Rosa foei zeg dat je zo lang niet geweest bent. Nee hoor grapje, fijn dat je nu in je huisje zit. Is de babykamer al klaar ? Welke wagen heb je ? Gistermiddag was het hier geen mooi weer. En nu waait het hier erg hard en nu regent het ook.
Haha schandalig he Babykamer is nog niet klaar, maar er hoeft niet veel meer te gebeuren, 1 muur schilderen en de meubeltjes in elkaar zetten! Ik heb een mutsy, transporter geloof ik. Hebben we gekozen omdat hij erg klein op te vouwen is en dus makkelijk in onze kleine auto past. En verder vind ik het ook een mooie wagen!
Ha meiden! Rosa: fijn dat alles goed is gegaan met de verhuizing! Lekker he, zo beetje rommelen in de babykamer. Gek idee dat er straks een kleintje in ligt vind je niet?! Dat gevoel had ik... Linda: volgens mij zie ik geen foto van Daan, klopt dat? Ben wel benieuwd naar hem! Ik heb dat idd ook dat als je een foto neem dat ze dan wel reusjes lijken haha. Finn zit wel eens op de bank en dan neem ik een foto recht voor hem, dan lijken zn voetjes wel maat weet ik veel hoe groot... Zal er eens eentje opzoeken... Joan: wat een heerlijk meisje! Ze lijkt wel veel op papa of niet? (als ik zo de foto's op hyves zie). Kan het helemaal mis hebben maar goed... Ben je nu lekker ant relaxen? Alvast succes voor volgende week!! Nu nog even genieten van het mooie weer ....blegh!! Tis maar snert weer zeg... Tinkerbel: spannend, spannend!! Of is er inmiddels al wat geboren?! Hier Finn sinds dinsdag op 4 flessen met wat fruit en groente. Gister om 19.15 de laatste fles en moest hem vanochtend weer wakker maken...gaat erg goed!! Zo meteen weer naar het cb. Benieuwd weer wat hij weegt....en hij krijgt weer prikken!! :x
Goedemorgen, Gebroken nacht 2 hier. Dochterlief is erg ziek. Die is al vanaf dinsdagavond aan het overgeven. Tot 08:00 uur vanmorgen wilde ze ook gewoon drinken , Kijk het nog even aan en anders bel ik wel. Ze slaapt nu in iedergeval lekker op de bank. Jeee wendy wat gaat dat hard nu al weer aan groente en fruit. en 4 flessen. Lekker hoor. Heerlijke mannen heb je trouwens. Wat lekker Rosa dat je de verhuizing hebt gehad. Gaat alles goed met je? Hoe voel je je? Joan wat een prachtige meid is jullie Sienna. Heel veel succes volgende week. Hier hier gaat alles zo zijn gangetje. Vandaag 12 weken geleden dat we hoorden dat de baby was gestopt met leven . Dinsdag weer naar het ziekenhuis en dan maar weer kijken hoe het gaat met de eicellen en het baarmoederslijmvlies. Zou wel grappig zijn als het zou lukken deze ronde want dan zou ik op 01-01-11 uitgerekend zijn. Leuke datum vind ik wel.
@Wendy hahaha ik zie wat je bedoeld met die foto Maar het blijft een mooi mannetje! Sem trouwens ook...die ogen!! Sterkte met de prikken! Ohja, inderdaad een heeeeeeel raar idee dat er straks een beebje van ons in dat kamertje ligt!! Kan er echt nog niet bij.... @Lin, jeetje meid, is het alweer 12 weken geleden? Het lijkt wel gisteren..... Zou inderdaad mooi zijn als het deze ronde lukt, en niet alleen vanwege de datum!! Hier alles prima hoor! Beebje groeit goed (hebben jullie de foto's nog bekeken in mijn album?) en met mij gaat het ook prima. Het wordt natuurlijk allemaal wel zwaarder, vooral het werken, maar dat hoort er bij!
Meiden bedankt voor de leuke reacties op de foto's van Sienna Linda; wat vervelend zeg dat Daan steeds zo'n last houdt van zijn verstopte neusje! Laat de zon en het warme weer maar snel komen Ik zie trouwens geen foto van Daan???? Ik heb dat ook wel hoor met foto's van Sienna dan vind ik dat ze opeens heel groot is of een hele bolle toet heeft!! Rosa; fijn dat de verhuizing weer achter de rug is!! En al helemaal gewend in jullie nieuwe huisje?? Ben benieuwd naar jullie babykamer!! Post je nog een foto van de babykamer??? Mooie pretecho!!! Wen; ja klopt, qua vorm gezicht lijkt ze heel veel op haar papa, maar haar ogen,neus en mondje heeft ze weer van mij.. het is een echte mengelmoesje hahahaha ben idd heeeeeeerlijk aan het relaxen.. maar het voelt nog wel heel raar hoor... alleen jammer van het weer En vind Finn groente en fruit lekker??? Wat goed dat het nu goed gaat op 4 flessen!! Ach arm mannetje weer prikken:x Hoe was het bij het cb????? Wat een mooie mannetjes heb je toch!!! Lin; 12 weken geleden alweer?? jeetje wat gaat de tijd hard, het lijkt nog zo kort geleden.... Duim voor je dat deze ronde raak is!! Ach arm meisje, hoe gaat het nu met haar?? Beterschap... Tinkerbel; spannend hoor!! Het gaat nu echt opschieten... Ben zooo benieuwd.. Wie komt het hier voor jou vertellen als je bent bevallen??? Meiden fijne avond!! Ik ga even een berg strijk weg strijken :x en ondertussen tv kijken haha
Jaaaa het is eindelijk gelukt. Wel niet de foto die ik wilde maar die weigerd hij steeds. Lin gaat het al beter met je dochtertje ? Heb je vannacht beter geslapen ? 12 Weken weer een moeilijk momentje voor je he. Ik ga voor je duimen meid ! Wendy ik snap wat je bedoeld met die voeten. Heerlijk ventje is Finn toch. Joan nou ik kijk enorm uit naar het mooie warme weer. Maar ik denk iedereen wel. Wil weer naar het strand toe met een schep en een emmer. En Julia die helemaal happy is. Die strijk gaat ook nooit weg he. Tinkerbell spannend hoor !! Hoop dat je ons snel laat weten als je bevallen bent. Kun je niet iemand smsen ?? Cynnie hoest met je ?
Vanmorgen maar met het meisje naar de huisarts geweest want nog steeds word er overgegeven. Ze heeft een flinke maag/darm infectie en moet het uitzieken met behulp van zetpillen tegen het overgeven en paracetamol. Daarnaast ORS. Voorlopig dus even geen paas eitjes voor het meisje maar goed dat komt vanzelf wel weer. Het hele moeilijk is niet meer zo op de voorgrond. Als ik heel eerlijk ben kan ik het nu allemaal wel weer hebben. Kan nu ook weer meevoelen met mensen die net zo ver zijn als dat ik geweest zou zijn !! Tuurlijk ben ik nog heel erg jarloers maar ben er van overtuigd dat onze tijd nog wel weer komt !!
Ik ben bij Thomas met 38 weken bevallen dus in dat opzicht is deze kleine meid erg langzaam. Ik ben zondag al 40 weken. Probeer wanhopig alle bakerpraatjes: ananas, sex, pittig eten, veel lopen. Maar ze heeft er gewoon geen zin in. Ze vindt het te gezellig bij mama! ha ha. Maar goed, 15 april is mijn zoontje jarig dus we hopen wel echt dat ze gauw komt. Anders heb ik straks 2 kinderen jarig in dezelfde week, of erger nog dat ik nog zwanger rondloop of in mijn kraamweek zit. Ik wil best iemand sms en hoor als ik bevallen ben. Wie bied zich aan? Stuur me maar een pb.
Linda; wat een lieve foto!!!!! en wat een mooie kinderen heb je!!! pffff die strijk... dan denk zo die is weg en dan ligt er weer een nieuwe berg.. neem me steeds voor ons direct te strijken als het droog is maar dat komt er vaak niet van.. ooohhh zomer ik heb er ook zooooo veel zin in!! Lekker naar het strand met mijn meisje, ben zo benieuwd hoe ze dat zal vinden hihihihi zonnetje kom maar op!!! Hier schijnt trouwens heel de dag alweer de zon krijg er helemaal de voorjaarskriebels van Lin; ach arm meisje! Beterschap voor haar.. hopelijk knapt ze snel weer op.. en dan maar paaseitjes eten na de pasen Ik blijf voor jullie duimen!! Gun het jullie zo... Tinkerbel; je maakt het te gezellig in je buik!!! hahahaha oeii dat wordt nog spannend zeg!! Maar laten ze je lopen tot 42 weken of mag je al eerder ingeleid worden?? Je mag mij wel smsen hoor! Ik zal je wel ff pb'en Tinkerbel; heb je ook al geprobeerd om hard over vluchtheuvels heen te rijden??? (niet te hard natuurlijk) haha is ook zo'n bakerpraatje maar misschien werkt het bij jou wel... Gaan jullie nog wat leuks doen met pasen?? Wij gaan niet veel bijzonders doen, even koffie drinken bij onze ouders en verder zien we wel.. lekker relaxen met zijn drieën!
ZIe zo Joan is jou SMS buddy zodat wij niet heel lang in spanning hoeven te zitten. Hopelijk heeft de kleine dame het niet al te veel naar haar zin dan bij jou binnen tinkerbell. Ik moet werken met de pasen. 1e paasdag een dagdienst en de 2de paasdag een late dienst. Zondag gaan we naar mijn ouders om daar koffie te drinken en te eten verder gewoon gezellig samen. Ook hier een heerlijk zonnetje en alle knuffels zijn gewassen en hangen buiten te drogen. Pffff wat een was heb je van 3 dagen een ziek klein meisje.
ik heb nog geen smsje gehad van haar!! Hou me telefoon goed in de gaten nu als ik een smsje krijg kom ik het gelijk ff vertellen hier!!! Lin; werkse vandaag... Fijne pasen allemaal!!
Sorry meiden, nog geen nieuws hoor! Ik ben al de hele dag bezig met van alles aan het schoonmaken. Ik hoop dat zo de weeen wat meer op gang gaan komen. Heb net vlammetjes gegeten ook, ha ha. Lijkt me best leuk een paas kindje, ha ha.
Haha tinkerbel die vlammetjes doen het vast... en anders toch je man maar flink aan de klus zetten en daarna een stevige wandeling ??