Hey meiden begin december woog ik 112.8 dus ik ben ruim 9 kilo kwijt. Hoe het in het ziekenhuis gaat verlopen weet ik eigenlijk nog niet. Toen ik dat klote nieuws kreeg heb ik eigenlijk niet meer aan het zh gedacht nu komt het al weer dicht bij dus ik ga maar weer eens op onderzoek uit. Als het nog nodig is ik ben namelijk al 3 dagen overtijd...(maar geen hoop hoor ) Hey wen: Kon je het goed zien dat ik afgevallen ben????? Ojah dave heeft overgegeven zondagochtend die zuiplap kan ook nergens meer tegen als je tegen de 30 loopt
Cyn: nog steeds niet ongi?! Rosa: succes met klussen en verhuizen! Je gaat toch wel even het kamertje showen he als t af is?! Linda: is Daan al weer wat opgeknapt? Hier gaat het met de jongens super goed. Finn spuugt bijna niet meer (ben er toch nog wel beetje bang voor) en is erg zoet. Hij kraait er op los in de box.
Nee nog steeds geen ongi!!!!! Hey meiden wat zijn jullie stil zeg WEN: Fijn dat het zo goed gaat met Finn!
Cynnie wat goed dat je zo bent afgevallen en wat spannend dat je nog niet ongesteld bent. Heb je stiekum al gestest? Jouw cyclus is toch regelmatig? Wat goed Wendy dat Finn zo tevreden is nu. Het is hier zeker rustig. Jammer maar wel te begrijpen. Linda, Joan, Mamavanbas hoe is het met jullie kleintjes?? En zwangere dames houden jullie het nog een beetje vol???
even snel een berichtje met een slapende daan op mijn arm... helaas heeft hij weer koorts. we blijven aan de gang zo. hij heeft zo`n last van al dat snot. Helaas moeten we nu ook weer over op alleen zoutoplossing omdat we de echte een week gebruikt hebben. cynnie meid je maakt het wel spannend.... laat je het weten ? ik duim voor je. wendy fijn dat finn zo`n tevreden mannetje is en niet meer gespuugd heeft.
Zit hier te wachten met ongeduld heb je getest cynnie????? Heeft nu een fantasie dat Cynnie met manlief aan het vieren is dat ze een posi test heeft.
Cynnie ???? Nu ik geen reactie van je zie ben ik bang dat de test negatief was. Laat je even wat van je horen ?
Nou hij was indd. negatief meiden en ik ben vanmorgen ook licht gaan vloeien...maar nog niet heel hevig dus weet het ook niet....
Was wel een heel spannende test hoor pfff kookwekker gezet op 2 min waren wel de langste 2 min van me leven.... maar helaas echt vet negatief..
Hier gaat het wel oke. Mijn nod is zaterdag, ben benieuwd maar verwacht er niet veel van. Hoe gaat het verder met jou?
Cynnie wat balen meid Had toch hoop voor je! Misschien verandert je cyclus wat door het afvallen? Celleke hopelijk heb jij beter nieuws dit weekend!! Hier alles prima, druk aan het inpakken! Vandaag weer bij de VK geweest en helemaal 'goedgekeurd'
Cynnie; balen zeg dat je een nega test had! Lin; balen zeg dat je weer ongi bent geworden.... Wen; ben zoooo blij met de vaatwasser!!! echt genieten hihihi Sienna is nog wel ziek geweest van de prik ze heeft een dag goed koorts gehad... Wat lekker dat jullie een weekendje weg gaan, waar gaan jullie heen?? Gelijk heb je hoor dat je de laatste fles nog aan houdt als hij zo van slag was! Linda; hoe gaat het met Daan?? Is hij al wat vrolijker of heb je toch nog de osteopaat gebeld? Lees net dat hij nog steeds koorts heeft... beterschap voor je kleine mannetje! Rosa; mooi buikje heb je!! Succes met verhuizen dit weekend! Fijn dat alles weer goed was bij de vk! Chelleke; spannend bij je nod! Wat denk je?? ik duim voor jullie... Cynnie; wat gaat het afvallen goed!! Tinkerbel hoe gaat het met jou?? Hou je het nog een beetje vol?? Hier gaat alles goed, laatste zware loodjes van het werk.. pff wat ben ik blij als het 1 april is! Met Sienna gaat het weer goed, ze had toch wel last van haar 3de prik.. hangerig en koorts.. Verder gaat het erg goed, ze is eigenlijk altijd vrolijk en ze is druk bezig met pogingen om te kruipen en om van rug naar buik te rollen (andersom doet ze al een tijd maar dit wilde ze maar niet) en om haar as draaien in de box Ze krijgt nu ook elke dag fruit, ik moet dan zooo lachen want ze vind het helemaal niets!! Dat gezichtje geweldig!! Wen & Linda; ik heb nog 2 pakken frisio standaard 2 staan en 2 frisio bewaarbussen, kan ik jullie daar blij mee maken?? of iemand anders??
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! Deel 1 3 aan de klus 3 zwanger 4 bevallen ZWANGER!! Tinkerbell - ronde 2 - zwanger tweede kindje - 9 april 2010 Rosa84 - Ronde 6 - zwanger eerste kindje - 1 juli 2010 Manuela79 - Ronde 6 - zwanger tweede kindje - 21 juli 2010 BEVALLEN! MamavanBas - 5 oktober 2009 - Job Joan - 13 oktober 2009 - Sienna Wendy - 19 november 2009 - Finn Linda - 21 december 2009 - Daan AAN DE KLUS! Cynnie1984 - Chelleke - ronde 11 - 2e kindje Lin71 - ronde 2 na curretage - 2e kindje NODLIJST: Chelleke - 14 maart Cynnie1984 - Lin - 5 maart Sterretjes die schitteren in de nacht Lin71 Afspraken Cynnie1984 - 29 maart 2e afspraak EMC! Afspraken van onze kindjes Wendy - 1 april 3e prik Joan - 20 april cb Ik heb '10 wannabe zwanger' veranderd in 3 aan de klus... en Sienna haar afspraak van het cb er weer bij gezet
Dank je wel Ik heb eigenlijk geen idee, ik durf niet zo goed te hopen op een ja Fijn dat het zo goed gaat met Sienna Suc6 met de laatste loodjes Bekijk bijlage 57926