28-29 dagen. 12 mei is m'n mirena verwijderd en toen ongesteld geworden. Dus zit nu op een cyclus van 29 dagen maar totaal geen zicht op een menstruatie. Kan natuurlijk dat m'n eisprong later was en dus pas later ongesteld wordt...
Dit is pas je eerste ronde dus...tja dan weet je idd niet hoe precies je eisprongen zijn...helaas is het niet zo dat het het altijd hetzelfde is door de jaren heen dus de kans is groot dat je nod nog helemaal niet is... Misschien dat je zwangerschapstest op een eisprong reageerde vorige week en moet je nod dus nog komen
Zelfs toen ik al 7 maanden met de anticonceptie gestopt was en altijd een regelmatige cyclus had, had ik ineens een cyclus die een week later was. Dacht dat ik zwanger was maar helaas.. Die maand er na was het wel raak en voelde ik de eerste weken niets bijzonders.
Ja dat is mogelijk dat m'n ei pas dagen later is geweest ik moet maar afwachten haha! Hier nog meer die op het wachtbankje zitten?
Oké hou maar met van alles rekening! Voel me een beetje een zeur... hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik er zo over zever...
Tuurlijk niet bessie daar is dit forum toch voor Ik denk dat je test op een eisprong gereageerd heeft. Ik zit ook op het wachtbankje. 24 juni is mijn nod
Er waren er toch 4 totaal die vandaag de NOD hadden? Dus Bessie Turf, ik en nog 2 toch? Hoe is het daarmee? Hier nog steeds niets. Weet wel bijna zeker dat ik mn eisprong gevoeld had, nu 14 dagen geleden maar ik ga nog niet testen, voor t zelfde geld is mn cyclus nu gewoon langer. Heb ook niet het idee dat het eraan zit te komen, de ongi.
Ja het is zeker fijn om hier m'n verhaal te kunnen doen! Kan een test op een ei reageren? Nou knap van je annemeis dat je nog niet hebt getest!! Weet van m'n eerste zw. Dat ik ook pas met 5 weken testte
Dan zou ik rond 4 of 5 juni een eisprong hebben gehad. Toen had ik de meest "duidelijke" test. Zou ik vanaf toen moeten rekenen misschien?