Ha meiden! Wendy wat een schrik meid! Hopelijk blijft het inderdaad bij 1 keer! De echo was helemaal goed! Alles zag er prima uit, uk liep goed op schema! Ze was alleen wel snel klaar, minder dan 10 minuten! En toen moest ik ook nog vragen of ze even tussen de benen wilde kijken, ging niet echt van harte. Ze legde ook niks uit, heel jammer! Maargoed de kleine is in orde, dat is het belangrijkste! En nu mogen jullie 'het' ook weten Maar zodat niet het hele forum het weet, upload ik even een foto van de pretecho in mijn album! Kan iedereen die nieuwschierig is even kijken
Rosa: nu 14 juni nog Fijn dat alles goed was! Alleen jammer dat ze niet echt de tijd voor jullie nam....tis toch iets heel bijzonders!
Wat leuk rosa !!! Heb de foto gezien. Jammer dat je geen leuke echoscopiste had. Wendy jee wat zal jij geschrokken zijn zeg. Spuugd Finn zoveel dan ? Daan zag ik ook telkens voeding terugslikken en die begon dan hard te huilen. Bij Julia heb ik ook nutriton gebruikt. Maar de spuugde echt. Werkte toen super. Na nu nutriton door elke fles gedaan te hebben ben ik overgestapt naar Nutrilon AR. Hier zit al johannesbroodpitmeel in. Als je nog tips wilt over welke speen het handigste in met de voeding hoor ik het wel.
Linda: ja Finn heeft altijd flink gespuugd. Met de borstvoeding was was het echt veel. Na overstap naar de fles werd het iets minder. Hij krijgt nu overdag Friso Comfort en daar gaat het nu prima mee. Sinds hij gisternacht zo heeft gespuugd is het wel weer iets meer geworden. In de avondfles krijgt hij Friso Extra en daar moet ik nu Nutriton doorheen doen. Gister was het dus geklungel met de speen. Met de M kreeg hij er niks uit en met de L ging het weer iets te snel. Had 3 schepjes Nutriton erin gedaan dus doe vanavond iets meer zodat het met de L iets langzamer gaat...of heb jij nog tips?
Ik gebruikte altijd 2 schepjes nutriton per 100 cc voeding. Deze verhouding zit ook in de AR. Na een stuk of 10 spenen te hebben geprrbeerd heb ik er nu 1 die echt werkt. In het begin is de voeding nog redelijk dun maar als het iets te lang duurt is het net pap en krijgen ze het er met een normale speen niet uit. Ik gebruik nu de 3 standen speen van difrax (op mijn avent fles) En dan die vanaf 0 maanden. Dit gaat prima. Het meeste gaat met stand 1 en het laatste beetje met stand 3.
Het album is alleen zichtbaar voor vrienden tink, ik heb je even een uitnodiging gestuurd! Bedankt voor de reacties meiden
Bedankt voor de link Rosa! Ik dacht dat het altijd voor iedereen zichtbaar was Maar ik heb in je album gekeken hoor. Gefeliciteerd
Meiden, morgen eerste werkdag!!! Net het eten voor morgen alvast klaargezet en de tassen van de jongens gepakt. Manlief gaat morgenochtend om half 7 al op pad naar schoonmoeders.
Ja ik vind het hier ook al zooooo rustig!! Werken viel erg mee. Vond het wel weer lekker! Dag vloog voorbij, terwijl ik bijna nix gedaan heb Was wel weer blij om mn mannetjes daarna te zien... Rosa: zijn jullie al bezig met het kamertje enzo....heb je al veel gekocht?
Gelukkig dat het mee viel! Kamer zijn we nog niet mee bezig, kan niet wachten, maar we moeten eerst verhuizen! Verder heb ik al wel aardig wat gekocht. Van de 'grote' dingen moeten we alleen nog een box en een badje. Verder nog wat kleine dingetjes, kleding moet ik eens uitzoeken wat ik allemaal al heb, best veel volgens mij, misschien is het al wel genoeg!
Zo zo Rosa je bent al aardig op weg! Zaterdag is me opa gecremeerd dit was echt heel erg emotioneel vooral omdat vrijdag een oudoom (zwager van me Oma) is begraven. De kinderen hadden een hele mooie krans voor ieder kind een eigen kleur roos. 1 van de me tantes is afgelopen december overleden en tijdens de ceremonie viel er 1 roos van het bloemstuk net of het een soort teken was. Tijdens het samenzijn voor de ceremonie werden me oom en tante gebeld me nicht was met spoed opgenomen in het ziekenhuis met zw vergiftiging. toen wij in de ceremonie zaten is het kindje gehaald met de keizersnee...heel apart een feest voor de geboorte en zoveel verdriet om het verlies. als klap op de vuurpijl kreeg ik zaterdag ook nog te horen dat de moeder van een goede vriendin van me bijna levend verbrand is... ze was (dronken) in slaap gevallen op de bank en heeft daarbij de frituurpan aan laten staan en is opgenomen in het ziekenhuis met rook vergiftiging.... Pffff hoeveel kan er in zon korte tijd allemaal gebeuren...ojah met me nicht gaat het naar omstandigheden goed ze hebben een zoontje gekregen en hij heet Tim... 1 ding vond ik wel jammer als ik op die dag bevallen was van een zoon had ik het kind (als 2e naam) naar me opa vernoemd maar jah dat is ieder voor zich. Ojah nog iets een neef van mij die getrouwd is en een 2ling heeft was alleen op de crematie ik vroeg zo aan hem waar in je wederhelft??? wat bleek die had vrijdag een feestje gehad en lag nog met een kater in bed....associaal toch!! lang verhaal geworden he @wen: weet je al wat van die mannen avond of die roger komt ja of te nee?? of heeft ie zoiezo al geantwoord????
Goedemorgen allemaal, Hier een heerlijk druk weekend gehad en een ontspannen maandag. Wij hebben afgelopen weekend onze verjaardag gevierd en gisteren op onze verjaardag zijn we heerlijk naar de sauna geweest . kortom wij zijn er alle twee eerst voor een jaar weer vanaf. Ben blij dat we samen jarig zijn. Je hebt toch niets aan je verjaardag en nu hoeven we maar 2 x 1 dag te vliegen. Incl. Dochter haar verjaardag, Wen hoe is je eerste werkdag gegaan?
Lin: nog van harte gefeliciteerd!!! Vind het altijd wel leuk hoor om mn verjaardag te vieren....al de vriendjes weer bij elkaar, gezellig!! Volgende maand is het voor mij zover....ik word 30 Werken was prima gegaan....alsof ik nooit was weg geweest.... Cyn: wat een verhaal joh!! Wat kan er idd veel gebeuren in een korte tijd! Hopelijk gebeuren er nu alleen nog maar leuke dingen voor jullie... Geen idee of Roger nou nog komt...weet alleen dat Ries bij hem langs was geweest om te zeggen dat het de 20e is en toen moest hij nog even goedkeuring vragen weet jij hoe het met Peet gaat? Rosa: oh ja, jullie moeten ook nog verhuizen! Poeh...zal niet meevallen dan met je dikke buik. Gewoon lekker rustig an doen Heb je de kleertjes allemaal zelf gekocht of ook een hoop gekregen?
Hi meiden, Hier ben ik weer... Heb een beetje een rare week gehad, eerst Sienna ziek, hoop stress op mijn werk, toen werd ik ziek en daarna werd mijn lief ook nog ziek.. Ik dacht vorige week toen de koorts bij Sienna weg was dat dat het was! Nou de maandag erna komen we bij het kdv, blijkt dat de zesde ziekte heerst op haar groep! Paar dagen later kreeg ze uitslag, had ze dus de zesde ziekte mee naar huis genomen en ze blijft ook maar verkouden... Vorige week zijn we naar het cb geweest, ze was goed gegroeid maar weinig aangekomen. Maar dit gaf niet omdat ze wel goed gegroeid was in de lengte... Alleen moet ze nog haar prikken krijgen, die hebben we uitgesteld... Linda; zijn jou kindjes alweer opgeknapt?? Wat een lieve foto van Daan! Echt een scheetje... Wendy; wat een lekker mannetje is het toch!! Hoe beviel je eerste dag werken?? ah ik lees het al Volgende maand wordt het dus een groot feest bij jullie??? Cynnie; nog gecondoleerd met je opa... Jeetje wat een verhaal zeg! Zo ligt verdriet en geluk wel heel dicht bij elkaar.. Lin; nog gefeliciteerd met jullie verjaardagen! Hebben jullie een leuke dag gehad?? ik lees het al hahaha lekker hoor een dagje sauna! Rosa; wat fijn dat jullie een goede 20 weken echo hebben gehad! Alleen jammer dat ze niet zoveel verteld heeft en weinig tijd voor jullie heeft genomen! Heb gelijk naar je echo gekeken!! Wat leuk!! Hier nog een foto van onze kleine judoka!!
Haha joan wat een leuke foto van Sienna!! Hoe kom je aan dat pakje? Vind mijn man ook wel leuk denk ik Ja voor de kleine dan he Sneu zeg dat ze ook nog de zesde ziekte kreeg! Nu weer opgeknapt? Lin, nog gefeliciteerd!! Heb je wel al in mijn album gekeken? Je was zo benieuwd! Jemig Cynnie, dat is nogal wat in zo'n korte tijd! Heftig hoor...hopelijk komen jullie nu weer in wat rustiger vaarwater!