Ja al die afkortingen hier, zo vroeg ik me af wat MMM betekent. Kwam er achter dat het medische malle molen is.
Zo wat wordt er hier veel geschreven zeg! Dat kost me moeite om allemaal bij te houden..! Op 1 juli laat ik de Mirena verwijderen en gaan we ervoor!! Het klinkt trouwens alsof jullie allemaal tempen en ovulatietesten doen, is dat zo? Bij ZL deed ik dat eerst niet. Uiteindelijk in ronde 4 gaan tempen en toen was het direct raak. Iemand vroeg nog of er dagelijks of om de dag geklust werd. Wij deden ook om te dag, omdat ik gelezen had dat de kwaliteit dan het beste is (tja je doet ook maar wat he) Ik kan nu vanaf foon die NOD lijst niet kopieeren, dus hoop dat iemand mijn gegevens wil aanvullen. Ik ben 31 en mijn NOD vind ik echt heel lastig in te schatten, omdat mijn cyclus niet heel duidelijk is wegens mirena. Laten we zeggen 13 aug (ovb), omdat ik ook midden in de (vermoedelijke) cyclus de spiraal laat weghalen duurt t nog wel een tijdje.. Ik gebruik trouwens de WomanLog app.
Die heb ik nog niet gezien MammieVanSammie ik gebruik alleen ovulatietesten. Deze ben ik gaan gebruiken omdat ik er zeker van wilde zijn dat mijn eisprong rond dag 14 zat. Omdat het daarmee ook gelijk raak was ben ik ze nu weer gaan gebruiken en ook omdat ik graag wilde weten hoe mijn cyclus zou zijn na de MK.
Ik gebruik vooralsnog geen ov testen. Voor mijn zwangerschap had ik een zeer regelmatige cyclus van 24/25 dagen. Ik ben net twee weken gestopt met de pil dus moet even afwachten hoe die nu is. Voor nu ga ik dus even vanui dat ik nu ook weer een regelmatige cyclus heb.
Hoi dames. Ik lig nu in bed. En heb steken links onder in mijn buik. Kan dit mijn eisprong zijn? Wel vroeg toch?
Zou maar zo kunnen net wat Cammy zegt, mss is je cyclus wel korter! Heb nog voor je gekeken Cammy maar ook ik kan de afkortingen niet vinden op de site via mobiel. Maar hij is er wel!!
we wachten af! voelde steekjes en volgens een foto met eierstokken kwam de plek over heen. We zien t wel. gewoon lekker klussen van t weekend
That's the spirit trotsemama! Ik had zelf waarschijnlijk maandag op dinsdagnacht eisprong maar had ook al vanaf zaterdag af en toe een steek. Yes heb hem gevonden!! Speciaal voor Cammy en iedereen die even een afkorting wil checken: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/57211-gebruikte-afkortingen.html
Zo dat is wel een hele lijst moet zelf ook vaak kijken van hoe en wat. Trotse mama, kan zeker dat je eisprong eraan komt, hier ook steken . En gevoelige borsten, wat vaak bij mijzelf een indicatie is dat de eisprong eraan komt dat de steken toch wel een paar uur aan kunnen houden en soms ook naar de lies trekken. Ik gebruik overigens ook geen ovulatietesten. Na de zwangerschap van mijn dochter voel ik opeens de eisprong. Apart eigenlijk hoe dat allemaal kan veranderen.
Gevoelige borsten heb ik nog niet. We wachten af. We blijven klussen!! Miss is vanavond mijn vriend thuis. Dus dagje eerder. Vanavond maar lekker klussen dushihi
Joh ik wist idd niet dat er zoveel afkortingen waren...zo zie je maar weer...je bent nooit te oud om te leren Ik voel mijn eisprong niet, ook geen steekjes of dat soort dingen. Wel zie ik aan mijn cervixslijm dat mijn ei er aan komt en natuurlijk door de ovulatietesten. Hier verder weinig nieuws, nog steeds zere (.)(.) en moe. Vannacht ineens flinke kramp in mijn kuit...AUWWW en sinds vandaag heb ik een vol gevoel...mijn eten zit me hoog. Maar dat kan straks wel weer anders zijn Zo kriegel word ik van dat gewacht!!
Ja, pff.. het is zo lastig! Je bent er bewust en onbewust continu mee bezig. Elke keer wanneer ik nu naar het toilet ga ben ik blij dat er geen menstruatie is. En elke klein dingetje dat lichamelijk anders is.. Het is wat
Ik ben er eigelijk helemaal niet zo mee bezig, eerste maand wel maar nu niet meer. Misschien komt het wel dat we druk zijn in huis. We hebben nieuwe meubels gekregen en we gaan boven nog schilderen en nieuwe vloer enzo doen. Dus ik denk dat ik redelijk afgeleid ben. We vergeten natuurlijk niet om te klussen, maar voor de rest zijn we redelijk chill