Wij gaan er voor in juni/juli 2014!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door EefjeK, 13 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annemeis, leuk dat jullie het vieren met een etentje voor een tweede! Wijntjes zijn hopelijk nog maar kort toegestaan haha!

Ik gebruik alleen vitaal vrouw zwanger van kruidvat met extra vitaminen. Verder gebruik ik (nog) geen tarwekiemolie. Wellicht als het langer duurt voor het lukt dat ik het ga gebruiken.

2. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Maris dat geldt hier ook hoor, mijn libido is ook ontwaakt uit zijn winterslaap!;)

3. maris87

maris87 Lid

15 mei 2014
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahhaha winterslaap, ik denk dat ik nooit weer begin met de pil, voel 1000 maal beter.

4. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Zo leer ik ook weer hier! Wist dat helemaal niet, van de Teunisbloemolie...Dus na de eisprong niet meer nemen?! Ik slik het al een tijd omdat ik altijd erg last had van extreme vermoeidheid, hoofdpijn en prikkelbaarheid tijdens mijn menstruatie. Het hielp absoluut. Heb begrepen dat het ook helpt voor de regelmaat er in toch?! Nou heb ik dat daarvoor gelukkig niet nodig, want kan de klok er op gelijk zetten. Tarwekiemolie hoor ik ook voor t eerst.
    Foliumzuur slik ik nu al een week of 6.

En ik herken het ook: sinds ik gestopt ben met de nuvaring, voel ik me veel beter! Na een tweede kindje, sta ik ook niet te springen om er weer aan de beginnen. Dan maar een andere oplossing!

Ik ga ook mijn vruchtbare periode in. Spannend!! En randjes fietsen gaan we zeker proberen :)

Succes allemaal!!

5. Mawe

Mawe Lid

19 mei 2014
    77
    0
    0
    Hoi allemaal!

Daar was ik weer. Gister naar de dokter geweest voor dat knobbeltje en alles was in orde volgens haar. Ze kon niets zien wat reden was voor zorgen. Wel had ik een schimmel waar ik zo'n vaginale pil voor heb gekregen. Ook heeft ze zelf even gevoelt om na te gaan wat ik bedoelde, maar ze zei dat dit verder normaal was. Waarschijnlijk kwam het van die schimmel en was het gewoon toevallig dit zo kort was na het verwijderen van de spiraal en had het daar verder niets mee te maken.

Dus dat hebben we dan ook weer gehad!:D

6. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Oef wat fijn Mawe!! Ze ga je gerustgesteld het weekend in!
    Het blijft anders toch maar in je hoofd spoken.

Fijn weekend allemaal!

Groetjes,
    Yvonne

7. maris87

maris87 Lid

15 mei 2014
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn mawe, goed dat het met een sisser is afgelopen. Let the fun begin! Hahaha

8. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mawe, goed dat je wel even geweest bent. Is de schimmel ook weer behandeld en fijn dat het knobbeltje niks ergs is! Heerlijk nu gewoon weekend vieren :)

Hier hebben we de oudste 2 uit logeren bij m'n zusje en zwager. Altijd feest voor ze en voor ons een eitje met één kind thuis haha!

Fijn weekend iedereen!

9. Djingo

Djingo Niet meer actief

Mawe, wat super fijn dat alles goed is!

Hier gaat het goed. Dochter weer aan de beterende hand gelukkig, alleen zit ze nog onder de uitslag. Zo sneu.
    Nog een weekje pil te gaan. Zo spannend. :)

10. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Nou, vanavond de laatste pil en dan stoppen we ermee. Jeej!

Ik vind het heel spannend, maar heb ook zoveel zin in dit avontuur. Gaan een hele nieuwe fase in, voor mn gevoel zie ik nu meer zwangere, kinderen en baby's dan ooit te voren buiten, haha.

Nu maar hopen dat het ons ook gegund is en dat we snel een leuke aankondiging kunnen doen :).

11. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    Zoo hoe staat het ervoor hier dames??
    Allemaal genoten van het weekend?? Ik zit nog even heerlijk in het zonnetje hoor.
    Hier verder weinig te melden, ik ben druk aan het werk met de ovulatietesten en verder ben ik er kalm eigenlijk.

12. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Lens! Spannend zeg en klopt idd dat je dan automatisch veel zwangeren en baby'tjes ziet haha.

Fijn dat je er kalm onder bent Meissie. Heerlijk die zon hè!

Hier zijn alle kinderen weer thuis dus dat is altijd weer erg fijn het gezin helemaal compleet! Gister gevreeën en ik dacht dat het ver genoeg voor de eisprong was maar ik voel nu allemaal steken in m'n buik... Wachten het maar af :)

13. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

#133 XmoonlightX, 25 mei 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2014
    Hier lekker gewerkt dit weekend in de tuin..( vergeet de helft vd zin haha)
    Ik had vandaag een positieve ovulatietest, maar ook dag acht van me ongesteldheid , de 1e na de miskraam... Zal ik de huisarts al moeten bellen dat het zo lang duurt??
    De test was misschien wel vals positief.?

14. Mawe

Mawe Lid

19 mei 2014
    77
    0
    0
    Ja lekker weekend gehad en van t weer genoten!

Idd wel vreemd Moonlight.. Wat moet je ermee? Huisarts bellen kan altijd, misschien geeft hij/zij ervaring mee en kan vertellen wat je kan verwachten. Misschien stelt dat je gerust.

15. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    Moonlight wat vervelend van je misschien wel vals positieve test, heb je een foto ervan?? En heb je hem wel benut? Ookal denk je dat ie vals was?

Lens ik heb gisteren over jou bericht heen gelezen...welkom en suc6.
    Hier zie ik ineens ook een hoop zwangeren of pasgeboren baby'tjes.

Bessie haha dat word een spannende tijd totdat je weer ongi gaat worden...
    Hier nog geen eisprong kunnen vinden op mijn ovulatietesten, we maken het gewoon om de dag even gezellig in bed...en ik test 2 keer op een dag dus als er een piek komt in mijn lh hormoon dat zal ik die vinden ook:)

16. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Denk toch dat hij nog niet positief genoeg is, dus we kunnen nog even door:D
    Inmiddels lijkt me ongi nu wel echt gestopt te zijn...
    De gyn had al wel gewaarschuwd dat het heftiger zal zijn de 1 e keer.. Maar dacht meer heftiger over vier dagen en niet minder over acht dagen haha ..
    Aangezien er nog een beetje op de echo na de mk te zien was..nou dat is er nu wel uit denk ik :D

17. maris87

maris87 Lid

15 mei 2014
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe geen ovulatie testen heb gewoon betekend wanneer ik ei sprong zou hebben. Ben altijd wel regelmatig geweest (28). En volgens mij springt op 31 mei. Maat wij hangen om de dag bob de bouwer uit ;)

18. linnypinny1986

25 mei 2014
    37
    0
    0
    wij gaan ook voor een zwangerschap. Op 8 mei gestopt met Implanon. Nu afwachten wanneer ik deze maand voor het eerst weer ongesteld wordt zodat ik mijn cyclus ken. Wel spannend hoor :)

19. maris87

maris87 Lid

15 mei 2014
    88
    0
    0
    NULL
    NULL

Welkom linnypinny1986!

Wat is Implanon? ook een pil soort?

20. meissie83

meissie83 Bekend lid