Hallo, Heb al even wat topics gelezen, maar ben toch benieuwd naar jullie mening over mijn verhaal... 27 jan ongi geworden. Ik moest dus 24 febr weer ongi worden (de laatste keren een vrij regelmatige cyclus gehad van 29 dagen) In de week van 15 febr had ik veel slijm en dacht ik dat het misschien raak was (Geklust op o.a. 10 febr en 14 febr..). Heb maandag 22 of dinsd 23 febr een test gedaan en wie was volledig negatief. Maar ben nog steeds niet ongi na 1,5 week. Zit te twijfelen of ik nu weer een test moet doen.. (kost een fortuin steeds die testen ) Mijn vraag: Denken jullie dat ik een dag voor NOD dag negatief getest ben terwijl het positief is als ik het nu zou doen. Of is het onmogelijk en ben ik waarschijnlijk niet zwanger, maar gewoon over tijd zonder reden?? Groetjes
kruidvat 2 testen voor 2,50 miss voortaan ietsiej later testen het kan wel zo zijn omdat je vroegtijdig getest hebt.. dus.. zal duimen voor je
Je kan een dag voor NOD negatief testen en later positief. Er zijn meiden die weinig HCG aanmaken en die pas veel later dan hun NOD een positieve test in handen hebben. Als ik jou was zou ik nog eens testen. Die van het Kruidvat 2 voor 5 euro. Dan kost het je geen fortuin. Het kan ook nog ontpillen zijn. (ik weet niet hoe lang je gestopt ben) Verder kunnen er andere oorzaken zijn zoals bijvoorbeeld stress. Als je het zeker wil weten kun je nog eens testen. Succes!
als je 15 feb veel slijm had, kan het ook zijn dat je toen pas je ei had, dan zou 1 mrt ongeveer je nod zijn geweest gewoon nog een keertje testen!
Hai! Heb de predictor gebruikt. Die heb ik iedere keer gekocht. Kosten 7,50 of 10 eu per stuk. Bij mijn eerste kindje heb ik er zeker 10 gekocht.. Maar ik voelde zo dat ik zwanger zou zijn dat ik het wilde weten.. Mmh.. nou, ik ben benieuwd. Ik ben al lang niet aan de pil. En ik ben doorgaans een dag te laat. dus had de 25ste ongi moeten worden. Als ik dat voor woensdag nog niet ben dan waag ik er maar een testje aan. En dan kruidvat inderdaad, want dan ben ik NOD dag al lang voor bij (als ik niet ineens een onregelmatige cyslus heb..)
Ja dacht ook al dat dan mijn ei was. Maar goed, dan ben ik ook te laat? Pffff! Irritant die onzekerheid steeds
Hoezo te laat? stel je had wel de 15e je ei dan heb je toch op tijd geklust op de 14e? Ik denk dat je te vroeg getest hebt. Er vanuit gaan de dat je in de week van de 15e je eisprong hebt gehad, moet je er 14 dagen bij optellen. Dus dan had je vanaf de 29e pas posi kunnen testen. En was je op de 22/23e te vroeg met testen.
Ik sluit mij aan met de dames boven me,waarschijnlijk toch later je ei gehad? Ik was eergisteren 11 dagen overtijd en heb bij de ha via bloed nu posi getest,maar mijn waarde is zeer laag. Een gewone test is nu nog negatief...maar zie mijn banner;-p
Hihi, als dat nou eens waar zou zijn. Inderdaad. Al heb ik mijn ei later gehad.. als de zaadjes van het klussen op de 15de goed waren dan zou het zo maar kunnen zijn dat ze nog in leven waren toen mijn eitje kwam..
Nou, helaaaas Van het weekend ongi geworden. Dus was gewoon over tijd. Baal er van.. Had de eerste maanden na mijn zwangerschap een regelmatige cysclus en nu dus weer niet..