Wij gaan er voor in juni/juli 2014!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door EefjeK, 13 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    Heb ook ineens mega zere tepels. Ik kijk t gewoon nog ff aan. Zal wel bij t ontpillen horen. Maar wordt er niet vrolijk van.

Pijn in buik/baarmoeder is te vergelijken met dat je tampon niet goed zit. Zo'n zeurende pijn. Ook steken in mn lies gehad vanavond. Snap er niks meer van haha stom lichaam.

vriendin van mij zei al oh je bent zwanger. Maar goed dat kan nog helemaal niet dan heeft vl super super super zaad. En alz t wel zo is dan ben ik echt heel stom verbaasd

2. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat vervelend zeg... Weet je wanneer de nod is trotsemama?

3. trotsemama2401

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    Als t goed is 06-07 dus heb nog ff.

vl is er nu al heilig van overtuigd dat we een jochie krijgen.
    Terwijl al zijn broers en hij zelf alleen maar meiden hebben gekregen dus ik denk dat t ook weer een meid wordt hihi ben benieuwd wie er gelijk heeft.

Willen jullie t geslacht weten? Ik eigenlijk niet maar vl wel dus dat wordt nog wat hihi

4. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wij willen het geslacht wel weten als het zover is.

5. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Dit keer willen wij het waarschijnlijk wel weten. De eerste keer wisten we het niet. Ik wilde het toen echt niet weten, vl wel. Ik vond dat de enige eerlijke manier was om te kiezen, was door erover te tossen! Hahaha! We hadden afgesproken dit vlak voor de 20 weken echo te besluiten. Toen ik zo'n 18 weken was vroeg hem dus ineens of het niet tijd werd om te tossen. Toen zei hij: 'Nou we zitten nu al bijna op de helft dus de andere helft hou ik ook nog wel vol om het niet te weten'! Zijn nieuwsgierigheid was daarna soms nog erg groot maar hij is achteraf zo blij dat we het niet wisten. Voor een eerste vonden wij het extra speciaal :D

Maar....we vinden het leuk om beide meegemaakt te hebben dus als het straks raak is willen we het weten;)

6. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Debke: Welkom!
    Trotse mama, ik ben bekend met blaasontstekingen en het klinkt idd als eentje.
    Geslacht, bij mijn eerste twee zwangerschappen 'wist' ik dat het een meisje of een jongen was, echo gaven dan bevestiging.

Hier nieuwe zorgen omtrent onze zoon, hij geeft opeens aan dat hij ook stemmen in zijn hoofd heeft die vertellen stoute dingen te doen. Naast zijn pdd-nos nog meer :(

7. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Debke welkom en op naar een mooie zwangere tijd!!

Traum joh wat heftig! lijkt mij enorm lastig om je kind zoiets te horen vertellen. soms is het onvoorstelbaar wat zulke jonge mensjes al mee moeten maken.

trotsemama, ik zou toch voor de zekerheid even je plas wegbrengen naar de HA. suc6 ermee.

Hier heeft de ongi nog niet doorgezet, maar ik verwacht hem 1 dezer dagen wel hoor:(

8. trotsemama2401

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    Kan t innestelingspijn zijn?

Voelt niet als blaasontsteking maar kijk t gewoon ff aan.

9. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Het is zeker ook heel erg heftig, vind het echt verschrikkelijk dat hij zo met zichzelf in de knoop zit. Zou zo graag willen dat hij zich gewoon kind kan voelen zonder dit allemaal. Wij gaan weer hulp voor hem aan vragen en vandaar uit verder kijken.

Trotse mama: Ben je nog naar de huisarts geweest?

Heb hier vage klachten maar kan ook komen dat het pas na de eisprong is, ook al is die van mij niet altijd met zekerheid te zeggen daar ik per maand wel eens schommel qua weken/dagen. Gisteravond opeens steken linkerkant van mijn lies, borsten voelen zwaar en vanmorgen opeens rug pijn.

10. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    Ik ben wel bekend met Asperger en dat is ook zo heftig om te zien.
    Je wilt idd je kind een zo normaal mogelijke jeugd geven, zeker ook omdat de maatschappij zo keihard is, en omdat hun jeugd wel hun basis is voor hun volwassenleventje.

Hier zojuist toch maar getest...shame on me!!!
    Maar ik zag een heel licht 2e lijntje verschijnen :$ ook nog een ovulatietestje gedaan omdat ze zeggen dat het HCG hormoon lijkt op het LH hormoon, en die is ook donker van kleur...pffff ik word met de minuut nieuwsgieriger en gekker hahahaha.

11. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Meissie, wat spannend, duim voor je!

12. Mawe

Mawe Lid

19 mei 2014
    77
    0
    0
    Spannend meissie!!!:D

13. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38

Oooooh spannend!!!:D

14. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Geen idee, ik heb geen ervaring met innestelingspijn:(

15. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Ja ik hoop dat het dit keer wel raak is :) pffff wat een stres na zoveel maanden.....

16. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Meissie wat ontzettend spannend zeg!! Over 2 dagen nog een testje wagen?

Wat heftig trotsemama... als je eigen kind niet goed in z'n vel zit is dat echt niet fijn (zacht uitgedrukt)!
    Sterkte ermee! Hopelijk kan hij snel hulp krijgen waar hij wat aan heeft!

Hier weer druk aan het oefenen voordat de vruchtbare periode eraankomt! Spannend weer, ook omdat we nu een echte cyclus verder zijn :)

17. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    hier is de tuurtest van vanmorgen, zo lastig op de foto te krijgen;)
    Niet met ochtendurine getest, en de test is van de action.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      8,9 KB
      Weergaven:
      28
  18. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Nou dames ik had sinds vandaag lichtelijk bruine afscheiding dus ik denk Dat mijn ongi er aankomt :( hoop het natuurlijk niet maar mijn gevoel zegt van wel.

19. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie zo op de computer niet zoveel, Meissie. Misschien is het idd nog te vroeg voor een vroege test met geen ochtendurine. Superspannend!!

Manlief kijkt hier alweer uit naar de vruchtbare periode hahaha! Hij was stiekem wel blij dat het niet gelijk de eerste ronde raak was. Dan heeft hij weer een ronde vol pogingen ;)

20. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer Angel, hopelijk komt het dan snel door en ga je de volgende ronde in. Wel fijn dat je cyclus mooi 28 dagen is, beetje positief blijven ;)

Deel Deze Pagina