Hoi allemaal, Jeetje wat wordt er gezellig gekletst moest even hele lijst teruglezen!! Traum welkom en best heftig verhaal. Veel succes met proberen! Annemeis en Bessie balen joh en op naar de volgende keer! Annemeis lekker van vakantie gaan genieten en strax vol goede moed weer aan het klussen! Butterfly, echt spannend, ik hoop voor je dat het raak is en de symptomen 'echt' zijn! (annemeis ik heb je maar even weggehaald voor nu..) ButterflyNova, 28 jaar, 1e ronde na MA, NOD rond 21 juni, 1e kindje XMoonlightX30 jaar, 1e ronde na MK (2e cyclus), NOD 24 juni, 1e kindje Meissie83, 31 jaar, 1e ronde, NOD 25 juni, 4e kindje Angel02, 36 jaar 1e ronde na mk NOD 25 juni (ovb) 1e kindje Djingo, 28 jaar, 1e ronde, NOD 29 juni (ovb), 2e kindje Mawe, 28 jaar, 2e ronde, NOD 30 juni, 1e kindje Cammy, 32 jaar, 1e ronde, NOD 2 juli (gok ik), 2e kindje. Traum 29 jaar, 1e ronde (na hersteloperatie man) NOD 4 juli(gok) 3e kindje trotsemama2401, 30 jaar, 1e ronde, NOD 6 juli(gokje),2e kindje Maris87 27 jaar, 2e ronde, NOD 11 juli, 2e kindje MammieVanSammie, ?? jaar, 1e ronde na verwijderen mirena, NOD ?, 2e kindje Bessie, 28jaar, 2e ronde, NOD 21 juli, 4e kindje shia 29 jaar, 1e ronde (na ontpil tijd), NOD 1 aug (ovb), 1e kind
Heb ik ook hoor trotsemama. Mijn vriend is helft van de week ook pleite.. En wat je zegt, je wilt het wel leuk houden allemaal. Gelukkig heeft de natuur nog wel beetje aan meegedacht en met een beetje mazzel hebben die zwemmers een goed uithoudingsvermogen.
Butterflynova , wij zijn de volgende die aan de beurt zijn, spannend!! Ik ga nergens van uit maar wie weet.
Xmoonlightx en butterflynova Wanneer gaan jullie testen ben net terug van action en zou het nog niet kopen maar dacht ach als ik er toch ben haha .
haha muts, maar ken t gevoel, bij mij liggen er ook 2 pakjes op de plank terwijl ik nog lang niet kan testen haha
Haha geweldig, ik ga testen als mijn temp 37,3 is anders niet.. Denk ik haha. In de maand dat ik zwanger werd had ik na de innestelling 37,3 de rondes ervoor 37,1-37,2 vlak voor nod
Bessie en annemeis, balen dat jullie ongesteld zijn geworden. Op naar de volgende ronde dan. Dat er maar snel een positieve test mag komen voor iedereen.
Ik zit vandaag op dag 26, weet niet precies hoelang mijn cyclus deze keer zal zijn dus ergens tussen de 2 en 6 dagen nog?
Spannend dames! Hier voelde ik vandaag af en toe wat ongi krampjes. Hoop dat t snel begint dan ga ik tempen en in de loop van cyclus met ovu testen Wat duurt het toch allemaal lang... Ik haat mijn irritant lange cyclus