tnx meiden @sitalita Ik hoop het ook voor je zal voor je duimen rond welke datum valt je nod ongeveer. Ik heb hier alleen nog aan mij zus en beste vriendin verteld. Reactie van mijn zus was zo leuk we wonen naast elkaar en ze belde mij toevallig,, had toen net getest en was zo blij. Ik riep dat ze maar even moest komen. Ik liet toen de test zien en ze begon keihard te gillen Aaaaaaa echttttt gefeliciteerd moet er helemaal van huilen waarop ze een dikke knuffel gaf ik zij nog nou heb je me aangestoken met je gehuil hahahaha samen dus een traantje van vreugde weg gepinkt. Voor de buiten wereld houden we het stil tot we een echo hebben gehad maar ouders gaan we nu op een leuke manier verassen. Samen met mijn zus over en weer zitten appen voor leuke ideeetjes en wat leuks gevonden. Ik ga baby foto lijstjes kopen, en heb een leuke tekst om erin te doen: Je kan mij nog niet horen Je kan mij nog niet zien Maar als ik in aug/sep wordt geboren, mag ik dan in dit lijstje misschien? Dit gaan wij aan onze ouders geven als kerst cadeau de komende 3 dagen ben benieuwd hoe ze reageren
Kreeftje, leuk idee zeg! Mijn nod is rond 2de kerstdag. Krijg vandaag mn sensitesten binnen,.. dus misschien kan ik het laten, maar misschien ook niet. Ik voel me niet heel anders, dus denk niet dat het raak is. Maar wil toch met kerst dit weten ivm wijntjes en zo.
@sitalita idd je kan het natuurlijk altijd proberen maar als je nu test ben je dan niet bang dat je miss net iets te vroeg heb getest miss is je eitje wel wat later gesprongen dan je denkt en ben je wel miss wel zwanger Ik heb met jayce nooit duidelijke zwangerschaps symptomen gehad. En ook nu merk ik niks het is dat ik een test heb gedaan. Wij geven met oud & nieuw een feest zoals elk jaar waar er altijd heel veel vrienden op af komen waar van de borrels als limonade wordt gedronken maar ik pass dit jaar weer vorig jaar was ik toen 6 maanden zwanger. Dit jaar laat ik de borrels weer staan maar moet dit doen zonder dat onze vrienden er achter komen nou heb ik al bedacht om gewoon alcoholvrije jillz te kopen en de flesjes te verstoppen XD als die op zijn zeg ik gewoon dat ik nu stop met drinken voor ons zoontje omdat papa wel aan de borrel gaat ja er moet er 1 nuchter blijven voor ons mannetje dat ben ik
Kreeftje, heb heel duidelijk 13 december mn eisprong gevoeld, dus weet zeker dat ik tegen t weekend wel weer ongi word. Wil aan de ene kant ook wachten, maar hoe doe ik dat dan met kerst? Wel wijntjes drinken? Wij vieren alles ergens anders, dus een stuk lastiger om geen wijn te drinken. Doe dit normaal wel met kerst. Oud en nieuw eigenlijk bijna niet, manlief drinkt dan graag een biertje.
ik zie echt een klein streepje heel voorzichtig gefeliciteerd :d probeer anders over 2 dagen of morgen ochtend met ochtend urine weer even dan moet hij al wat duidelijker zijn. Ik heb voor 20 jan een afspraak bij de VK
@kreeftje leuk idee zeg ! @sitalita wij gaan ook morgen ochtend testen mijn nod zou 26ste moeten zijn. ben heeel erg benieuwd ff mijn trots showen
denk dat ie vals was.. pfff.. afwachten dus. Vanochtend was niet duidelijk positief of zo. Eerder wit.
Wat een dotjeee!! luvvlie Ons trots fotoalbum heb meer foto´s deze is van afgelopen week in centerparcs @sitalita wat jammer zeg maja zolang de rooie duiveltjes weg blijven is er nog hoop. Ik had ook wel een beetje mijn twijfels ik had toen voor de 1e zwangerschap ook een licht streepje met sensitest heb ze toen ook niet meer gebruikt toen ze op waren die van kruidvat 2 voor 5 zijn altijd nog het beste.
Morgen mn nod... Voel nog niks ...ook geen gevoel van een as ongi Wel wat wit slijm maarja we zullen zien Ben vergeten een test te kopen dus testen word pas vrijdag
Hey meiden, Ohhhh wat ik nu weer lees kreeftje wat fijn!!!!! Gefeliciteerd! Wat een mooi kerstcadeau zeg! En wat een knap mannetje! En sita ik hoop voor jou dat je vandaag meer duidelijkheid hebt. Hier weeeer bloed (op dag 13, dus 5 dagen geen bloed.... :x) :,( wordt er echt moedeloos van. Ik wil ook gewoon een eerste ronde... gewoon een kans Nou ja... gelukkig zijn de feestdagen er toch nog iets leuks
@meelanor Dankjee Maar Jeetje wat balen zeg dat bloeden en leek even de goede kant op te gaan. De kerst dagen is idd wel een fijne afleiding maja toch. Hoe nu verder moet je wachten tot het bloeden nou weer stopt of weer terug naar de gyn? Luvvlie: wat spannend ben erg benieuwd als vrijdag de duiveltjes er nog niet zijn ben je wel al en dag overtijd. duim duim duim @sitalita ja dat wachten na je ei duurt eindeloos. Wanneer wil je weer gaan testen als de duivels weg blijven.
@meelanor Pff wat balen zeg Ik heb dat na mijn bevalling heel lang gehad. Dr eerste 5 maanden was ik continu ongi toen 2x in de maand met veel doorbraam bloedingen en toen 1x in de maand netjes na 28 dagen. Maar kan nu ook wezen dat me cyclus 30 dagen is ofzo. @sitalita pff spannend zeg !! Ik ben ook erg benieuwd !! Pff afwachten maar Heb nergens last van alleen heb ik wit rekbaar slijm hihi
Hey meiden. Pfff ik heb me toch een rugpijn dat is echt heel lang geleden dat ik zo n rugpijn had. Mijn temperatuur is nu echt heel laag dus misschien is nu alles gereset. Kijk Het nog 1 "cyclus" aan misschien start het nu op.. (Hoop ik elke keer maar toch ) gelukkig duren die "cyclussen" Tot nu gemiddeld 13 dagen en ik zit al op dag 4 dus volgende week weet ik al weer meer. We wachten nog steeds af Jullie fijne feestdagen gehad?
@meelanor nou duimen dat het nu toch gewoon goed gaat. Hier hele fijne feestdagen gehad heerlijk gegeten super gezellig. Heb hier fotolijsten met dat leuke tekstje erin gegeven als cadeau. Reacties van onze ouders waren zo leuk. Bij mijn ouders kwam er nog meer familie dus gaven we het cadeau bewust van tevoren nog niet verder vertellen. Me moeder zij nog tegen mijn vader oo hoor je dat dus je mond houden straks. Mijn vader heeft een hekel aan facebook dus die zij ja ga het op facebook zetten. Familie ariveerde en waren we in gesprek de kleinkinderen waren heerlijk aan het spelen op het speelkleed. Een familie lid zegt leuk he zo al die kleinkinderen. En jaa hoor voor we het wist floept me vader er uit JAA en we krijgen er nog 1 bij ik sloeg me hand alweer voor mijn hoofd. NEEEE dat heeft hij niet gezegd. Me vader probeerde zich zelf nog te redden maja dat ging al niet meer mijn moeder sloeg ook al vuur rood uit. Familie gelijk wie wie nou dat was dus ik of mijn zus tja me zus die riep gelijk ik niet meer hoor heb er al 2 ik ben klaar ben nu wel genezen haha. Tja toen maar bekend ik kon er wel om lachen had toch ook eigenlijk niet anders verwacht flapuit Jullie ook fijne dagen gehad?? en zijn er weer eitjes of nod inzicht