Meissie, ik hoop dat je ongi niet begint, maar dat het een goed teken is. Spannend hoor! Hier lijkt het wel alsof ik wat opgezettere, gevoelige borsten heb. Zegt niks natuurlijk. Weet nog wel dat bij mij dochter mijn borsten van de 1 op andere dag behoorlijk pijn deden ineens. Gewoon afwachten maar.
ik had de 11/12e van juni een positieve ovulatietest...24-48 uur naderhand springt ie...dus 13/14e juni eisprong...het hangt er om denk ik.
Djingo ik weet niet wat ik moet denken het ene moment heb ik allemaal kwaaltjes en het andere moment helemaal niks ben wel zwaar verkouden aan het worden geloof ik .mijn man gaat 2v5 kopen en dan wil ik proberen te wachten tot mijn NOD.
Hallo allemaal, Wij gaan er in juli weer voor! Nu bewust even nog de pil want voeren 2.5 week op vakantie. Spannend!!!
hallo dames, Ik ga morgen de huisarts bellen voor die pijn, wordt steeds erger, zelfs als ik ga zitten doet t zeer alleen kan ik niet echt zeggen dat ik vaak en kleine beetjes plas maar goed, maar ff laten testen pff. zou bijna hap bellen maar goed kleine meid ligt op bed en heb zo snel geen oppas
Oei blaasontsteking dus misschien?! Nu je het zegt, mijn zwangere collega had voor het weekend ook zo een pijn en bleek een blaasontsteking......