ik heb je erbij gezet hoor meid!! Tis natuurlijk niet de bedoeling dat we meiden gaan "vergeten" hier!!
Oh spannend annemeis!! Wij zijn hier net zo nieuwsgierig haha! Hopelijk kun je vanavond nog testen!! Traum, fijn dat jullie er nu bewust weer voor kiezen na alle toestanden dan wordt het een extra cadeautje die derde
annemeis28 jaar, 1e ronde, nod 12 juni, 2e kindje ButterflyNova, 28 jaar, 1e ronde na MA, nod rond 21 juni, 1e kindje XMoonlightX30 jaar, 1e ronde na MK (2e cyclus), nod 24 juni, 1e kindje Meissie83, 31 jaar, 1e ronde, NOD 25 juni, 4e kindje Angel02, 36 jaar 1e ronde na mk NOD 25 juni (ovb) 1e kindje Djingo, 28 jaar, 1e ronde, NOD 29 juni (ovb), 2e kindje Mawe, 28 jaar, 2e ronde, NOD 30 juni, 1e kindje Cammy, 32 jaar, 1e ronde, nod 2 juli (gok ik), 2e kindje. trotsemama2401, 30 jaar, 1e ronde, nod 6 juli(gokje),2e kindje Maris87 27 jaar, 2e ronde nod, 11 juli, 2e kindje Bessie, 28 jaar, 1e ronde, nod 21 juli, 4e kind MammieVanSammie, ?? jaar, 1e ronde na verwijderen mirene, NOD ?, 2e kindje shia 29 jaar, 1e ronde (na ontpil tijd), NOD 1 aug (ovb), 1e kind Ik krijg het niet voor elkaar om de namen dikgedrukt te zetten... Kan iemand me helpen? Ik heb m'n nod aangepast
annemeis28 jaar, 1e ronde, nod 12 juni, 2e kindje ButterflyNova, 28 jaar, 1e ronde na MA, nod rond 21 juni, 1e kindje XMoonlightX30 jaar, 1e ronde na MK (2e cyclus), nod 24 juni, 1e kindje Meissie83, 31 jaar, 1e ronde, NOD 25 juni, 4e kindje Angel02, 36 jaar 1e ronde na mk NOD 25 juni (ovb) 1e kindje Djingo, 28 jaar, 1e ronde, NOD 29 juni (ovb), 2e kindje Mawe, 28 jaar, 2e ronde, NOD 30 juni, 1e kindje Cammy, 32 jaar, 1e ronde, nod 2 juli (gok ik), 2e kindje. trotsemama2401, 30 jaar, 1e ronde, nod 6 juli(gokje),2e kindje Maris87 27 jaar, 2e ronde nod, 11 juli, 2e kindje Bessie, 28 jaar, 1e ronde, nod 21 juli, 4e kind MammieVanSammie, ?? jaar, 1e ronde na verwijderen mirene, NOD ?, 2e kindje shia 29 jaar, 1e ronde (na ontpil tijd), NOD 1 aug (ovb), 1e kind
Wat heftig, een miskraam. Hoeveel weken was je Traum? Hier net een test gedaan en helaas sneeuwwit... Wel gek, dan hebk toch n keer een lange cyclus ofzo terwijl k er bijna zeker van was datk eisprong gevoeld had. alsk over een week niet ongi ben ga k pas weer testen. Tis ook pas de eerste ronde. Spannend Bessie, jij gaat toch morgen testen? Wie weet ben je de eerste die zwanger is, eentje moet de eerste zijn toch?
Op 32/33 dagen zit ik nu. Mijn langste cyclus ooit was 32 (ook na stoppen pil) Verder altijd 27/28 dagen. Zelfs na de bevalling was ik na 28 dagen weer ongesteld terwijl ik volledig borstvoeding gaf. We houden moed. Ben niet heel teleurgesteld hoor, tis pas de eerste ronde. Mensen die al een poosje erop wachten zijn eerst aan de beurt. Zal nog eens hard duimen voor jullie
Ik ben vandaag ongesteld geworden annemeis! Helaas pindakaas maar ben blij dat dit nu m'n eerste goeie menstruatie is en hopelijk is de volgende cyclus weer iets korter dan 34 dagen. M'n nod van 21 juli is op basis van 34 dagen cyclus maar kan dus ook eerder zijn
Jammer dat je een negatieve test hebt. Misschien is het ook nog een langere cyclus door t ontpillen? Denk dat ik dat ook had.
hahaha als het een menstruatie is dan is dat voor jezelf idd vrij snel duidelijk!! Op naar een volgende ronde!!
mooi, ben benieuwd hoelang mijn cyclus is, weet er niks meer van, zolang aan de pil en mirena en implanon gezetten
ja zo'n eerste ronden na het stoppen van pil, mirena of wat dan ook is spannend!! Ik ben bekend met onregelmatige cyclussen dus het verbaasd mij niet dat het even duurde eerdat ik een eisprong had maar nu ik hem heb gehad ben ik allang blij. Nu afwachten tot mijn nod...maar weet niet ofdat ik het geduld op kan brengen...