Poeh wat een spannende berichten! Allemaal verwachtingsvolle mama's-to-be! Staat iedereen in de lijst? Erg leuk en spannend om het te kunnen volgen van iedereen. Vind het alleen nog lastig om van iedereen de naam te onthouden omdat het geen "echte" namen zijn Hoop dat je snel een uitstrijkje kan krijgen, zodat je zekerheid hebt. Tuurlijk zal er vast en zeker niks aan de hand zijn, maar dat wil je gewoon 100% zeker weten. Vooral in deze tijd, nu je graag zwanger wil worden. Lieve groetjes, Yvonne
Zo ik kijk even twee dagen niet en gelijk veel nieuwe mensen! Leuk!! Welkom! Heerlijk om de voorpret te kunnen delen. Moeten het tenslotte nog heel lang voor ons houden dat we er mee bezig zijn! Vinden jullie dat lastig?
Ja! Daarom zit ik hier ook. Zou het liefst van de daken schreeuwen. En ik heb op mijn werk veel zwangeren rond lopen. En denk ik, ik wil ook! (Kan. Iet achter blijven natuurlijk) dus ja best wel wat moeite om mijn mond dicht te houden. Hahah
Dankjewel Jaa ik vind dat wel lastig hoor ben ook heel benieuwd hoe iedereen reageert als ik zwanger blijk te zijn. Mijn beste vriendinnetje is momenteel ook bezig voor een kindje, hun 3e alweer. Onze eerste zwangerschap was samen, dus gelukkig kan ik veel met haar bepraten en delen. Dat is heel fijn.
Hier gaan mensen geshockeerd zijn als zij horen over onze 4e zwangerschap. Hahaha we hebben namelijk keihard geroepen 3 echt wel genoeg te vinden...niet dus!!!
Haha meissie, denk dat er bij ons ook veel stom verbaasd zullen zijn omdat we hard roepen dat we klaar zijn met ons 5-tal! Kan niet wachten om het te kunnen vertellen. M'n ouders en zussen en broer weten wel dat we twijfelen dus die zullen minder geschokt zijn M'n schoonouders des te meer. Vooral m'n schoonmoeder vind 3 kinderen al teveel haha. Lief mens hoor maar voor haarzelf had ze er nooit aan moeten denken zij heeft met moeite twee kinderen gekregen meer omdat 1 'zielig' was
Ja aan de ene kant wil ik het vertellen dat je er mee bezig bent aan mensen, omdat ik heel enthousiast erover ben. Maar andere kant wil ik niet in de gaten gehouden worden. Dan gaat het steeds van 'en, en, en'? Zeker als t allemaal even op zich laat wachten vind ik dat geen fijn idee. Mn zusje en twee beste vriendinnen weten het, maar verder niet. Haha wat leuk dat jullie voor een vierde gaan! Supergezellig! Kan me nog niet zo voorstellen hoe zoiets zou zijn, maar ik weet wel dat het als kind super is. Heb zelf stiefbroertje en zusje, die ik er op jonge leeftijd bij heb gekregen en dat was altijd dolle boel. Hoop dat t lukt en dat de omgeving dan ook leuk reageerd! Zo niet, ach het gaat om jullie en waar jullie je goed bij volen toch! Iedereen succes met het spannend afwachten!
Ik kom uit een groot gezin (8kinderen) en weet uit ervaring dat dat heel gezellig en druk is hihi alleen zie ik mijzelf nog niet zo met veel kinderen, maar dat weet je natuurlijk nooit. Precies daar heb je helemaal gelijk in, als wij ons er maar goed bij voelen. Maar t zou natuurlijk wel leuk zijn als iedereen positief reageer hihi Allemaal veel succes en plezier
Ik wil het wel van de daken schreeuwen! Haha. Maar vertellen het aan niemand. Als ik straks zwanger ben en het gaat net zo snel als de vorige keer dan moeten we de zwangerschap ook lang voor ons houden omdat de oudste in de zomervakantie 3 weken bij haar moeder is. We willen het niet direct vertellen na de positieve test omdat ik toch wat meer kans heb op een miskraam. Sowieso wil ik eerst een vroege echo doen met 7 weken. Dat doe ik gewoon op eigen kosten voor 30 euro. We willen dat de oudste het als aller eerste hoort en ook samen met haar en de jongste het tegen iedereen vertellen. De zwangerschap voor me houden word nog het aller moeilijkste! Nouja wie weet duurt het nu wel veel langer. Daar moet ik toch wel rekening mee houden. Ik vind echt dat mijn lichaam soms bizar goed werkt in dit opzicht. Vandaag precies 14 dagen geleden had ik 3 dagen te vroeg mijn ovulatie. Ik voel die altijd door middel van best heftige pijn en die pijn was echt te vroeg. Haha. En ben nu dan ook ongesteld. Precies zoals het "hoort". Afgelopen maand dan wel een iets kortere cyclus gehad, maar dat maakt niet uit. Nu komt die ovulatiepijn wel van pas. Normaal vind ik het super vervelend omdat het echt heel pijnlijk kan zijn. Officieel start nu de eerste ronde dus Want ik weet nu vrij zeker wanneer ik weer ongesteld hoor te worden en dus een testje kan wagen. Hoop dat dit mijn laatste ongesteldheid is voor de komende 9 maanden maar dat is wel heel optimistisch
NOD lijst 1 t/m 15 juni: 1 2 3 Mawe, 1e kindje, 1e ronde (ook cyclus o.v.) 4 5 6 7 8 9 10 Yvonne, 2e kindje, 1e ronde 11 12 meissie83, 4e kindje, 1e ronde (cyclus ondervoorbehoud) 13 xmoonlightx, 1e kindje, 2e zwangerschap.. Ronde 1 na mk liniej, 2e kindje, 1e ronde (onregelmatige cyclus) Bam, 2e kindje, 1e ronde 14. Bessie Turf, 4e kindje, 1e ronde (augustus actief beginnen) Maris87 1e ronde 2e kindje 15. Annemeis, 2e kindje, ronde 1 ----------------------------------------------- Ik heb de laatste lijst overgenomen. En de namen dik gedrukt gedaan. Zo vind ik het zelf iets duidelijker te zien.
Bam, fijn het lijstje zo. Idd duidelijker! Hier ook weinig te melden. Vloeien is voorbij en afscheiding lijkt nu rekbaarder te worden dus ga de vruchtbare periode in. Vind het wel spannend om sex te hebben nu haha. Nog even 2 cyclussen afwachten
Hier ook al rekbaar slijm waargenomen, ovulatietesten ben ik gisteren mee begonnen, ben zo benieuwd wanneer ik mijn eisprong heb.
Ja idd bessie wij lopen redelijk gelijk op. Ik ga wel enorm verbaasd zijn hoor als ik al zo vlot een eisprong heb. Aangezien ik altijd een onregelmatige cyclus gewend ben, slik nu wel teunisbloemolie en tarwekiemolie dus misschien heeft dat wel een positief effect op mijn cyclus.
Wat een gezelligheid hier, straks een mooie volle NOD lijst. Voel me stukken relaxter zonder pil, heerlijk. Helaas is ons meisje nu wel echt aan het peuterpuberen, (eten: nee! drinken: nee! spelen: nee! badje: nee! Pff) hopelijk is dat snel weer over. Heb wel last van mn darmen en buik nu, zal wel bij het ontpillen horen. Wat hadden jullie voor kwaaltjes bij het ontpillen? vanavond lekker uit eten om te vieren dat we voor een tweede gaan , wijntje erbij, nu kan het nog, hopelijk snel niet meer. Hier ook teuisbloemolie gekocht (pillen van de etos) hopelijk werken ze straks, het schijnt dat je dan minder klachten hebt net voor en tijdens de ongi. Succes allemaal
NOD lijst 1 t/m 15 juni: 1 2 3 Mawe, 1e kindje, 1e ronde (ook cyclus o.v.) 4 5 6 7 8 9 10 Yvonne, 2e kindje, 1e ronde 11 12 meissie83, 4e kindje, 1e ronde (cyclus ondervoorbehoud) EefjeK, 1e kindje (eind juni actief beginnen) 13 xmoonlightx, 1e kindje, 2e zwangerschap.. Ronde 1 na mk liniej, 2e kindje, 1e ronde (onregelmatige cyclus) Bam, 2e kindje, 1e ronde 14. Bessie Turf, 4e kindje, 1e ronde (augustus actief beginnen) Maris87 1e ronde 2e kindje 15. Annemeis, 2e kindje, ronde 1 ------------------------------------------------------ Ik heb soms moeite om mij niet te verspreken, over bijv dingen die ik hier heb gelezen. Haha bijv dat randjesfietsen. Geniaal trouwens! Zitten jullie ook al aan de folium? Wat doet teunisbloem en tarwekiemolie dan?
Teunisbloem staat er om bekend dat het je cyclus wat kan reguleren. Je slikt dit tot aan je eisprong omdat de kans op een miskraam dan groter is. Tarwekiemolie kan de innesteling bevorderen. Dit mag je de gehele cyclus slikken. Foliumzuur slik ik ook. Hahahaha ja dat randjesfietstechniek...geniaal!!! En werkt het niet dan heb je toch een leuk moment gehad Hier geen bloed meer dus holadiejee let the fun begin!!
Ik slik ook foliumzuur, verder geen tarwekiem oid. En dat randjes fietsen is geniaal!! Ook erg leuk topic! Moet wel zeggen dat stoppen met de pil goed is voor me libido. Hebben jullie dat ook? @mawe wat zei de dokter?