ja dames ik heb precies het zelfde als je naar de wc gaat echt kijken bij pijn in de buik oh wat zou dat zijn.ben wel blij dat ik werk heb ik afleiding haha
Dames ik heb een leuke link gevonden op de eerste foto zie je als ik mag pre testen en de tweede als ik gewoon mag testen. Wat een verschil hè ik hoop dat dat me er van weerhoud om te vroeg te testen.haha
Xmoonlightx Ik hoop dat het niet doorzet en anders dat het Innestelingsbloeding is .ik duim voor je .
Nou xmoonlightx Ik had zoveel kwaaltjes die er bij kunnen passen dus ik heb me niet kunnen inhouden en heb getest (schaam schaam) maar het was omowit dus ik hoop dat het dan komt om dat te vroeg was.
Haha, ja over het algemeen is bij zes dagen ervoor waak nog omo wit We lopen trouwens wel echt gelijk he met de nod datum! butterfly al getest??
Welke website is dat, Angel02? Wat een hoop berichten hier weer. Pff, de oude ongi weer van vroeger: heftiger, misselijk. Maar gelukkig minder buikpijn/hoofdpijn als met gebruik pil Heb mn banner aangepast, (42) betekent dat k nu 6 weken aan de pil ga. Over een paar weekjes lekker met vliegvakantie naar Spanje, 15 dagen lang. Heerlijk in de Middenlandse Zee dobberen succes met wachten...
Xmoonlightx, hopelijk is het een innestelingsbloeding, spannend hoor! Butterfly, al getest? Angel, welke site is dat? Ik ben zoooow benieuwd wanneer de eerste positieve test hier tevoorschijn zal komen .
Annemeis end djingo De site is The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy. Is echt een leuke site met veel info je ziet ook wat de beste tijd zou zijn om te testen.veel plezier daar
Ja inderdaad maar ik moet maar eerst zien of het die datum word je weet het natuurlijk nooit na een mk maar als ik naar mijn buik luister en naar mijn lichaam word het toch wel het een of ander.
Ja dat heb ik ook bij de eerste keer was ik er ook niet zo mee bezig testen .en zo ik teste pas toen ik dacht he ben 1week over tijd laat ik maar eens testen .dat gaat me nu never nooit meer lukken hihi