Wij gaan er voor in juni/juli 2014!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door EefjeK, 13 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    cammy, wat een lange menstruatie, was er meestal met 2 a 3 dagen weer vanaf

2. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Hallo dames
    Ik kom gezellig mee kletsen als dat mag.
    Ik ben Pascalle 36 en heb in mei een miskraam gekregen. :(
    Maar we willen het toch weer proberen dus ik ben voor het eerst begonnen met ovulatietesten want ik weet nu echt effen niet wanneer mijn eisprong is zijn er meer dames die daar mee bezig zijn.
    Tot snel
    Groetjes
    Pascalle

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja dat zou ik zeker doen bessie ,dus het kan best dat je dus volgende week dus je nod hebt..

Anticonceptie onderdrukt je menstruatie. Dus misschien dat je daarom nu wat langer bloed cammie
    Of was je al even gestopt. Ik onthou het allemaal niet hoor, zijn zoveel gezellige kletsers hier:D
    angel welkom hier! 😀 verdrietig een MK,was je al lang zwanger? hopelijk gauw een nieuwe plakker! Heb je trouwens al wel een witte zwangerschapstest gehad na je mk? Zodat je bij een volgende positieve test niet nog positief test van je mk?

4. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Bessie Turf, niks is te gek ;)

Angel, welkom. Vreselijk dat jij ook een MK hebt gehad. Was het je eerste zwangerschap? Let er inderdaad op dat je eerst een witte zwangerschapstest hebt voordat je met de ovulatietesten begint. Ik heb ook eerst één menstruatie af gewacht.

5. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Hoi butterflynova
    Ik zie dat jij er ook een heb gehad pas geleden wat vreselijk voor je
    Hoe lang was jij .ik heb bij de vk een test gedaan en die was negatief.
    Ja het was onze eerste .van jouw óók .wat heb je trouwens een mooi gedichtje bij je reacties staan.

6. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom angel! Wat heftig een miskraam... Hoever was je? Hoever zou je in je cyclus nu zitten? Hopelijk lukt het om met de ovutesten je ei te vinden!

7. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog even over een evt verlaat ei. Als ik uitga van m'n eisprong op 4 juni, toen ik heel licht positief testte. Had ik een paar dagen idd geen symptomen meer en 5 dagen erna steken en baarmoeder voelen zitten. Ik hou m'n kwaaltjes bij in een app dus dat lees ik nu terug. Ik ga nu maar uit van m'n nod op 18 juni. Dus nog een week wachten. :)

8. XmoonlightX

De tijd zal het het uitwijzen bessie na een paar cyclussen heb je er ook beter zicht op, maar hopelijk is dat niet nodig :D

9. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou leuk zijn van niet moonlight haha! Wat een geduld nodig al voor een evt kind er zou zijn...;)

10. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik was 9 weken toen het vruchtje mijn lichaam verliet, twee weken daarvoor kwamen we er al achter omdat mijn gevoel vertelde dat het niet goed zat. Kwam niet spontaan op gang dus moest tabletten inbrengen.
    Is het bij jou spontaan op gang gekomen?

Voor ons ook de eerste, waren er zo blij mee..
    Bedankt, gedicht vond ik erg passend.

Hoe gaat het emotioneel met je?

11. XmoonlightX

Erg he, nu ik er al een beetje van geproefd heb door de eerste zwangerschap kan ik niet wachten op een goede zwangerschap 😃.

12. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Ik begrijp precies wat je bedoelt xmoonlightx
    En ik hoop echt dat het deze keer lukt en goed blijft gaan .bij jouw en natuurlijk bij mezelf ook.

13. XmoonlightX

Daar duimen we voor angel! En ook voor butterfly. En angel ik denk echt dat je ei er aan komt hoor

14. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Bessie turf ik was ongeveer 6 weken ik weet niet precies waar ik zit in mijn cyclus heb het idee dat mijn buik van slag af is wat natuurlijk niet zo gek is.maar heb wel steeds iets meer een donkerder ovulatie streep dus ik denk wel dat het er aankomt,maar je weet het natuurlijk nooit zeker jammer genoeg.

Butterflynova het was best wel raar ik kreeg een bloedingkje en mensen zeiden het kan innesteling zijn maar mijn gevoel zei meteen nee dit is niet goed.en 2dagen daarna kreeg ik een binnenwaartse echo en werd het helaas bevestigd maar het is er wel zelf uitgekomen hoefde geen medicijnen .en teste ook negatief op de zwangerschap daarnaa.ja emotioneel heb ik zo iets van kon ik dit voorkomen had ik maar dit of dat .we hadden ook al namen bedacht en een kamertje en meer dingetjes het was echt al ons kindje en super welkom.maar hoe gaat het met jouw dan.

15. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik kan zeggen dat het nu weer goed gaat, lichamelijk en geestelijk is het wel even zwaar geweest. Vond het vooral heel onwerkelijk en heb ook allerlei zaken in mijn hoofd gehaald waaraan het zou kunnen liggen maar volgens de vk is het toch echt moeder natuur.

Ik leef nu nog gezonder en pak veel rust, voelt toch beter.

16. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    goede morgen dames,

Hier alweer wakker, vandaag eerste pilloze dag, zou eigenlijk vandaag weer moeten starten maar dat doen we lekker niet :D

Zo kleine meid naar haar vader brengen, die gaat daar weer heen voor een week (co-ouderschap)

Mijn kerel vanavond lekker thuis (hoop ik) en dan lekker klussen hihi

Fijne dag allemaal!

17. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Angel en butterfly, heftig hoor jullie verhalen... Hopelijk gaat het snel lukken en een plakkerd voor jullie :D

Trotsemama, super je eerste "nuchtere" dag ;) Heel veel succes met de klus haha!

Hier weer wat meer afscheiding. De afgelopen dagen was het wat minder geworden maar nu lijkt het weer meer te worden... Kan dr ook geen touw aan vast knopen ;) Rommels in m'n baarmoeder zijn rustiger dan gister... Wat moet ik hier allemaal van denken? Blijven lachen met een prachtig weekend voor de deur en m'n oudste knul vanavond z'n finale van de avondvierdaagse, trots dat ik ben :D

18. XmoonlightX

Ja hier al twee dagen temp verhoging dus de eerste eisprong na de mk is een feit 😃

19. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whoehoe moonlight!! Dat is supernieuws :)

20. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    fijn, xmoonlightx !

Deel Deze Pagina