Wij gaan er voor in juni/juli 2014!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door EefjeK, 13 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ah succes!!! Helaas geeft ovu testen geen zwangerschaps garantie maar wel fijn dat je weet wanneer je je ei kan verwachten..

Hier op het wachtbankje shia. En jij?

2. Boortje1983

Boortje1983 Actief lid

5 jul 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Moonlight. Ik ga voor je duimen. Aan je onderschrift te zien ben je al een tijdje bezig. Ik gun het je iig van harte dat het deze maand raak is.

Dat de testen geen garantie geven weet ik wel hoor. Maar dan heb ik iig de zekerheid dat we echt op de goede dagen bezig zijn geweest. En niet op de dagen dat ik berekend heb aan de hand van vorige testen, vruchtbaar slijm en de drama buikpijn.

Iemand al een (licht) positieve test in handen?

3. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas nu in de MMM beland. Omdat menstruatie uitbleef naar ha gegaan en doorverwezen naar gyn voor echo, blijkt dat ik een cyste heb. Geen "gewone" cyste met vocht maar met weefsel... Moet volgende week weer heen voor vervolg. Zal wel spannend worden. :(

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Zeker waar boortje!!! Tis toch naar dat je denkt dat je juist zit maar je helemaal verkeerd zit. Ik gebruik die vd action, werken bij mij goed. 5 voor 2,49 .. Ook leuk :)

Ja we zijn nu een jaar bezig+ 1mk , we zullen zien. Ik reken er niet teveel op ;) maar hopen doe ik wel, maar probeer met beide benen op de grond te blijven.

Jeetje shia dat is schrikken!! Dat is toch niet wat je zo verwacht!

Deel Deze Pagina