Wij gaan er voor in juni/juli 2014!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door EefjeK, 13 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnypinny1986

25 mei 2014
    37
    0
    0
    dankje Maris en Meissie :) Implanon is een staafje in de bovenarm. Een soort van Implanon.

2. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Linnypinny! Spannend! Succes met de eerste ronde 😃

Ik heb gister (denk ik) m'n eisprong gehad. Nu voel ik vanavond allemaal steekjes onderin m'n buik. Meer meiden die dat een dag na de eisprong hebben gehad?

3. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Kan het kloppen dat de menstruatie in de stopweek geen echte menstruatie is? Las wat dingen over een ontrekkingsbloed. Gisteren mn laatste pil in genomen. Als het goed is word ik dodag of vrijdag "ongesteld" (lees: ontrekkingsbloed).

Ik heb het weleens gelezen, dus ik heb geen idee of ik nou vanaf het moment van de ontrekkingsbloed moet gaan rekenen, of dat ik deze rustig over moet laten gaan en dan de echte menstruatie moet afwachten en vanaf dat moment moet gaan rekenen?

We hebben tegen elkaar gezegd dat we het gewoon op ons beloop laten, maar om eerlijk te zijn kan ik niet wachten om zo'n kleintje in mn buik te verwelkomen, dus ik wil wel een beetje weten wanneer we het beste kunnen klussen ;).

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

#144 XmoonlightX, 26 mei 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 mei 2014
    Lens ..je kan vanaf de eerste dag van je onttrekkingsbloed tellen!! IP moet je na deze bloeding en voor je eerste ongesteldheid een eisprong krijgen.
    Zoals je ziet in mijn handtekening was dat bij mij 33 dagen. De totale cyclus he

5. Keet88

Keet88 Actief lid

29 dec 2013
    205
    175
    43
    Vrouw
    Heyhey. Wij zijn dan wel niet in ronde 1, maar in 5. Maar toch voelt elke ronde weer zo spannend als de eerste. Mijn NOD is rond 12 juni. Dan zijn we lekker op vakantie. Dus dat zou een leuke verrassing wezen.
    Hopelijk gaat het bij jullie allemaal net wat sneller :) niet dat wij nu heel lang bezig zijn, maar ik heb echt mensen om me heen die in een zucht zwanger zijn. Maar daarnaast ook waarvan het echt lang duurt.
    Spannende tijden dames :D komt allemaal goed :)

6. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Hier ook bezig voor een 2e kindje.
    Nu ronde 1. NOD volgende week dinsdag.
    Al 2 weken misselijk en buikpijn maar dat kan natuurlijk vsn t Ontpillen komen.
    Ben benieuwd :)

7. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Keet en mirpat welkom!!
    Mirpat ik herken wat jij net zegt hoor, sinds mijn spiraal eruit is ben ik misselijk en super vermoeid. Allemaal dingen die bij het ontpellen/ontspiralen hoort.

Bessie, ohh wat fijn dat jij je eisprong voelt zeg, ik voel helemaal niks.

Lens, ik ben ook begonnen met tellen vanaf mijn onttrekkingsbloeding.

8. Mawe

Mawe Lid

19 mei 2014
    77
    0
    0
    Wat een gezelligheid hier! Welkom allemaal!

Ik had afgelopen weken wel af en toe krampjes en wat steken na het verwijderen, maar niet heel vervelend ofzo. Afgelopen dagen eigenlijk nergens last van.

Ik zou ook echt niet weten wanneer ik een eisprong heb, ik kan het in elk geval niet voelen, denk ik...haha

9. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    zo, even een weekje weg geweest en een hoop bij te lezen..

welkom voor alle nieuwelingen!

ik heb sinds zondagavond weer 'vruchtbaar-slijm' en verwacht vrijdag ongeveer mijn ei dus ben benieuwd wanneer ik 'm voel. we zijn nu in ieder geval extra actief in de slaapkamer :p

10. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Mag ik mij bij dit onderwerp aansluiten? Sinds begin dit jaar gaan wij voor een eerste kindje! In februari / maart was ik al zwanger (helemaal blij dat het zo snel mocht gaan) maar helaas eindigde dit in een miskraam, vandaar ook mijn onderschrift. Eigenlijk een Missed Abortion omdat het vruchtje niet vanzelf naar buiten kwam, al met al waren we zo weer een paar weken kwijt voordat de miskraam doorzette en ik weer mijn eerste menstruatie had. Die menstruatie is nu sinds afgelopen weekend op gang, zal de eerste en voorlopig laatste keer zijn dat ik blij ben met een menstruatie. Mijn cyclus is dus weer op gang en we kunnen er weer volop tegenaan ;)

Ik ga rond dag 10 beginnen met ovulatietesten en hoop dat we weer snel zwanger mogen zijn en dat deze kleine dan wel blijft plakken en een gezond kindje mag worden.

11. Mawe

Mawe Lid

19 mei 2014
    77
    0
    0
    Wat ontzettend naar Butterfly! Maar je kunt in elk geval zwanger worden en dat is misschien toch iets positiefs..
    Spannende tijden en hopen dat dit keer alles goed zal gaan!

12. XmoonlightX

Liniej..dat is in ieder geval een vroeg teken!

He butterfly, welkom hier 😃
    Deze ronde moet het helemaal goed komen met ons!!

13. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe meiden!!

Butterfly, wat een heftig verhaal... Hoop echt voor je dat het snel lukt en dat de baby zich vasthoudt! Succes!

Weer wat dames in de vruchtbare periode :) zet 'm op ladies :)

Hier nog steeds wat steekjes af en toe links en rechts onderin m'n buik/liezen.
    In september wil ik nog een hardloopronde doen in m'n dorp van 12 km dus heel erg is het niet als het deze ronde niet lukt :)
    Kan ik doorgaan met hardlopen denken jullie als ik zwanger ben? Loop veel en geregeld dus dan kan ik totdat het niet meer gaat wel blijven trainen toch?

14. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland
    Hoi hoi,

Eindelijk kan ik hier posten dat ik ook mag stoppen met de pil.
    Even deze strip af maken en dan maar afwachten hoelang t gaat duren en of we überhaupt zwanger kunnen worden.
    We hebben al 2 meiden, Mijn vriend een dochter van 4 en ik een dochter van 7. Eerst wilde mijn vriend helemaal niet meer gelukkig is hij omgedraait en mag ik eindelijk stoppen.

Ik hou jullie op de hoogte :D

Allemaal suc6 en hoop dat t ook bij jullie niet zo lang gaat duren!!

15. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom trotsemama, wat leuk een kindje van jullie samen! Hopelijk is het sne, raak! Wanneer is je strip klaar?

16. Lens

Lens Actief lid

21 mei 2014
    281
    0
    0
    Thanks voor de reacties wat betreft het tellen :). Dan ga ik dat maar eens goed in de gaten houden!

En welkom alle nieuwe dames. Leuk om te lezen dat er meer voor een 1e of 2e kindje gaan en gaan stoppen of net zijn gestopt met de pil. Succes!!!!

17. trotsemama2401

trotsemama2401 Bekend lid

11 jan 2010
    762
    0
    0
    gelderland

nog 8 dagen!!! :D
    Hij zei op vrijdag avond dat ik mocht stoppen, Terwijl ik net die ochtend weer begonnen was na de stopweek :(
    Dus durfde niet toen al te stoppen omdat ik een week met m mee ging op de vrachtauto en zat niet te wachten op verrassingen. Dus afgesproken netjes deze strip af te maken.

En dan is t afwachten, Want heb sinds de geboorte van mijn dochter in 2007 mirena gehad, december 2009 laten verwijderen omdat ik met m`n ex nog kindje wilde, dit is februari 2010 "fout gegaan" (heftiftige bloeding gehad, zonder pos test, volgens de huisarts 50/50 kans op zwangerschap) Mei 2010 zijn we uit elkaar gegaan en heb ik implanon laten zetten en nu sinds jaar of 2 aan de pil. dus ben benieuwd hoelang t gaat duren voor ik zwanger raak.

Vind t wel heel spannend, ben ondertussen 30 mijn partner 35. Hij is internationaal chauffeur dus hoop dat mijn vruchtbare dagen een beetje meevallen hihi.

ach oefenen doen we elk weekend als ie thuis is en af en toe is hij door de weeks ook thuis dus zal vast een keer goed komen :D

18. XmoonlightX

Lens, je hebt ook allerlei soorten apps waar je alles in kan verwerken en bijhouden he..
    Ikzelf gebruik de mama apps op de ipad..

19. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Butterfly en trotse mama welkom!!

20. maris87

maris87 Lid

15 mei 2014
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hello hello,

De vruchtbare dagen zijn in aantocht. Heb een beetje krampjes pijntje in me onderbuik. Maar dat kan ook ontpillen zijn, meerdere mensen hebben daar last van las ik. Nod 14 juni ( mijn moeder word 65 eind juni, t zou toch wel een leuk cado zijn voor der;) )

Deel Deze Pagina