Goedemorgen, Wauw Linda de fiets gekocht. Is het nu echt zo'n verschil met een gewone fiets? Hoe is het gegaan met de prikjes bij daan? Mooie buik tinkerbel. Wauw ben jarloers.......... Hier slaapt onze Anouk al een week zonder speen en ze heeft er nog geen kwartier samen om gehuild. Dappere dodo. Ze moest stoppen met de speen op advies van de tandarts en zo goed als het gaat hadden wij niet verwacht. Klopt Wendy ik moet 3 x in 1 week naar het ziekenhuis om te kijken of de eicellen groeien en of mijn baarmoederslijmvlies groeit. morgen zal de laatste keer eerst weer zijn en dan maar hopen dat we dan voor een echo mogen om een beebje te zien.
Wendy wat een stoere bink heb jij zeg ! Leuk dat je er foto`s van gemaakt hebt. Moet ik ook onthouden. Lin ik ga voor je duimen hoor meid. Vervelend dat je zo vaak moet maar laten we hopen dat je volgende keer voor een "leuke" echo mag. De mama fiets heeft een bredere instap. Iets breder stuur een breed standaard en het stuur kan je vast zetten. Lijkt me wel zo handig met straks 2 kids op de fiets. Voorlopig zal hij nog veel in de schuur staan. Totdat Daan op de fiets mag. Daan heeft weinig last van zijn prikjes gehad. De zetpil deed wonderen. De arts zag wel dat hij zijn hoofdje niet recht boven zijn lijf houd maar naar rechts houd. We moesten dit doorgeven aan e osteopaat en kijken of fysio nodig is. Toen ik hem vanochtend op het aankleeedkussen lag leek hij wel een banaan zo scheef lag hij. Ik heb net weer de osteopaat gebeld en wil dat hij eerder gezien word. We hadden over 2 weken pas weer een afspraak. Nu hebben ze volgende week vrijdag een plekje en zodra er eerder wat uitvalt belt ze me op.
Hey meiden, Aankomende woensdag moet ik geopereerd worden aan me hand er zit een knobbeltje in me pees..gewoon onder volledige narcose..raar he. Fijn dat daan niet zoveel last heeft van zen prikies. Wel vervelend dat het net een banaantje is... Wen: ik heb super zin in zaterdag lekker keuvelen saampies ojah dave gaat niet naar de voetbal omdat hij weer last van zen voet heb. Dus ik kan komen hoe laat ik wil dus zeg jij maar....
Hier is het allemaal onduidelijk. Ben maandag, woensdag , vrijdag naar het ziekenhuis geweest en moet maandag weer. Het lijkt of mijn eicellen gek doen in de vorm van krimpen maandag had ik een ei van 15 mm, woensdag had ik er 1 van 15 en 1 van 17 mm, sinds gisteren een mega buikpijn, bloed/bruin verlies en vandaag 1 ei van 11 mm met een gekke platte bovenkant. Maandag was mijn baarmoederslijmvlies 6,9 mm, woensdag 6,5 mm en vandaag nog geen 5 mm. Het is vandaag cyclus dag 15 voor me. Jullie begrijpen het zeker wel ik snap er geen jotta van. @ cynnie sterkte alvast voor woensdag. @ Linda gelukkig maar dat daan geen last heeft gehad van de prikjes. Wel balen zeg dat hij zo scheef staat, hopelijk kan de osteo wat voor jullie betekenen en heeft het geen invloed op zijn verdere ontwikkeling. @ iedereen een goed weekend, ik mag de nachtdienst in. De 1 e keer weer na de zwangerschap en curretage en ik zie er best wel tegen op.
Lin ik denk dat de osteopaat er welk wat aan kan doen (althans hoop ik) en anders moet hij naar de fysio toe. Nu heeft ie ook spruw. Werkse in de nacht sterkte meid ! En wat een vreemd verhaal van die eitjes.... wat zeggen ze ervan in het zh ?
Kom me weer even melden hier.....vandaag druk met wassen, schoonmaken etc. Tis heerlijk weertje!!! Vanmiddag maar weer even wandelen denk... Cyn: was gezellig he! Alvast veel succes voor morgen!! Lin: hoe zijn de nachtdiensten gegaan?
Mijn nachtdiensten zijn goed gegaan. Gisteren weer naar het ziekenhuis geweest en echt rustig word je daar niet van. Mijn baarmoederslijmvlies is zo goed als weg. gekke eicellen. Dus gisteren wezen bloedprikken en morgen weer terug. ( 5de keer deze cyclus ) ondertussen zit ik dus op dag 19 ................ Hoe is het verder met alle dames? Het is hier echt erg rustig. Hier ook mooie weer heb lekker de was buiten.
Zooo, moest ons van pagina 3 afplukken! Waar is toch iedereen? Lin: hoe gaatie met je? Linda: hoe gaat het met Daan? Al naar de osteopaat geweest toch? Hier vandaag verjaardag vieren, 30 . Huis an kant, laat de visite maar komen
Wendy gefeliciteerd met je verjaardag !! Een hele fijne dag. Ben je verwend door je man en kids ? Ja we zijn gisteren weer bij de osteopaat geweest. Sinds vorig weekend lag Daan niet meer als een banaan. En na de behandeling van gisteren ligt hij nu weer meer naar links... ach het gaat wel weer over. Over 3 weken moeten we nog een keer terug. Hij is wel weer verkouden en dat in combinatie met de spruw drinkt hij vaak maar 80 cc van zijn fles. Julia viel Zondag met haar fiets en had op 4 plekken in haar lip een snee zitten. En woensdag was ze zo dward ik pakte haar bij haar arm en zij liet zich vallen. Ze liet haar armpje gelijk hangen. Op dus naar de dokter. Die voelde niets uit de kom zitten. In de middag huilde ze alleen maar en bewoog ze hem nog niet. Op naar het ZH voor foto`s. Daar zagen ze niets. Met een draagdoek had ze veel minder pijn. Donderdag avond moest ze toch echt even in bad. En toen ze uit bad kwam deed ze opeens weer alles met haar arm. We vermoeden dat hij toch niet helemaal goed in de kom zat. Fijn weekend allemaal... enneeee hoest met iedereen ??
GEFELICITEERD Wendy! Fijne verjaardag. Ik zit hier maar te wachten tot die weeen gaan beginnen! We waren dinsdag avond even in het ziekenhuis omdat we dachten het is zo ver, maar helaas werden we na 3 uur weer naar huis gestuurd. Morgen alweer 39 weken. Vindt het nu heel zwaar, zeker met een kleine peuter die rond rent. Maar goed ze komt wanneer ze komt (zucht) ha ha.
Hier is mijn cylcus de weg kwijt. Ik ben gisteren ongesteld geworden en dat terwijl alles heel vreemd is deze maand. Haast geen baarmoederslijmvlies, dan wel dan geen eicellen die staan, dan staan ze er wel en het zegt het bloed weer anders , dat zegt wel een eisprong gehad en dan nu na 22 dagen al weer ongesteld. Tja hoe moet ik het nu nog allemaal snappen. Morgen maar weer eens bellen met de gyn, heb die man al wel 5 dagen niet gesproken dus word wel weer tijd. Tinkerbel succes met je allerlaatste loodjes. Hoest met de rest??? Wat is iedereen stil. Hebben jullie geen tijd, zin of inspiratie???
Jeetje Lin daar valt idd niets aan te snappen. Ik hoop dat de gyn je wat duidelijk kan maken. Sta je op de wachtlijst voor IUI omdat je in mei pas kan of wilde ze je eerst de tijd geven zonder zwanger te worden ? Tinkerbell heel veel succes met de laatste loodjes ! Laat je het ons snel weten als je bevallen bent ? Cynnie moest vandaag naar het Zh toch ? Succes meid hoop dat je wat duidelijkheid krijgt. Laat je even weten hoe het was ? Hier gaat het goed. Daan heeft vannacht goed geslapen om 20.30 laatste voeding (was een rommeltje die dag) en toen kwam hij pas om 4 uur ! Heerlijk kunnen slapen dus. Het drinken gaat vandaag iets beter maar erg spekkerig word hij niet door al die kleine beetje die hij drinkt.
Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor jan met de korte achternaam ik heb op dit moment een BMI van 34.75 en ze willen ons nog steeds niet helpen over 6 weekies weer terug nog 3 kilo te gaan dus.... pfff REGELTJES... Tinkie!! succes met de laatste loodjes wegen ze echt zo zwaar???
Nee hoor we staan niet op een wachtlijst. Is een eigen keuze. Ten eerste omdat we hopen dat de natuur zijn best nog doet voor ons en ten tweede manlief is nu nog 5 weken weg voor cursus en heeft eronderhand 11 opzitten. Dus het is ook niet praktisch anders moet hij ervoor terug komen. Zeker lekker dat daan zo goed heeft geslapen na een rommeldagje. Hopelijk komen de spekjes snel Linda Jemig cyn dat is balen zeg !!! jij succes met je laatste 3 kilo en hopelijk kunnen jullie dan ook beginnen.
Hi meiden, Hier ben ik weer!! Het is hier erg druk geweest en ben ook nog ziek geweest.. pff ziek zijn daar heb je echt geen tijd meer voor als je mama bent.... Gister mijn laatste dag gewerkt in het hotel, echt heel gek hoor, je kan nooit meer langs gaan om ff te kletsen als je dat zou willen... vrijdag hadden we een afscheidsborrel en gister dan definitief afscheid genomen van mijn collega's.. Ik heb nu een weekje vakantie ff bijkomen van alle hectiek en alle spanningen. lekker uitrusten en woensdag na de pasen ga ik dan echt beginnen in mijn nieuwe functie! Ik heb vorige week de kinderwagen omgebouwd naar wandelwagen, wel raar hoor.. Ze is nu echt een mini meisje! Maar leuk dat ze het vind, lekker rondkijken Linda; het valt best mee, ze heeft wel lekkere spekkies maar ze is best smal tenminste ze past heel veel kleren in de breedte niet! Soms wel lastig... Ze heeft wel een lekkere ronde toet!! Zal zo ff een foto van haar spammen!! ach arme julia!! Hoe gaat het nu met haar?? Heeft ze nog last van haar arm en haar lip?? Hoe gaat het met Daan?? Tinkerbel; wat een mooie buik heb je!! hoe gaat het nu met je?? Hou je het nog een beetje vol?? Wen; wat een stoere foto van Sem bij de tandarts! Wel een leuk idee trouwens om daar een foto van te maken, die ga ik onthouden Nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Heb je een leuke verjaardag gehad en ben je lekker verwend?? Cynnie; hoe is de operatie aan je hand in het ziekenhuis gegaan?? pff balen zeg dat ze je BMI nog niet goed vonden! Succes nog even met de laatste 3 kilo!! Het gaat je zeker lukken je bent al zo goed op weg!! Lin; wat een vreemd zeg van je eitjes! Wat zeggen ze ervan in het ziekenhuis??
Cynnie jee ze zijn wel heel precies daar in het ZH he. Maar die laatste 3 kilo red je vast ook wel. Je bent er al zoveel kwijt succes ermee ! Joan een heel dametje al. Wat een mooi meisje zeg !! En als ze zo zit is ze idd een echt fijn dametje. Julia had en heeft een hele bolle kop. En Daan heeft ook flinke spek op zijn wangen. Met Julia gaat het goed de lip is nu bijna genezen en van haar armpje heeft ze geen last meer. Ja en Daan wat zal ik eens zeggen. Hij heeft enorm veel last van zijn dichte neusje. Hij hoest veel en slaapt weinig. Alleen buiten in de wagen is hij zo vertrokken omdat dan zijn neusje open gaat. Ik hoop dus op snel mooi wandelweer ! Zal eens een foto van onze bink plaatsen hij lijkt wel enorm groot op de foto. Hebben jullie dat ook als jullie je kids op de foto zien ?
Ha meiden! Sorry, ben een hele tijd niet langs geweest, was zo druk met de verhuizing! Maar nu zijn we inmiddels aardig gesetteld! Verder alles prima hier! Kleintje groeit (en schopt) goed! Vandaag een pretecho gehad, was heel mooi! Zal even een foto in mijn album plaatsen. Cynnie balen zeg, zit je er zo dicht bij moet je toch weer terug naar huis voor 3 kilo...bah! Hopelijk zijn die er snel af en kan het beginnen! Lin raar zeg, hopelijk komt je lijf snel weer een beetje op de rit! Linda wat sneu voor Daan dat hij zo'n last heeft! Is het daar geen mooi wandelweer dan? Hier is het prachtig! Joan wat een mooie foto's van Sienna, heerlijke meid is het ook! Jeetje alweer over naar de wandelwagen....hier staat de kinderwagen te wachten in de gang Tinkerbel succes meid met de laatste loodjes! Hopelijk komt de kleine snel!