Wij gaan er voor in juni/juli 2014!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door EefjeK, 13 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djingo

Djingo Niet meer actief

Hahaha dat denkt mijn man ook al.
    Ik heb gewoon meer zin ;).

Bessie Turf, spannend hoor!

2. Mawe

Mawe Lid

19 mei 2014
    77
    0
    0
    Spannend Bessie!! Vind het knap als je het volhoud!;)

Ik heb niet perse meer zin, maar ben er wel veel bewuster mee bezig tijdens de daad. Zou het nu, zou het nu.

Als goed is zo'n beetje morgen eisprong dus vandaag maar extra klussen want mn vent gaat vannacht ook de hort weer op.

3. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    Hij moet helemaal onder in Frankrijk zijn, in Nice, Ik verwacht m dus ook pas vrijdag thuis.
    Als t goed is zijn dat mijn vruchtbare dagen dus hij zorgt maar dat ie thuis is :p

4. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha trotsemama, zie je al staan wachtend bij de voordeur ;) (heb nogal een groot verbeeldingsvermogen haha)

Ik denk dat als ik woensdag wil testen, ik ze niet maandag al in huis moet halen haha!

5. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.187
    823
    113
    Spannend, woensdag ga ik ook testen.
    Heb je bepaalde kwaaltjes die je anders niet had?

Hier een hele opgezette buik, steekjes in rechterzij en gespannen borsten maar goed dat kan ook dat stomme ontpillen zijn natuurlijk.

6. trotsemama2401

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland

whahahaha nou idd bessie turf, maar denk dat hij eerder thuis is als mij. Ik werk tot 19:00.
    En denk dat ik dan echt pech heb als ik voor de deur zou staan in mijn sexy lingerie setje want hij wil zowiezo eerst douchen hihi

7. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha beetje jammer;) veel succes vast!

8. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb soms iets steken in m'n liezen maar heel af en toe. Verder eigenlijk niks...

Spannend annemeis!!

9. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Haha, heb dat wel gedaan ;)

Pff, nog een week tot mijn NOD.. mijn gevoelens en gedachten gaan alle kanten op.

10. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh spannend butterfly! Jij hebt al testen in huis?

Ik heb ook vermoeide benen.. En net weer even een steekje in een van m'n liezen. Afwachten... Als ik ongesteld word heb ik soms wat krampjes in m'n baarmoeder voor die tijd maar geen steken in m'n liezen. Wie weet is het toch raak :)

11. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Hoi bessie turf
    Ik vind het knap hoor dat je niet bent gaan testen vandaag ik zou echt naar de winkel zijn gegaan.
    Butterflynova
    Ik hoop het echt voor je ik kan me voorstellen dat nu een week heeeel lang kan duren.

12. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hier in ons dorp is geen winkel open op zondag...:) had anders vast de verleiding niet kunnen weerstaan ;)
    Moet ook zeggen dat ik doordat ik eerder deze cyclus al veel negatief heb getest, ook niet meer die hele erge drang heb nu. Omdat het toch steeds negatief was en ik nu m'n ongesteldheid afwacht, scheelt een hoop geld en spanning, wat de menstruatie ook kan tegenhouden en nu misschien wel makkelijker doorkomt :)

13. Mawe

Mawe Lid

19 mei 2014
    77
    0
    0
    Bessie, Annemeis en Butterfly ik hoop voor jullie op goede testen straks!!!

14. Mawe

Mawe Lid

19 mei 2014
    77
    0
    0
    Voor de rest natuurlijk ook wanneer het zo ver is...;)

15. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Goedemorgen dames, Bessie ik heb nog één zwangerschapstest in huis. Deze heb ik nog 'over' van de vorige keer. Heb na de MK getest totdat ik een witte test had. In februari, de maand voordat ik voor het eerst zwanger werd was mijn cyclus ineens 7 dagen langer dan de maanden daarvoor, daarom heb ik in maart langer gewacht met testen. Weet niet of ik dat deze keer vol kan houden..

16. trotsemama2401

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    goede morgen dames,

Hele fijne dag allemaal!!!!
    ik mag zo weer een poosje gaan werken, eigenlijk geen zin in maar ja zal toch moeten he!

gaan er nog mensen testen vandaag?

tot vanavond!!

17. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Goedemorgen! Wat een spannende berichten lees ik allemaal zeg! Heb een ontzettend drukke week gehad dus noet veel tijd gehad om alle berichten bij te houden.

Dit weekend na 7 dagen is eindelijk m'n menstruatie gestopt. Ik heb natuurlijk nog helemaal geen idee hoe m'n cyclus nu is, maar ga nu even uit van dezelfde als voor mijn zwangerschap dus 25 dagen. Houdt in dat we deze week op de gok gaan klussen haha.

18. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Ohh ik hoop dat er toch snel iemand met een positieve test hier komt hoor...geeft de broeder moed ;)

19. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annemeis en Butterfly, voor jullie ook spannend idd! Ik ga straks na t werk ff snel langs de kruidvat. Kan het hopelijk volhouden tot woensdag maar ik voel steeds m'n liezen af en toe trekken dus ik heb goeie moed haha! Beetje voorbarig...;)
    Ja Meissie, dat geeft zeker de burger moed!

20. maris87

maris87 Lid

15 mei 2014
    88
    0
    0
    NULL
    NULL

Hahaha nou inderdaad! Ben ook heel erg benieuwd wie de eerste zal zijn :)

Deel Deze Pagina