Wij gaan ervoor in 2009 deel 2!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Rosa84, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joan81

joan81 Bekend lid

Dec 28, 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    #201 joan81, Feb 23, 2010
    Last edited: Feb 23, 2010
    Dat judopakje hebben wij van vrienden gekregen als kraamcadeau, hij heeft een judoschool en toen we ze vertelde dat wij een kindje kregen zei hij "als het geboren is krijgt hij/zij een judopakje!" :D Hij heeft het bij Matsuru gekocht, maar dan wel bij de groothandel van Matsuru, of je het ook ergens anders kan kopen weet ik niet..
    Zaterdag heeft ze het aangehad naar het examen van haar papa! Zoveel leuke reacties gekregen van de mensen daar, echt heel leuk!!

Ze is al wel weer opgeknapt, ze heeft nog een paar vlekjes maar gelukkig heeft ze er geen last van...

2. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ja heb het stiekum gelezen en de reactie van Wendy was voor mij ook al genoeg zeggend. Leuk hoor gefeliciteerd.

Bedankt voor de felicitatie's.

Vervelend he als je niet weet wat er met je kleine meid is en dan na 3 dagen komende vlekken. Wij hebben hetzelfde gehad.
    Geweldig dat judopakje !! Echt helemaal super.

Vandaag gaan we naar groningen toe. Lekker aan de shop en even naar Ikea . We hebben een andere kast voor onze dame gekocht en hier moeten we nog kledinghangers in hebben. Dus maar even bij Ikea kijken.

3. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    Lin: niet teveel kopen he vandaag :D

Joan: dus het staat al vast dat je dochter later op judo gaat?! :) Errug leuke foto!! Hier worden de mannetjes gek gemaakt voor de motorsport. Sem is al aardig op weg...kent bijna alle coureurs ;)

Hebben jullie gister nog schaatsen gekeken? Wat een drama he..... kreeg vanochtend al tig mailtjes met grapjes erover.

4. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    WE GAAN ERVOOR IN 2009!!

Deel 1

10 wannabe zwanger
    3 zwanger
    4 bevallen

ZWANGER!!
    Tinkerbell - ronde 2 - zwanger tweede kindje - 9 april 2010
    Rosa84 - Ronde 6 - zwanger eerste kindje - 1 juli 2010
    Manuela79 - Ronde 6 - zwanger tweede kindje - 21 juli 2010

BEVALLEN!
    MamavanBas - 5 oktober 2009 - Job
    Joan - 13 oktober 2009 - Sienna
    Wendy - 19 november 2009 - Finn
    Linda - 21 december 2009 - Daan

AAN DE KLUS!
    Cynnie1984 -
    Chelleke - ronde 11 - 2e kindje
    Lin71 - ronde 2 na curretage - 2e kindje

NODLIJST:
    Chelleke - 14 maart
    Cynnie1984 -
    Lin - 5 maart

Sterretjes die schitteren in de nacht
    Lin71

Afspraken
    Rosa84 - 11 maart controle VK
    Cynnie1984 - 29 maart 2e afspraak EMC!

Afspraken van onze kindjes
    Wendy - 1 april 3e prik

Ik heb Isra eraf gehaald....is echt al lang geleden dat we wat van haar gehoord hebben! Jammer...

Hoe zou het met Manuela zijn?

5. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    Morgen trouwens weer even wegen met Finn. Laten we hopen dat hij nu goed is aangekomen....

6. joan81

joan81 Bekend lid

Dec 28, 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Lin; ja echt heel vervelend :( gelukkig dat we de maandag erna te horen kregen dat er de 6de ziekte heerste, dus dan ben je toch wat alerter op evt vlekken...
    en en en nog leuke spulletjes gekocht???? :D

Wen; hahaha ja als het aan haar papa ligt eigenlijk wel :p maar als ze niet wilt hoeft ze niet hoor!
    hahaha geweldig zeg dat Sem al bijna alle namen van de coureurs weet!!

Ik ben expres wat langer wakker gebleven om te kijken (ga normaal vroeg slapen als ik moet werken, anders ben ik gebroken aan het einde van de dag) maar pff wat een drama was dat zeg... Vind het zo sneu voor beide!!
    Die mailtjes heb ik ook al gehad.. Gaan echt snel he zulke mailtjes!

7. joan81

joan81 Bekend lid

Dec 28, 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Wen; ben benieuwd! Wat denk jezelf??? Ik moet morgen met Sienna voor haar prikken maar ik twijfel of ik niet nog een weekje moet wachten.. De vlekjes zijn nog niet helemaal weg...

Vroeg me laatst ook al af hoe het met Isra zou zijn!!

8. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ook hier tv gekeken gisteren en ook wij baalden ongeloofelijk.
    Jammer hoor hij had een goede tijd.

Joan ik zou morgen gewoon vragen op het CB

Nee hoor wen ik heb me ingehouden. Genoeg geld opgemaakt de afgelopen dagen en dan zaterdag nog een groot bedrag.
    Dan gaan we manlief zijn nieuwe motor halen.

Ja jammer van Isra en manuela horen we ook echt niets meer van. Maar is een bekende toch van jou Joan?

9. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    Lin: wat voor motor heeft je man gekocht? Ben toch ook wel beetje besmet met het motorvirus door vriendjelief :D hihi...

Joan: ik zou het morgen gewoon even op het bureau vragen net wat Lin zei. Als ze geen koorts meer heeft dan lijkt het mij geen kwaad kunnen...maar je weet het nooit.

Denk zelf dat Finn wel goed gegroeid is. Hij drinkt al zn flesjes leeg (geeft soms nog wel iets terug)....maar dan moet hij toch wel iets groeien lijkt me...jullie horen het!!

Schoonmoeder heeft vanmorgen weer opgepast en ze zei dat Finn een zoet en lief mannetje is. Altijd leuk om te horen natuurlijk :D Moet zeggen dat hij de laatste week echt heel lief is...hij is na een voeding een uur of anderhalf uur wakker en gaat dan weer naar bed vaak tot de volgende voeding. Ga regelmatig kijken en dan ligt hij soms ook rustig rond te kijken met zn duimpie in zn mond...denk dat het duimen toch zo wel zn voordelen heeft. Haal hem er dan wel uit trouwens...hij hoeft niet heel de dag op bed te liggen haha...is soms ook wel erg lekker om te kroelen!

10. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    Vannacht weer opgelopen met Finn. Werd wakker omdat hij weer zo lag te slikken/hoesten net als vorige week. Je hoorde hem gewoon iets wegslikken (weer oud bloed? of melk...). Hoorde het zo een paar keer omhoog komen, maar hij gooide er niets uit. Wist niet echt goed wat ik moest doen. Heb hem toen maar terug gelegd en hij moest even flink huilen, maar daarna was het weer stil. Hoorde hem weer flink duimen. Heb hem daarna niet meer gehoord. 7 uur flesje gegeven en nu slaapt hij nog. Moet vanmiddag toch even met hem wegen en dan vraag ik het gelijk....kan toch niet kloppen of wel?!

11. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    1,932
    0
    0
    Almere
    Nou meiden het kamertje is af hoor! Nu is het wachten op de kleine, ha ha. Van mij mag ze wel. Vindt het behoorlijk tegenvallen hoogzwanger zijn en een drukke peuter;)

12. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    1,932
    0
    0
    Almere
    2e foto

13. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    Tinkerbel: lief kamertje! Enne...je krijgt het straks nog drukker hoor :p

Schiet mij maar lek wat betreft Finn....meneertje is nu bijna 175 gram in 1 week aangekomen!! Moet nu een handdoek onder zn matrasje neerleggen. Misschien dat de voeding dan minder snel omhoog komt. Als het nog vaker voor gaat komen dan moet ik de huisarts bellen. Misschien dat hij dan medicijnen kan krijgen...

14. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    1,932
    0
    0
    Almere
    Ik weet het Wendy. Maar dan heb ik in elk geval mijn lichaam terug! ha ha. Ik kan nu mijn sokken in de ochtend niet eens meer aan doen. hi hi

15. joan81

joan81 Bekend lid

Dec 28, 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Ik ben toch maar niet met Sienna naar het cb gegaan, had ook geen afspraak zou naar het inloop spreekuur gaan... Had vorige week al besproken dat als ik twijfelde ik nog een weekje later zou gaan, aangezien ze erg verkouden is en nog een paar vlekjes heeft ga ik toch maar een weekje later...

Lin; klopt Manuela is een vriendinnetje van mij...

Met Manuela gaat alles goed! Ze is bijna 20 weken zwanger ;)

Tinkerbel; mooi kamertje! Het gaat nu echt opschieten voor jou he! Kan me goed voorstellen dat je het nu wel gehad hebt!! Heb je buikfoto's???

Lin; wat voor motor heeft je mannetje gekocht?? Rij jij ook motor??

Wen: wat fijn zeg dat Finn zo'n lief mannetje is! Handig he dat duimen ;) hebben ze altijd bij de hand hihi Sienna duimt ook nog steeds, maar haar speen is ook favoriet, soms ook tegelijk maar ja dat gaat niet echt natuurlijk hahaha
    Jeetje dat was weer schrikken zeg afgelopen nacht! Wat zeiden ze op het bureau, wisten ze wat het kon zijn? Maar waar is de handdoek onder het matras voor?? Ligt hij dan wat hoger??
    Wat goed dat hij toch weer aangekomen is!

16. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    Nounou we blijven hier beetje ant tobben met Finn. Het is allemaal zo dubbel....hij is vrolijk, lief, huilt weinig etc, maar gister had ik hem opgehaald bij mn ouders en vanaf zn flesje van half 6 heeft hij niets anders gedaan dan huilen. Heel af en toe stil omdat hij toch wel erg moe was. Half 9 er toch maar uitgehaald en toen ik benee was wilde ik de tv uitzetten. Dus ik buk naar benee en flats....een hele lading melk eruit met weer van die bruine sliertjes. Het leek wel of het hem opluchtte, maar ik heb toch maar de huisartsenpost gebeld (bezorgde mama :p). Ze zagen geen reden dat we naar het ziekenhuis moesten, maar moest hem wel goed in de gaten houden. Maandag bel ik zowiezo de huisarts, want het lijkt nu echt dat het zeer gaat doen als er voeding omhoog komt....

Zo weer een heel verhaal....

Joan: handdoek is er idd voor dat hij wat hoger ligt. Zo komt de voeding minder makkelijk omhoog. Is Sienna al weer wat opgeknapt?

Hier rustig weekend. Ries gaat zo voetballen, als hij terugkomt gaak nog even wat boodschapjes doen. Morgen verjaardag schoonzusje en meer niet...

17. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hallo Dames,

Wat een mooi kamertje Tinkerbell. Nu de kleine meid nog.

Als Finn nu weer braakt wendy probeer het op tevangen dan kun je het meenemen naar het ziekenuis. Misschien moet hij wel een maagbeschermer hebben die maagzuur wat inbind ofzo. Hopelijk snel een oplossing wat zo is het ook niet.

Dacht ik al Joan omdat ze toen als eerste vertelde dat jullie dochter geboren was. Mijn man heeft een yamaha Fazer gekocht/gekregen . Nee ik rijd geen motor. Heb ooit een poging gedaan tot lessen en na de 8ste les zat ik met mijn arm in het gips no way in niet weer.

Hier nog een week en dan weer ongesteld of niet.
    Voel niets en wacht maar weer af.

Zometeen verjaardag van een neefje.
    En verder morgen weer een verjaardag van nichtje. Kortom een weekend vol gebak ...........

18. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Hoi meiden, sorry ik verwaarloos jullie een beetje...

Tinkerbel leuk kamertje, en helaas het word alleen maar drukker straks. Ik zit nu even op de bank te genieten. Daan slaapt en Julia zit op de peuterspeelzaal haha.

Wendy vervelend zeg dat Finn nog steeds zo`n last van die reflux heeft. Hij heeft gewoon medicijnen nodig. Heb je de huisarts al gebeld ? Ipv die handoek onder het matras (vond ik niets lag altijd scheef) kan je ook boeken onder de poten van het bedje zetten. Hier staat de wieg behoorlijk scheef, zorg er wel voor dat je het bedje echt laag opmaakt zodat hij niet onder de dekens kan schuiven.

Lin hoest met jou ? Spannend weer over een weekje.

Joan groot gelijk dat je een weekje wacht hoor. Wij hebben de eerste prikjes een maand uitgesteld zodat Daan eerst aan kan sterken van zijn ziek zijn. Helaas is hij nog steeds snot verkouden en hoest hij veel. Ik denk niet meer dat het weg gaat zolang het geen zomer is.

Wendy bevalt het werken weer ?

19. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    Vandaag weer heel de dag gewerkt en moet er toch nog weer inkomen hoor...thuiskomen, eten koken, eten, Finn fles, kids op bed...en dan eigenlijk nog sporten! Heb t niet gered vanaaf....ach had ook niet zoveel zin :p Heb net maar even de was weg gewerkt, heb ik me toch nog nuttig gemaakt haha.

Morgenochtend met Finn even naar de dokter...benieuwd wat ze zegt! Jullie horen t....

Linda: kom je al een beetje in een ritme met de kids?

Lin: heb je al t gebak nog kunnen weerstaan? :D

Hoe gaat het met de rest?!?!?

20. joan81

joan81 Bekend lid

Dec 28, 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Wen; hoe gaat het nu met Finn? Heb je de huisarts nog gebeld?
    Sienna is gelukkig weer wat opgeknapt maar ze blijft maar steeds een beetje verkouden, wordt tijd voor mooi weer!! Donderdag gaan we dan toch haar 3de prikjes halen...

Lin; wanneer komt jullie motor?? Begrijpelijk dat je geen lessen meer neemt ;) En lekker veel gebakjes gegeten dit weekend?? hihi
    Spannend weekje! Ik duim voor jullie...

Linda; zo sneu hè als ze om de haverklap verkouden zijn!! Hoe gaat het nu met Daan?

Wij hebben een heerlijk rustig weekendje gehad. Vrijdag hebben we een vaatwasser (eindelijk :D) en een nieuwe tv gekocht.. Zondag zijn we voor het eerst met Sienna uit eten geweest! Dat was echt zo leuk!! Ze heeft het heel goed vol gehouden, ze heeft heel de tijd bij mij op schoot gezeten, zo kon ze ook lekker rondkijken.. Was alleen een beetje lastig eten voor mij haha maar goed het was wel heel gezellig!

Vandaag ook weer wezen werken, maar pff het is zo erg op het moment, we zitten nu in de laatste maand en de leidinggevenden geven geen leiding (meer) :x we weten niet waar we aan toe zijn, wanneer we nou precies dichtgaan, wanneer we gaan opruimen en afbouwen en wanneer we afscheid hebben etc, dit laatste is vooral belangrijk voor onze cliënten die hebben het er al zo moeilijk mee dat het project gaat sluiten. Maar als je dit aangeeft dan leggen onze leidinggevende de verantwoording bij hun eigen leidinggevende en hebben dan geen antwoorden, maar het erge is ze komen er ook later niet meer op terug! Met andere woorden we blijven gewoon door werken tot 1 april en dan is het klaar, niets afbouwen en opruimen e.d. Dit geeft echt zo veel onrust en motiveert mij (en mijn collega's en de cliënten) totaal niet meer om te werken. Ik vind het nu zo moeilijk om 's ochtends naar mijn werk te gaan en ons meisje naar de opvang te brengen. Vind werken echt wel leuk hoor maar op deze manier niet... Gelukkig is het maar 2 dagen in de week dat ik daar heen hoef en ik tel de dagen af tot 1 april... Sorry hoor voor mijn geklaag maar moest het even van me af schrijven....

Share This Page