Wij gaan er weer voor!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kreeftje89, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Ja heb t van de Week voorgesteld aan mijn moeder en die vondt helemaal leuk. Nu even aan mijn man vragen of die t goed vind. We zitten midden in de verbouwing dus misschien komt t niet helemaal lekker uit.

En sita Nog getest? Je houd t wel spannend!

Hier gisteren vruchtbaar slijm maar das niet logisch want ik ben nog ongi en dus is t Veel te vroeg. Ovulatie test was bijna positief maar ja heb elke keer bijna positief 😛

Nog een weekje wachten en dan naar de fertiliteit arts.

2. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Duidelijk toch? ;)

3. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Whaaaaa sitalita wat tofff gefeliciteerd!!!! :D Echt super johh heb je VK al gebeld.

Hier kon het niet laten heb een nieuwe wagen gekocht hihi bugaboo donkey heb foto in mijn album geplaats vond hem zo vet kan hem ook als enkele wagen gebruiken.

4. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Kreeftje, ja gaaf he? Dringt nog steeds niet door hoor.. VK kunnen we vanaf 5-6 weken bellen na de vorige menstruatie. Dus ga volgende week een keer bellen. Dan zal ik tegen de 8 weken wel voor een echo mogen, was de vorige 2 keren ook zo. Zal dan wel eind februari worden, wat duurt dat nog lang dan zeg!

haha, een nieuwe wagen gekocht ja? Hier niet van plan.. hebben nu een fijne maxi cosi mura 4, een blauwe. Als het een meisje zou zijn dan doen we er wel een roze dekentje in of zo. :) En dan tegen die tijd een kid-sit erachter, dan kan de kleine man daarop staan/zitten als ie moe is.

Willen jullie eigenlijk weten wat het is?
    Hier wel weer, vorige keer eerst niet, maar ik was uiteindelijk te nieuwsgierig waardoor mn man ook te nieuwsgierig werd. Dus toch besloten om het wel te willen weten. Deze keer ook weer.

We willen wel proberen om het wat langer stil te houden nu. De vorige keren wisten onze ouders/broers/(schoon)zus het met 4 a 5 weken al.. aan de ene kant fijn, aan de andere kant moesten zij zich nog even stil houden en dat is niet altijd een prettig idee. Plus dat we het fijn zouden vinden om al met een mooie echo het te kunnen vertellen. Maar goed, we zien wel hoe lang we het vol kunnen houden en hoe goed ik me blijf voelen. :)

5. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Ahhhh gefeliciteerd sita 🎉🎉🎉🎉
    wat mooi dat je gevoel t al verklapte 😊bij mijn eerste had ik dat totaal niet.

En ik weet nog niet of ik t wil weten. Zie ik denk Ik dan wel weer. Vind t stiekem wel moeilijk dat jullie al zwanger zijn en ik nog niet eens een kans heb gehad. Maar heb gelukkig ook een heel berust gevoel daarin dat t komt wanneer t komt.

Hier heeft mijn vader van t weekend een tia gehad 😟 gelukkig geen schade maar wel flink geschrokken en hij moet nu de rest van zijn leven aan de bloed verdunners 😟 ach ja beter dan dat hij nu al zou zijn gegaan.

En verder nog druk met de verbouwing.

@sita Hoe voel je nu verder nog niet misselijk ofzo?

6. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Den Helder
    @sitalita: Ja lang duurt dat he de eerste echo pfff helemaal dit laatste week leek geen einde aan te komen :D ik wil het geslacht zeker weten ben daar veelte nieuwsgierig voor en man lief ook daarbij vind ik het ook gewoon heel handig je weet wat je met het kamertje kan doen en wat je kan vragen.

Geheimhouden met de test heb ik tot 1e 2e en voor ons 3e kerstdag gehad een gedichtje in een fotolijstje gedaan en cadeau geven aan ouders. Aan de buitenwereld hebben gewacht tot de echo en mooi bericht op fb nou dan weet iedereen het binnen paar sec :D

@meelanor: Jeetje wat schrikken maar gelukkig is het wel goed gekomen. En ik snap dat je het wat moeilijk vind. Het blijft natuurlijk altijd lastig als je zelf graag wilt en de rest om je heen maar zwanger raakt. Maar ik weet zeker dat jou kans echt snel komt en ben erg benieuwd hoe het bij de arts gaat. Blijven natuurlijk duimen duimen duimen voor je.

7. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hey meiden Hoe gaat t bij jullie?

@sita Hoe voel je je?

@kreeftje en hoe voel jij je?

Bij mijn vorige zwangerschap wad Ik in het begin heel moe dus vraag me af hoe dat gaat met zo'n kleintje erbij 😅

En idd mijn tijd komt nog wel hoor. En echt meestal loopt t zoals t bij mij in mijn leven zoals t beste uitkomt. (Heel gek maar zo gaat t vaak bij mij) Dus ik denk dat t nog wel even duurt ivm de verbouwing is ook niet ideaal om dan zwanger te zijn en met een peuter te lopen Hi hi

8. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Heej, ik voel me best goed.. Wel echt moe. En lastig om dan toch mn rust te pakken met de kleine man erbij. Gisteren was ik ook echt moe, dus gelijk gaan liggen toen de kleine man sliep. Nou, heb een half uurtje kunnen slapen want meneer was niet van plan langer te slapen. Verder met vlagen misselijk af en toe, sterke reuk nu, maar verder eigenlijk niet zoveel. Ja, wat last van obstipatie. Vind het wel best spannend deze keer aan de ene kant, hoe gaat de rest van de zwangerschap en na de bevalling? Aan de andere kant ben ik ook best nuchter weer, zo van.. ach, het zal allemaal wel weer goed komen.

Wij hebben het nog niet verteld aan mensen om ons heen. Ja, 1 vriendin van me die ook net zwanger is (maar dat is inmiddels een mk geworden). Verder nog niemand. We wilden het stil houden tot na de echo, maar weet niet of dat lukt. Helemaal niet met mn vermoeidheid. Verder vroeg degene waar ik werk (ik werk particulier thuis) hoe het met me ging. Die zal ook wel zien dat ik moe ben. Ik zie er ook wel een beetje anders uit in mn gezicht of zo.. Lastig hoor.

Meelanor, snap dat je het lastig vindt. Maar aan de andere kant, misschien is het dan wel gewoon beter dat het wat langer duurt nu.. ;) Komt vast goed!

Kreeftje, dus jullie hebben het wel vroeg verteld?.. vind het wel lastig hoor. Ene kant wil ik dat er meerdere mensen zijn die het weten, andere kant vind ik het heerlijk dat wij het alleen nog weten (en die ene vriendin dan).

9. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Den Helder
    ik voel me ook goed nergens meer last van soms ook een beetje misselijk de vermoeidheid is gelukkig al verdwenen.

Ik vind het niet erg als onze ouders het als eerste wisten toch je geluk al een beetje kunnen delen voor de buiten wereld geheim houden vind ik wel heel leuk maar was wel moeilijk oppassen dat ik me niet versprak en met meiden avondjes liet ik de borreltjes staan natuurlijk hadden we ook nog oud en nieuw waarbij ik niet dronk moeilijk maar wel gelukt om niet op te vallen :D

10. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hey meiden

Maandag naar de fertiliteitsarts geweest. Nu diagnose pcos gekregen. (Meerdere eiblaasjes maar geen 1 daarvan rijpt Tot ei terwijl mijn lichaam denkt van wel). Bij mij is er weer bloed geprikt en mijn man moet zag inleveren (gewoon om zeker te weten dat onze kleine niet echt een super toevalstreffer is geweest). As maandag weer terug en dan krijg ik weer een progesteron kuur (chemische curretage) voor de zekerheid dan testen op zwangerschap voor de zekerheid een dan beginnen met clomid.

Dus ik zit nu volledig in de mmm maart ben er wel blij mee want ik ben zo klaar met dat continue bloeden dus vvindt allemaal best. Heb t vandaag ook aangeven bij mijn baas dat ik een intensiever traject met ziekenhuis bezoeken in ga Een ddt t mogelijk niet lukt om t buiten mijn werkzaamheden te plannen. Baas vond t vervelend voor me en hoopt dat ik weer snel beter ben een was geen probleem met werk als we t maar goed communiceren 😊

11. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Den Helder
    @meelanor pfff nou toch heel blij dat ze eindelijk weten wat het is en dat bloeden stopt. Mijn beste vriendin gebruikte ook clomid en daardoor uiteindelijk toch wel flot zwanger geraakt.

Zie het zonnig in voor je het komt zeker wel goed denk zelfs zodra je start met clomid dat het niet eens meer zo lang duurt dat je lichaam het goeie ritme weer heeft opgepakt en je snel weer zwanger raakt.
    En fijn dat je werkgever begrip heeft voor de situatie. :D

12. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Meelanor, wat fijn dat ze je nu verder kunnen helpen! Zal vast goed gaan komen.. :)

Hier voel ik me op het moment niet overduidelijk zwanger of zo.. wel wat moe, eerder eten nodig, en wat steekjes. Maar verder niet... Over 2 weekjes al een echo gelukkig, dus nog even de tijd uitzitten. Hopelijk zien we dan een mooi hartje!

13. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hey meiden

Ja ik maak me ook niet echt heel druk over het niet zwanger worden dat komt echt wel wanneer t komt. Een tweede kindje is zeer gewenst maar het heeft geen haast want ik kan lekker genieten van onze kleine man 😊

Ml moet morgen zijn zaad inleveren. Maar hij vind het 3x niets (snap ik ook wel) weer zullen daar maar een negatieve uitslag op krijgen 😅 dus hopelijk gewoon goed want hij hoeft geen complex te krijgen.

Maandag weer een afspraak gaat hard nu 😊

En fijn dat je nog niet overduidelijk zwanger bent Ik vond t moe zijn toen zo vervelend 😯 echt 16 u per dag geslapen dat gaat er nu niet meer in zitten vrees ik 😂

14. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Den Helder
    @Sitalita heb hier ook niet echt overduidelijk sympthomen gehad en nu al helemaal niet meer hopelijk zing ik deze zwangerschap net zo door als de eerste die beviel me ook prima als je hoort dat sommige echt gewoon ziek zijn met allemaal kwalen.

@meelanor Hoe is de test verlopen viel het mee :D

Hier: pfff mini mannetje heeft bovenste luchtwegen infectie en nu is hij snot verkouden en heeft koorts hij kan niet goed slapen hij voelt zich echt ellendig heel sneu omdat hij wel zo moe is. Heel ritueel voor het slapen. In een warm badje, zet pil, balsem smeren neusje sprayen, hoest siroop. Overdag ging het vandaag wel weer veel beter hij speelt en is vrolijk ook al is ze neusje net een kraan. Maar nu ligt hij in ze bedje en kan maar moeilijk inslaap blijven. Pfff hopelijk is hij morgen wat meer opgeknapt vind zo sneu dat hij zich zo rot voelt en heb nou net een afspraak voor hem bij de kapper :D

15. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Den Helder
    heey meiden,

Hoe gaat het met jullie?? het is al een tijdje stil.

Hier gaat het goed vandaag combi test gehad zag er goed uit nog even wachten op de bloeduitslag ben trouwens vooruit gezet naar 13 weken :D Morgen mogen weer voor een normale controle dus weer even gluren leuk hoor. Helaas kon ze geen uitspraak doen wat het werd met ons zoontje werd toen jongentje gezegd en die klopte. Vandaag niet kunnen zien navelstreng lag ook tussen de beentjes misschien morgen en anders blijft het toch nog even spannend.

@Sitalita Wanneer heb jij je echo nou ook wel bijna toch of heb je em al gehad :D

@meelanor hoe gaat het nu met je, is er nog wat gebeurt.

Bijgevoegde bestanden:

16. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Heej, mooie echo kreeftje! Kun je met de nub theorie er ook nog niet achter komen?

wij hebben vanochtend de echo gehad met een mooi kloppend hartje! Over 3 werken intake en 2de echo. Wat bijzonder weer zeg!

17. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Den Helder
    @sitalita: Nee ben zelf wel goed in die nub theorie maar zie hier echt helemaal niks op hem ook al gedeeld bij het nub topic helaas niet veel reacties erg moeilijk te zien denk komt door de navelstreng die er voor ligt.

Super een kloppend hartje dat geeft je zo een goed gevoel zo spannend tot het moment dat ze het eindelijk zegt ja en hier klopt een hartje. hoeveel weken ben je nu?? heb je een mooie echo foto :D

18. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hey meiden,

T was ff druk en vind t soms lastig dat we Nog steeds niet klaar zijn voor een eerste kans. Opzich volgt alles elkaar lekker vlot op maar vanaf juni gezien is t al best een tijdje 😔.

Maar goed zaad test was uitstekend, heb een provera kuur achter de kiezen, flink ongi geworden en nu bezig met clomid. Dinsdag eerste follikel meting.

En jeetje wat gaat t hard bij jullie 😊 hoe voelen jullie je?

19. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Den Helder
    Hier gaat het goed heb nergens last van en een zwangerschapsbuikje is hier al duidelijk aanwezig 12e weer naar de VK gewone controle geen echo na mij idee doet ons kindje het keurig luister af en toe naar het hartje met de doppler voor de rest alles ze gangentje :D

Gelukkig dat alles wel lekker vlot gaat als je follikel meting heb gehad wat is dan de volgende stap die ze gaan doen. Is je cyclus al verbeterd?

@sitalita hoe gaat het me jou :D

20. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Den Helder
    Dames Dames wat een lange stilte Vertel vertel vertel!! hoe gaat het nu met jullie :D

Hier gaat het goed voel soms ons beebje al lekker bewegen en ook is een zwangere buik niet meer te missen. De 28e en pret echo gepland voor het geslacht. En ook de afspraak voor de 20 weken echo staat al gepland 7 april wat gaat het toch hard. Aan komende zaterdag vieren wij de 1e verjaardag van ons mannetje maandag de 17 is hij officieel jarig :D

Deel Deze Pagina