Wen zie dat je morgen naar de huisarts gaat met Finn! Lastig he weer in het ritme komen.. Ik heb het gevoel dat ik nog steeds geen ritme heb op de dagen dat ik moet werken... ben gebroken als ik thuis kom (zal ook wel door alle onzekerheden op het werk komen...)
Joan: kan me goed voorstellen dat je zo geen zin hebt om naar je werk te gaan....je zou haast zeggen, ik ga helemaal niet meer! Maar ja, daar schiet je ook niet veel mee op! Nog effies die paar weken volhouden...en spui hier maar lekker hoor! Doe ik ook Dus jullie hebben t weekend lekker geld uitgegeven? Mag jezelf af en toe wel eens verwennen! En een vaatwasser is wel erg ideaal...kan niet meer zonder
Wen ben benieuwd wat de huisarts morgen zegt. Lijkt me ook pittig werken en ook nog de rest. Moet er nog even niet aan denken. En was opvouwen is toch ook een beetje sporten. Even je armspieren trainen hihi Joan ja het mooie weer moet wel komen he. Dan komen we hier denk ook pas van de verkoudheden af. Klaag maar lekker hoor het lijkt me niet echt ideaal werken als ik het zo hoor. Heb je al wat anders gevonden ? Met Daan gaat het heel goed. Hij woog vandaag 4480 gram ! Hij heeft nu ook een goed dag en nacht ritme en gaat nu na de fles in de nacht weer slapen. Hij krijgt om 22.00 zijn laatste fles en komt dan in de nacht rond half 3. Lin ik ga voor je duimen !
Wen; nou idd het liefst zou ik dat zeggen, maarja dat kan nou ook weer niet... een maand is zo best lang! Gelukkig zijn mijn collega's nog wel leuk en kunnen we er met elkaar goed over praten en klagen.. Ik zou graag een paar dagen vakantie opnemen, maar weet nu al dat ze de aanvraag niet accepteert... gelukkig hebben we vakantie in mei Linda; nou idd.. zonnetje waar blijf je ????? Ik heb een andere functie binnen de organisatie geaccepteerd, voor 16 uur. Het is wel een tijdelijke functie voor een half jaar maarja toch weer een half jaar en er zijn wel mogelijkheden dat ik kan blijven... Per 1 april ga ik daar echt beginnen, ik ga nu al wel een paar uurtjes in de week me verdiepen in de nieuwe functie en vast wat dingen opzetten. Dat is dan wel weer leuk, maarja die overige uren.... Ben erg blij als maart voor bij is! Wat is Daan goed gegroeid zeg!! En wat fijn dat hij nu een goed dag en nacht ritme heeft!! Hoe vind Julia haar broertje?? En hoe bevalt trouwens dat meerijdplankje van jullie kinderwagen?? Bij ons is het de laatste tijd weer de vraag of ze 's nachts wel of niet komt.. Sienna gaat om 7 uur slapen en de ene nacht komt ze om 4 uur om te drinken en slaapt ze daarna door tot een uur of 9 en de andere nacht slaapt ze door tot 6 uur.. elke nacht dus weer een verrassing
Vanmorgen even naar de dokter geweest met Finn. Ze zag geen reden om me door te sturen naar de kinderarts. Ze heeft me wel gerustgesteld dat dat bruin spugen absoluut geen oud bloed is geweest (heb nu niet echt vertrouwen meer in de arts op het cb ). Finn is verder ontzettend vrolijk, lief, zoet, tevreden en noem maar op. Moet het erg goed in de gaten houden en als hij weer meer gaat spugen dan moet ik gelijk bellen. Joan: nou Sienna slaapt dan best goed toch? Wanneer ben jij begonnen met de laatste voeding rond 7 uur te geven? Ik zit beetje te dubben...wel of niet doen. Om 22.00 uur moet ik hem altijd wakker maken, maar drinkt dan wel altijd zn fles leeg. En omdat hij laatste niet goed groeide heeft hij misschien die laatste fles nog wel nodig..... Linda: wanneer moet jij weer gaan werken? Fijn voor jullie dat Daan nu beter slaapt! Nu hopen dat hij snel doorslaapt Hij groeit echt super goed zeg!!
Wen; gelukkig dat de huisarts je een beetje gerust heeft gesteld.. Wel erg vervelend dat de arts van het cb een verkeerde diagnose stelt!! Ja klopt Sienna slaapt ook wel goed hoor, het is alleen elke dag weer de vraag hoe laat ze in de ochtend komt om te drinken Sienna krijgt nog steeds borstvoeding en drinkt nog op verzoek (zo'n 4/5 keer per dag). Als ik Sienna wakker moest maken voor een voeding wilde ze nooit drinken, ik ben hier dus snel mee gestopt en heb haar gewoon laten komen als ze honger kreeg. Ik geloof dat ze rond de 2,5 /3 maanden oud was en toen sloeg ze de avond voeding over. Ze dronk dan rond 7/8 uur en kwam dan rond 3 uur om weer te drinken. Drink Finn 's nachts nog of is om 22 uur de laatste fles tot de ochtend? Misschien kan je het eens proberen om deze fles weg te laten en te kijken of hij doorslaapt of toch nog komt om een fles.. Maar volg vooral je gevoel! Hoe gaat het met de andere meiden??
Hier geen hoop, ik voel namelijk niets. Gisteren naar de tandarts geweest met dochterlief en die moet op advies van de tandarts van de speen af. Gisteren de eerste weggedaan met het verhaal dat de spenenfee deze komt halen. En jawel vanmorgen lag er een centje in ruil voor de speen. Nu gaat er morgen weer een speen weg en dan vrijdag of zaterdag de laatste en dan komen ben ik bang de gebroken nachten maar goed het is voor haar gebit !!! Goh kijk eens hoelang we hier schrijven en wie er ondetussen zwanger zijn of zelfs bevallen. Ik 2 x zwanger geweest en nog steeds niets. Moet zeggen dat ik het wel moeilijk vind om hier te schrijven vandaar dat ik hier ook niet zo vaak meer ben. Niet persoonlijk hoor meiden maar even mijn gevoel.
Ha meiden! Hier alles goed hoor, sorry dat ik er zo weinig ben, zit tot over mijn oren in de verhuizing! Pfff wat is dat vermoeiend zeg als je zwanger bent.... Heb nu even tijd dus zal eens wat bijlezen!
Zo heb alles gelezen hoor maar was wat te veel om op te reageren! Jammer Lin dat je geen hoop hebt voor deze ronde! Kan het me wel een beetje voorstellen dat je het moeilijk vind om mee te kletsen, de meesten zijn toch zwanger of al bevallen... Maar niet helemaal weggaan hoor!!
Lin snap dat het heel moeilijk voor je is. Hoest nu met je ? Is het bijna je NOD ? Hier weer 2 zeer beroerde nachten achter de rug. Daan is de hele dag onrustig zo ook in de nachten.... Hier een foto van mijn mooie ventje
Lin; we kletsen inderdaad al ruim een jaar met elkaar hier!! Wat gaat de tijd hard... Ik kan me heel goed voorstellen dat het soms heel moeilijk voor je is om hier te kletsen... Hoop wel dat je hier af en toe nog blijft kletsen Ik blijf voor jullie duimen... en hopen dat het deze maand raak is!! Lin; hoe gaat het slapen zonder speen?? Rosa; vroeg me al af wanneer jullie de sleutel kregen, maar jullie zijn dus al druk bezig! en wanneer gaan jullie over???? Succes met klussen!! Linda; wat een lekker ventje is het toch!! Hoop dat je vannacht een wat rustigere nacht hebt! Weet je hoe het komt dat hij zo onrustig is?? Wen; hoe gaat het nu met Finn? Chelleke en Cynnie hoe gaat het met jullie???? en hoe gaat het met mamavanbas en job??? Morgen komt onze vaatwasser eindelijk!!! hahaha Vandaag ben ik met Sienna naar het cb geweest voor haar 3de prikjes. Ze moest even hard huilen bij de 2de prik maar toen ik haar kon oppakken was ze snel weer stil. Ze heeft er gelukkig weinig last van, was alleen een beetje hangerig vanmiddag... Gelukkig zijn we er nu weer voor even vanaf!
Hier alles zijn gangetje. Maak niet veel mee zeg maar. Gisteren naar Love Me Tender geweest, was erg leuk. Verder zitten we in de wachtdagen, spannend weer dus. Als ik deze maand niet zwanger ben moeten we volgende maand overslaan, daar baal ik wel van. Elke maand mislopen is een maand te veel
Hey Hey, Alles gaat hier prima beetje druk op het werk.... ik zit op de 103kg!!! joepie de poepie Wen: gaat het mannen avondje eigenlijk nog door?
Zo, lekker weekend!! Cyn: lijnen gaat goed zeg!! Ik ga zondag/maandag beginnen met dr. Frank...ben benieuwd! Het boodschappenlijstje (zeg maar lijst!) ligt al klaar...enne volgens mij gaat het 20 maart gewoon door hoor. Zonder Roger dan... Chelleke: ik duim voor je hoor!! Joan: al ant genieten van jullie vaatwasser? Heeft Sienna geen last meer gehad van de prikjes? Wij moeten 1 april voor de 3e prik en gaan een dag later een weekendje weg...hoop dan maar dat hij geen last krijgt! Finn krijgt om 22.00 de laatste fles en dan maak ik hem rond 7 uur weer wakker. Wilde van de wk ons schema wat veranderen, maar Finn was gelijk beetje van slag. Ik hou nu gewoon weer de normale tijden aan en voorlopig geen rijstebloem meer. Hij werd daar zooo onrustig van! Dus voorlopig hou ik die late fles nog aan. Linda: Daan wordt al een heel mannetje hoor! En van die donkere kijkers! Vervelend zeg van die nachten...ist afgelopen nacht al iets beter gegaan? Rosa: eind deze maand krijgen jullie toch te sleutel? Nu dus druk met inpakken? Lin: hoe gaat het zonder speen bij Anouk? Ik kan je goed begrijpen! Maar af en toe dan wel iets van je laten horen hoor! Misschien dit weekend (weet niet precies wanneer je NOD is) wel met heeeeel goed nieuws!! Hier alles goed met de kinders. Enne.....ik werd afgelopen nacht om 6.10 pas voor het eerst wakker (vanaf 23.00 uur)!!! Wiehoee....dat is echt heeeeel lang geleden! Moet wel zeggen dat ik me nou niet bepaald uitgeslapen voelde... gek he Fijn weekend meiden! xxx
Lin Kl*te meid....... Wendy heerlijk voor je dat je zo lang hebt kunnen slapen. Het is toch vaak zo dat als je lang/diep hebt geslapen je je helemaal niet uitgeslapen voelt. Ja Daan word al een heel ventje. Ik hoop alleen dat hij binnenkort wat lekkerder in zijn velletje gaat zitten. Hij is niet erg vrolijk, geeft af en toe wel een lachje maar zo`n verschil met Julia die was altijd vrolijk. Als hij wakker is huilt hij veel. Ik kijk het nog even aan en anders bel ik toch maar eens de osteopaat. De nachten gaan nu weer ietje beter. Wel word hij veel wakker en sta ik heel wat keren op om over zijn bolletje te wrijven en zijn speentje te geven. Vanochtend lekker naar Ikea geweest en dan slaapt meneer heerlijk in de wagen. Hij zou het liefst de hele dag rond gereden willen worden. Cynnie wat goed zeg ! Hoeveel kg ben je nu kwijt ? Nog even en jullie gaan in het zh starten he. Weet je al een beetje hoe en wat en of je nog op een wachtlijst moet ?
Nu snap ik waarom Daan zo onrustig was. Hij heeft weer koorts. Vanmiddag naar de huisartsenpost geweest ze hoorde gerommel in de luchtwegen. Gelukkig hoefde hij na overleg met de kinderarts niet daar gezien te worden.
Lin wat balen meid *knuf* Hopelijk brengt deze ronde meer geluk! Linda wat sneu voor Daan dat hij ziek is! Hopelijk knapt hij snel weer op en is dan weer lekker vrolijk! Wel een hele mooie foto trouwens!! Cynnie super dat het afvallen zo goed gaat!! Celleke de datum van je operatie komt dichtbij zeg! Kan je voor die tijd weten of deze ronde een succes is? Linda heerlijk he een vaatwasser! Wij hebben er in het nieuwe huis nu ook 1! Sienna niet teveel last van de prikjes hoop ik? Wendy hahaha heerlijk zo'n lange nacht maar ik moet zeggen dat ik nog niet sta te juichen bij het idee er om 6 uur uit te moeten Zal nog wennen worden straks Hier alles goed! We hebben de sleutel al hoor, gaan waarschijnlijk volgend weekend over! Dan moet er nog wel het een en ander gebeuren maar het meeste is af. Heb ook weer even een buikfoto in mijn album gezet!
Ja morgen nog maar 2 weken, komt echt dichterbij Ik weet voor die tijd gelukkig wel of het gelukt is of niet deze ronde. Ik moet de 13e of 14e ongesteld worden, dus dat is mooi ruim op tijd. Ik had gehoopt dat ik geen ronde hoefde te missen maar de vruchtbaredagen vallen precies na mijn operatie, dus dat gaat 'm niet worden Ik ga eens even spieken naar jou buikfoto