Whoehoe Meissie!!! Wat geweldig zeg, gefeliciteerd!!! Beseffen jullie het al? Super een vierde op komst!!
Gefeliciteerd meissie, ik hoop dat je geen bloedverlies meer hebt. Doe je over een paar dage nog een test om te zien of deze dan knalt?
gefeliciteerd!! hier alweer op 42 dagen en nog geen ongi...pff..word er moedeloos van (ik wacht er juist op om de volgende cyclus aan de slag te gaan)
Ja dat hoop ik ook van harte!! Deze ronde willen we toch echt de vruchtbare dagen goed benutten heb goeie hoop haha!
Hoi dames! Een tijdje niet hier geweest ivm vakantie, gisteren weer terug dus hopelijk weer wat meer tijd hier rond te hangen . Ik zit toch met een paar dingetjes, misschien kunnen jullie me helpen. Ik had gisteren ongesteld moeten worden, maar ik werd het niet. Ook vandaag niks te bekennen. Op vakantie kreeg ik last van kwaaltjes. Puistjes (wellicht door zonnebrand creme, maar toch; ik heb nooit puistjes) hele, HELE zere borsten en tepels, een gek/raar gevoel in mn lichaam, ik kan dat laatste niet uitleggen. Klinkt bekend? Die kwaaltjes houden eigenlijk wel aan. Mn tepels zijn nog steeds heel gevoelig, en ik heb het idee dat er over mn borst meer aders lopen dan eerst, maar ook dat kan gewoon een verbeelding zijn. Gisteren dus negatief getest. Nu kan het natuurlijk zijn dat mn ei later gesprongen is, en omdat dit de 1e menstruatie is na het stoppen met de pil (heb wel zon pil-ongesteldheid gehad, maar dit is de eerste echte zonder pil) kan het misschien gewoon langer duren ivm het ontpillen. Ik twijfel gewoon en vind het niet fijn geen uitsluitsel te krijgen. Ik wil gewoon ongesteld worden, of een knal test. Maarja, dat willen we allemaal. Gewoon geduldig afwachten? Heb wel wat testen in huis gehaald, just in case.
Ik heb ook van die kwaaltjes, ik mag pas over 8 dagen testen. T kan zijn dat je cyclus langer duurt ivm stoppen met de pil. Gewoon afwachten en over een dag weer test doen. irritant he die kwaaltjes hihi
Wij gaan ook voor ons 1e kindje. In januari gestopt met de pil. Sinds april regelmatige cyclus. Morgen is mijn NOD. Ben benieuwd.
Beetje opgeblazen gevoel, soms pijn in mijn buik. Lijkt ook wel op de pijnklachten die ik heb vlak voor mijn menstruatie. Wie weet...
Ja ik hoop dat we allemaal deze ronde een mooie roze test krijgen en dat het natuurlijk goed blijft gaan Liefs
Dit was mijn temp lijst toen ik zwanger was , hier blijft de temp hoog en zakt hij niet op de nod. De eerste uitschieter kwam door een avondje doorzakken dus die geldt niet
Als je temp dus hoger is en hoog blijft dan is je eisprong geweest, je ziet dus achteraf je eisprong..dus het is puur om te zien wanneer je eisprong is geweest en of deze is geweest en wanneer je dus je nod kan verwachten
Butterfly, dan zitten we zo ongeveer tegelijk op het wachtbankje van de week Net hebben we toch nog geklust. Aangezien ik nog rekbaarder slijm had vanavond. Kon het niet laten hahaha! Hopen op een goed zaadje en een match met m'n ei!!