Hai ladies mag ik ab even jullie advies Afgelopen zaterdag had ik een positieve ovulatietest en had ik ook eat rekbaar slijm opgemerkt, ook volgens mijn calculator zou ik dit weekend mn eisprong hebben, vermoedelijk zondag de 13e. Dit komt ook overeen met de ovu test en ik heb een vrij fegelmatige cyclus. Nou hebben partner en ik sex gehad uiteraard op deze vruchtbare dsgen maar nou had ik zondag tijdens. Sex wat bloedverlies. Dit. Hield hierna niet op, t was niet veel en ook geen stolsels of krampen. Maar het is niet eelmaal weggegaan. Nu heb ik er gister en vandaag nog steeds last van. Het. Is niet veel en nognaals geen menstruatie gevoel wsnt het is heel dun en helder, soms ook roze en wat wateriger, sory voor de details. Nou is het zo Dat we. Nogal ahum hardhandig waren en sheb t idee dat mn BM mond is geraakt en dat ben ik niet zo gewend en nóu heb ik op internet geelsen dat dater mee te maken kan hebben, omdat je dan ook goed doorbkoed bent en je makkelijk iets kan open maken. Wat denken jullie, zou dat t kunnen zijn dat er iets gesprongen is of open gegaan? Ik hoop dat dit niet onze kansen voor deze ronde heeft verpest. Avast dnk vor t meedenken..l
Ik haa trouwens zaterdag ook sex en toen geen. Bloedverlies, we waren toen ook wat. Minder hardhandig ahumsssss
Ha sweetheart. Ik heb dit inmiddels elke maand. Bloed/bruinverlies buiten menstruaties om, getriggerd door seks. Maar als het eenmalig is, kan het dat het inderdaad een wondje is. Later wordt het roze, als het beetje bloed vermengd raakt met slijm. Ik zou me er in eerste instantie niet te druk om maken, als het bij eenmalig blijft. Anders kun je altijd even naar je huisarts gaan. Succes!