Wij gaan er weer voor!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kreeftje89, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Sitalita spannend!!!! en... en.... en... Nog een keer getest?

Kreeftje ik heb een kuur van 10 dagen nog 3 dagen pillen te gaan dus zondag klaar. Maar goed ook want volgens mij krijg ik echt hoofdpijn ervan. En brandende tepels en afscheiding maar goed das niet zo erg.
    Na zondag moet ik binnen paar dagen gaan bloeden en dan moet ik bijhouden hoeveel ik bloed. Dinsdag 10 dec weer echo om te kijken of mijn bmwand weer mooi dun is.

2. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Gisteren nog een keer getest, maar negatief. Gisteravond ongesteld geworden. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. :)
    Als het komende maand raak is, kan dat brusje wel aardig dichtbij de verjaardag van ons mannetje komen. haha!

3. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    @meelanor gelukkig ben je dan bijna klaar ben benieuwd of het dan beter is geworden en hopelijk heb je straks gewoon weer normale cyclus. Ons zoontje is in maart geboren dus dat red ik al niet meer :D

@sitalita Wat balen maja idd nieuwe ronde nieuwe kansen zo dacht ik er ook over :D
    ik ben bijna weer bij me ei dat denk ik tenminste begonnen met ovu testen.

4. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hey het is hier wel stil :(

Maar misschien om de zelfde reden als bij mij. Ik had het drukkkkk niet normaal maar ja dat krijg je met de december dagen he :)

Hier de kuur provera opgemaakt en zou binnen 3 Tot 7 dagen en bloeding moeten krijgen. Dit is Nog niet gebeurd. .. opzich wel fijn want ik ben al een record tijd niet ongi, maar vraag me af op t gewerkt heeft. Morgen weer terug naar de gyn en dan weet ik meer :)

Hoe is t bij jullie?

5. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Den Helder
    @meelanor heey idd druk ik dacht eigenlijk dat jullie de topic niet meer konden vinden omdat hij verplaatst was dus wilde jullie net een berichtje sturen of jullie er van af wisten. :D

Gelukkig gaat het de goeie kant op het bloeden is in ieder geval gestopt ben benieuwd wat de gyn zegt.

Hier gaat het goed hoor volgende week maandag gaan we lekker op vakantie naar centerparcs 10 dagen met nog 2 stelletjes 1 met een kindje 3 maandjes ouder dan jayce en de ander nog geen kindjes. Heb er Super veeel zin in :D heb net me 3 dagen geleden me ei gehad. Had een knallende ovulatie test, dus aan klussen geslagen dag der na menstruatie achtige krampen in de avond. Ik bedacht dat het miss wel me ei was die ik voelde dus weer geklust nu afwachten of het gelukt is;). Probeer een beetje me cyclus te pijlen ik denk dat me nod ergens volgende week op vakantie is of daarna als we terug komen tja blijft gokken hier.

6. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hey kreeftje

Jeej fijn dat je goed hebt kunnen klussen!
    En klinkt goed 10 dagen even weg, daar ben ik ook wel aan toe Hihi.

Hier vandaag naar de gyn geweest. Een goed nieuws!
    Ondanks dat ik niet ongi ben geworden heeft t toch gewerkt!
    Bms is weer mooi dun dus misschien deze maand nog een echte kans.
    Hopelijk krijg je deze maand nog een eisprong. Ik ga maar even van 36 dagen uit want die had ik ook toen ik zwanger raakte van binck :)
    Ik zou dan mn ei met onze verjaardagen krijgen. Ik ben 23dec en mijn man 25 dec jarig dus dat zou leuk zijn.

Ik blijf ondertussen rustig tempen en als die dagen in de buurt komen ga ik ook eens Ovu testen gebruiken heb die van de action gehaald die kosten ook geen drol :) dus kan t eens proberen.

7. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Mag ik me hier ook aanmelden? Wij willen eigenlijk zo rond de jaarswisseling stoppen met de pil, om in maart/april (als mijn cyclus een beetje normaal is) voor een tweede te gaan beginnen :D

Hier wel op ons gemakje en we zien wel hoe het bij ons gaat. Onze eerste echt supermakkelijk kereltje, waarvan we zeker weten dat we dit gewoon nog een keertje graag willen meemaken, maar ook graag hem een brusje willen geven, als het ons gegund is!

P.S. He Meelanor! ;)

8. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Den Helder
    @kiwi tuurlijk welkom. leuk dus jullie gaan ook voor een 2e als jullie eerste wondertje 8 9 maanden is spannend vooruit zicht en natuurlijk leuk om het nieuwe jaar zo te mogen beginnen met weer een mooi doel voor ogen :D

@meelanor nou dan feliciteer ik je wat een geweldig nieuws ben benieuwd of je je ei kan vinden en wie weet op je verjaardag zou idd een mooi cadeau zijn :D maar dat het bloeden is gestopt en weg is gebleven is natuurlijk al een heel goed begin :D

9. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hey kiwi!

Leuk dat je hier ook mee komt praten.
    Toch maar december ipv maart ;) als je gevoel eenmaal iets wil ;) hihi

En kreeftje Ik hoop t ook :) zou leuk zijn er eitje op mijn verjaardag! Hoe gaat t bij jou? Waar zit je ergens in je cyclus?

10. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Den Helder
    @meelanor Me ei is net een paar dagen geleden en heb best onregelmatige cyclus maar ik denk zelf dat ergens eind volgende week me nod ongeveer zou kunnen zijn is maar af te wachten blijft gokken XD

11. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hey kreeftje,

En heb je op t goede moment geklust?

Hier ben ik weeeeer ongesteld geworden. ... En weer geen eisprong gehad. Echt super vreemd dinsdag was mijn bms Nog dun (dus is er niets af te stoten) en donderdag was t eers te bloed in zicht. .. En nu al weer 4 dagen ongi :( Ik hoop dat t Nog van de provera is... Als ik over 2a 3 weken weer ongi ben bel Ik gyn denk Ik.

Ik begin er steeds meer van te balen. Ik ben echt gelukkig met binck maar ik zou toch graag eens een kans krijgen voor een tweede. Ben al sinds augustus bezig met het krijgen van een goede cyclus.

Ach ja we wachten af, gelukkig gaan de december dagen altijd lekker vlot.

Hoe is t met de rest van de meiden?

12. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

wat leuk ! hier ook een vreugde dansje wij starten in januari ! :D

13. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Leuk Luvvlie! Lekker genieten van al die voorpret!

Meelanor, wat enorm balen weer zeg! Niet leuk. En inderdaad, anders maar gewoon de gyn bellen hoor.

Hier gaat t goed. Afgelopen weekend mn ei weer gehad, en hopelijk hebben we voldoende ons best gedaan. Nu weer 2 weken afwachten. :) Hopelijk hebben we tussen kerst en oud&nieuw een mooie test in handen. Wil dit keer ook proberen om echt niet eerder te gaan testen, maar vraag me af of t lukt.. haha! Ben iemand die dan toch wel wat testdrang heeft hoor!

Wil in elk geval niet voor kerst testen. We willen het dit keer wat langer stil houden, dus als ik met de kerstdagen ga testen, ziet iedereen toch die grote glimlach van oor tot oor. ;) haha!

14. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hey luvvlie gezellig dat je er bij komt :)
    Zit je nog aan de pil of ben je al gestopt?

@sita hihi Ik snap hem helemaal met dat testen ik wens je succes In elk geval :p

Ik hoop voor mijn verjaardag 23e en voor kerst en eisprong te krijgen zou en leuk cadeau zijn. 26e is de 14e dag dus t zou kunnen maar ik denk dat ik uit moet gaan van een cyclus van 35 dagen dat was met de eerste ook zo. .. We'll see :)

Wat hebben jullie gepland voor kerst icm met een kleintje hihi

Bij ons staat de kerstboom maar ben benieuwd voor hoelang :p gezien die smurf snel kruipt en Nog vlotter staat :p

15. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Den Helder
    @sitalita ik was in begin heel erg van ik ga testen nu niet zo erg gelukkig haha

@meelanor En heb je ei al gevonden :D hier drukke kerst altijd elk jaar 3 kerstdagen kerst avond schoonvader, 1e schoonmoeder en 2e mijn ouders Vind het altijd wel heeel gezellig 3 kersdagen :D kerstboom staat bij ons wat hoger dus ons kleine vriendje kan er lekker niet bij.

Hier weekje centerparcs is weer achter de rug ben er nu nog vertrekken morgen ochend weer lekker naar huis heerlijke gezellige week gehad. Ik zit nu rond me nod denk ik omdat ik al rond de 34 dagen zit of deze cyclus moet weer eindeloos duren -_-' kan zo afwijken van de vorige maanden. Maar wie weet als de rode duiveltjes zich nog niet laten zien is er hoop XD

16. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

Ik ben al gestopt en stiekem hebben we deze maand ook mee gepakt haha.
    Over 3 dagen mn nod...denk dat t niet raak is voel me namelijk gewoon nog mezelf haha..
    Maar toch is die drang naar een test er ....

17. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

Oh heerlijk een weekje er tussen uit geweest !
    Spannend zeg ! Is jou cyclus erg onregelmatig ?
    Ik zuil voor je duimen dat die duivels niet komen haha

18. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Den Helder
    Heey meiden.
    Wij hebben een geweldig kerst cadeau mogen ontvangen :D:D

Wij zijn voor de 2e keer ZWANGER!!!!! en dat al in ronde 2 dat had ik nooit gedacht.
    Op vakantie kreeg ik een beetje een onderbuik gevoel maar durfde het nog niet hard op te zeggen. Vandaag weer thuis gekomen en er maar even een testje tegen aan gegooid. Was toevallig bij de action met manlief en daar maar en test in het mandje gedropt. Toen ik naar de wc moest besloot ik me maar aan dat testje te wagen. En wat een prachtig geschenk echt super blij zijn wij met dit mooie wonder!! in mijn foto album heb ik een foto geplaatst (A)

19. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

Waaauwwww dat is nog eens een mooi cadeau !!

Gefeliciteerd !!

20. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Kreeftje, wauw! Wat een mooi kado! (hopelijk wij ook met de kerst!)

Deel Deze Pagina