Hoi meiden, Mag ik hier ook mee komen schrijven? Wij hebben een dochtertje en vanaf 1 juni stop ik met de pil. We gaan er dan ook voor. Spannend weer.
Welkom Djingo en Flower87, Wat leuk dat jullie er ook voor gaan deze ronde, ik hoop op mooie zwangerschapstesten en uiteindelijk mooie en gezonde baby's. Mawe mooie tekst, en klopt als een bus Pff wat is het benauwd weer zeg, ben blij dat er een windje staat anders had ik het waarschijnlijk afgelegd. Vanavond heeft zoonlief de eerste avond van de avond4daagse...en natuurlijk voorspellen ze onweer en flinke windstoten. Ik hoop maar dat het meevalt. Bij wie lopen de kinderen nog meer de avond4daagse?
Jeetje wat zijn er veel die in deze periode willen starten met proberen! Spannend om iedereen zo in de gaten te houden! Jammer dat jij net buiten deze lijst valt Flower, maar jij bent wel het snelste aan de beurt. Hou ons wel op de hoogte! Jullie hebben ze straks best dicht op elkaar ( als het snel lukt) Hoe lang duurde het bij de eerste? En Welkom Djingo! En het is inderdaad warm meissie...Drukkend. De zon was hier eind vd ochtend helemaal weg, maar is nu weer erg aanwezig. WARM!!! Mijn dochtertje is 2, dus loopt nog niet mee. Ze hadden het hier inderdaad ook over code oranje...Hopelijk valt het mee! Groetjes, Yvonne
Wat mooi gezegd en helemaal waar! Leuk inderdaad dat ze grote zus kan spelen. Heerlijk tutten dan! Onze dochter is de jongste en echt een poppenmeisje, dat wordt dus helemaal wat straks
Welkom Djingo en Flower87 leuk jullie ook al net bezig of bijna! Spannend! Meissie, oh ja dat is wel spannend of het goed gaat de eerste keer ook met de weersvoorspelling... onze oudste loopt dit jaar ook voor het eerst mee, wij zijn vrij laat pas in juni. Flower, anders zet je toch 28 mei bovenaan erbij op 't lijstje? Dan kunnen we je in de gaten houden haha! Wanneer heb je je eisprong gehad denk je? Gebruik je ovutesten of temp je?
Hoi meiden! Ook wij gaan er weer voor na mijn eerst volgende menstruatie. Die verwacht ik rond 24 mei. Mijn ovulatie zal dan ergens in juni zijn Eerst zouden we nog 1 cyclus afwachten, maar nu we besloten hebben niet te wachten tot L op school zit (dat waren we wel van plan) wil ik het ook niet langer meer uitstellen. Ik vind het heel leuk maar tegelijkertijd heel spannend. Mijn vorige zwangerschap was echt een hel, dus de zwangerschap opzich kijk ik niet echt naar uit. Hoop voor iedereen dat het snel raak is!
Echt leuk allemaal meide die druk bezig zijn met plannen! Sorry voor de typfouten in mn mooie tekstje, mn mobiel werkte voor geen meter mee..:x
Welkom Bam! Leuk dat jullie ook beginnen volgende maand. Als je éénmaal een idee in je hoofd hebt dan moet het ook nu maar gebeuren Wel leuk dat ze straks niet al te veel leeftijdsverschil hebben toch?! Waar had je bij je eerste zwangerschap zo'n last van, misselijk?
Het is inderdaad wel leuk dat er niet heel veel leeftijdsverschil tussen zit maar tussen de oudste (van mijn vriend) en onze dochter zit dus bijna 6 jaar verschil en die 2 meiden hebben echt een band waar niemand tussen kan komen! Zo bijzonder.... Mijn vorige zwangerschap begon met onzekerheid omdat er een tussenschot in mijn baarmoeder is ondekt waardoor je weer meer kans hebt op een miskraam of vroeggeboorte. Uiteindelijk heeft mijn dochter besloten om pas te komen met 39 weken (ze kondigde zichzelf aan in de nacht VOOR de geplande keizersnede) Maar goed, kreeg door die afwijking in mijn baarmoeder dus vele echo's en telkens was het gelukkig allemaal goed. Een 2e zwangerschap blijft natuurlijk ook weer die kans op vroeggeboorte maar ik weet nu dat het ook gewoon goed kan gaan. Ze lag alleen al in stuit vanaf 20 weken en had geen ruimte meer om te draaien, daarom werd het een keizersnede. Daarbij ben ik 3 x opgenomen geweest en kreeg ik last van angsten tijdens mijn zwangerschap. Ik kon geen hap meer eten. Echt ALLES was vies. Zelfs patatjes, waar ik normaal zo dol op ben. Uiteindelijk heb ik dus sondevoeding gehad van week 15 tot 22 ofzo. Toen had ik gelukkig een wat betere periode tot ik van een "lage" bloeddruk (100/60) naar een bloeddruk ging van 130/90 of soms een onderdruk van 100 of 110. Daar kreeg ik dus ook medicijnen voor. Ook had ik flink bloed bij gemeenschap, wat in het begin ook schrikken was. Op een gegeven moment deden we het maar gewoon niet meer Het bloed stroomde er namelijk echt uit. Sorry echt een lang verhaal... Ik hoop en duim heel hard dat mijn 2e zwangerschap gewoon veel leuker zal zijn en ik echt kan gaan genieten.
Pff wat een nare ervaring zeg! Hoop dat je het toch een beetje van je af kan zetten en positief naar eventuele nieuwe zwangerschap kan kijken. Geen een is dezelfde, dus misschien gaat het nu wel helemaal vlekkeloos! Veel succes en plezieren oefenen in elk geval!! Voor iedereen trouwens
Hoi, Leuk dat er steeds meer meiden bij komen die weer voor een kindje gaan. Hebben we straks een mooie NOD lijst staan Hier een positieve bijwerking van stoppen met pil: ben 2 kilo afgevallen. Nu is het niet nodig om af te vallen want heb mtje 36 maar bij een evt zwangerschap zal er wel weer wat blijven hangen dus vast mooi meegenomen
hoi dames, mag ik ook mee babbelen? heb mijn pil het raam uit gegooid en wij gaan ook voor een tweede kindje! ben nu ongesteld en heb mijn ei rond 30/31 mei ongeveer. mijn NOD is 14 juni Mijn eerste kindje is 15 maanden. ben heel erg benieuwd of het net zo snel raak is als bij mijn eerste afwachten dus groetjes!
Hoi Maris87, welkom! Gezellig dat je meekletst! Leuk al een kleintje van 15 maanden. Was je vorige keer de eerste ronde gelijk zwanger? Hopelijk voor je nu weer dan zo snel 😊 Zeker een heftig verhaal dat je meer kans hebt op een vroeggeboorte, hopelijk houden ze je nu goed in de gaten mocht je weer zwanger raken. Ook heftig dat je zo beroerd was dat je niet kon eten en aan sondevoeding moest...
wow! vierde kindje, ik vind het idee van een tweede al spannend. ben erg benieuwd hoe dat zal gaan met twee van die druppies weet je al wanneer je nod is?
Wat leuk! spannend hoor! wel heel naar dat je een miskraam hebt gehad. hopelijk blijft de volgende lekker zitten
Ik denk dat mijn NOD tegen 15 juni aan zit. 13 mei is mijn mirena verwijdert, 15 mei heb ik gevloeit, 16e niks en vanaf 17 mei ben ik ongesteld. Maar nou is mijn cyclus altijd onregelmatig geweest dus mijn NOD is onder voorbehoud.