Dag dames, Hoe is het hier? Nog iemand met een positieve test? Hoop het! Hier een beetje vreemd, weer aan de pil begonnen na een maand zonder. netjes op de eerste dag van ongi begonnen en nu, 2 weken later af en toe een beetje bloedverlies, zomaar een druppeltje, oud bloed. Het zal wel komen doordat mn lijf een beetje in de war raakt: na twee jaar n maand zonder pil en dan opeens weer wel de pil. Gek genoeg zijn de 'babykriebels' hier weer helemaal weg. Vindt het eigenlijk wel prima zo. Dus weet nog niet of ik na deze 2 strippen (42 dagen, ivm op vakantie gaan) wel weer stop met de pil en probeer zwanger te worden. Manlief vindt het ook heerlijk zo, ons meisje kunnen we overal naartoe nemen, ze slaapt goed, eet goed, speelt lekker zelf, waarom al een tweede erbij? Maargoed dat is de spagaat waar ik steeds in zit, we bekijken het maar per maand. Blijf hier wel even meelezen en blijf natuurlijk ook duimen voor jullie!
Ik ben na de kwaaltjes die ik had toch ongesteld geworden. Op dag 30, dus een keurige eerste cyclus na het stoppen met de pil, al zeg ik het zelf! Geeft me hoop voor de toekomst, dat alles goed lijkt te werken daar binnen in eerste instantie. Nu nog zwanger worden, haha !
Gisteren een knal ovulatietest gehad, werd vrijwel direct positief. Wie heeft dat ook wel eens gehad?
Hoi meiden, Ik ben nieuw hier en na 9 maanden op goed geluk bezig te zijn geweest, zijn wij vanaf deze maand ook officieel vol aan de bak. Dus ik tel deze maand als ronde 1 en zit op dag 17 van een normaal gesproken 28 daagse cyclus. Dit zal hopelijk mijn 1e worden en mijn vriend z'n 2e.
Dank je Moonlight, De dochter van mijn vriend is 12 en wordt in november 13. Ik heb in september ovulatietesten gekocht en gebruikt. Omdat ik mij afvroeg of ik überhaupt nog wel ovuleer. Ik ben vanaf 2 weken voor mijn 9e verjaardag voor het eerst ongesteld geworden en sindsdien netjes om de 28 dagen ongesteld. Op mijn 15e ben ik aan de pil gegaan en ik ben afgelopen september 30 geworden. Hierdoor heb ik enigszins de angst dat ik misschien eerder door mijn eitjes heen ben en ook jonger als gemiddeld in de overgang kan komen. Na ongeveer 9 maanden zonder pil, kan ik met zekerheid zeggen, mede door de testen en mede door de verschrikkelijk pijnlijke eisprong die ik iedere maand voel, dat ik wel een eisprong heb. Of dat de eitjes goed zijn, zal de tijd moeten uitmaken.
Dank je trotse mama. Het "oefenen" is leuk. Het klussen moeten we nog achterkomen. Vriendjelief is wat gevoelig voor, laten we zeggen, examenvrees
Oh dat had mijn vriend ook, althans voor dat we besloten hadden om er voor te gaan. Als ik dan zei van oeps ben de pil vergeten of ben aan de dunne dus is niet geheel save, dan lukte t niet, nu is hij er fanatieker in als ik hihi. Komt goed
Hahaha dat valt wel mee hoor trotse mama. Het is meer het idee dat hij nu "verplicht" aan het werk moet. Dat zorgt bij vriendlief voor stress. Hij is bang dat als hij "verplicht" wordt, dat die het niet meer doet ofzo..... Hahahaha LoL
Hai, Wij gaan er ook voor vanaf deze maand! Ga niks speciaals doen...denk ik...haha...Weet nog dat ik de vorige 2 keer er heel erg veel mee bezig was, maar of ik dat nu anders zal zijn....vast niet . Wil in ieder geval niet zo idioot veel meer gaan testen
Oh zo, ja dat heb ik altijd eigenlijk... Succes dubbeltje, ik neem het me ook elke maand weer voor haha
Ronde 2 is hier eergisteren begonnen. Nog een paar dagen de rommeldagen uitzitten en dan kunnen we weer aan de slag. Deze ronde de ovu testen maar gebruiken met hopelijk een goed resultaat