Lin ik denk dat ze zich niet lekker voelde. Ze heeft ook ontstoken ogen en is verkouden. Nu is ze ook een beetje hees. Maar...... vannacht hebben Daan en Julia doorgeslapen !!!!! Om 6 uur werd hij pas wakker.
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! Deel 1 3 aan de klus 2 zwanger 5 bevallen ZWANGER!! Rosa84 - Ronde 6 - zwanger eerste kindje - 1 juli 2010 Manuela79 - Ronde 6 - zwanger tweede kindje - 21 juli 2010 BEVALLEN! MamavanBas - 5 oktober 2009 - Job Joan - 13 oktober 2009 - Sienna Wendy - 19 november 2009 - Finn Linda - 21 december 2009 - Daan Tinkerbel - 5 april 2010 - Emma AAN DE KLUS! Cynnie1984 - Chelleke - ronde 13 - 2e kindje Lin71 - ronde 4 na curretage - 2e kindje NODLIJST: Chelleke - 05 mei Cynnie1984 - Lin - ongeveer 27 april pregnyl gespoten Sterretjes die schitteren in de nacht Lin71 Afspraken Rosa84 - 29 april VK controle Afspraken van onze kindjes Joan - 13 april cb Deze maand met pregnyl 3 eicellen. Vanavond spuiten en dan na 24 tot 72 uur eisprongen !
Ha meiden! Lekker weertje zo he...voorlopig blijft het zo, heerlijk! Lin: toi toi toi!! Flink an de klus voor jullie dus... Linda: lekker nachtje voor jou!! Kan je weer even bijtanken. Joan: hoe is je eerste daagje bevallen? Hier niet veel bijzonders te vertellen, alles loopt prima. Finn zit sinds kort aan de fruit en groentehapjes. Fruit vind hij echt heerlijk, maar groente is niet zijn favoriet. Heerlijk bekkies trekt hij erbij. Heb nog een leuke foto....is trouwens de nieuwste kleur en smaak lippenstift!
Lin succes ! Wendy wat een bekkie joh ! Zit ie al in de kinderstoel ? Nog even een vraagje aan jou. Toen Finn zoveel spuugde was dat altijd voeding. Daan gaat sinds een week weer meer zure melk spugen. En af en toe spuugd hij ook waterige spuug uit en dat ruikt enorm zuur maar is bijna doorzichtig. Hoop maar niet dat hij er weer last van krijgt.
Linda: ja Finn zit al in de kinderstoel. Kan hem wat achterover doen en dan zit hij prima. Finn spuugde verschillend. De ene keer veel melk, de andere keer was het waterig met vlokken. Het rook vaak ook zuur. Langzaam aan werd het steeds minder en heb laatst zelfs de hydrofiel luier onder zn hoofdje in bed weg gedaan. Sinds een paar dagen lig deze er weer, want hij is weer begonnen met spugen :x Ben even ant proberen of het aan de nieuwe fles ligt. Weet jij dat misschien? Ik heb vanaf het begin de normale Difrax fles. Sinds vorige wk een nieuwe, maar nu de S-fles. Sinds ik deze gebruik spuugt hij....of dit gewoon toeval?! Vandaag weer de gewone fles gegeven en niet gespuugd....... Hopelijk gaat het met Daan snel beter! Gaan jullie nog leuke dingen doen vant weekend? Wij gaan zondag naar de dierentuin....met vriendjelief in een rolstoel Hij heeft gister weer erg fijn gevoetbald...grrr!
Wendy wel toevallig dat hij met die nieuwe fles meer spuugd. Is het wel dezelfde speen ? Dan zou het niet uit moeten maken. Bij Daan komt het denk ik omdat hij meer begint te bewegen. Leuk zeg de dierentuin. Wij zouden vandaag naar blijdorp gaan maar helaas Daan is weer ziek. Gisteravond opeens weer 39.3 Veel plezier !
Zo, eindelijk even tijd! ha ha. Vandaag was de kraamhulp voor het laatst. Kunnen we weer een beetje ons eigen ritme gaan oppakken. Je wordt zo geleefd met z'n kraamhulp. Nou mijn bevalling: Het ging eigenlijk super, kijk leuk is anders maar ik mag niet klagen om 05.00 s' ochtend begonnen mijn weeen en om 9.30 lag ik in het ziekenhuis aan de antibiotica voor de streptokken B. Om 15.00 had ik alle antibiotica binnen, toen hebben ze mijn vliezen gebroken en kreeg ik heerlijke pijnstillers toen kon ik tussen de weeen even slapen. En om 17.40 kreeg ik pers weeen, en 5 min later lag ze op mijn buik! Wat een verschil zeg is dat met de 2e. Ging allemaal een stuk sneller. Wel helaas weer op precies dezelfde plek als bij Thomas uitgescheurd. Maar goed, niks aan te doen. En gelukkig is ze net op tijd geboren voor Thomas zijn verjaardag, nu zit er 10 dagen tussen. Want donderdag wordt hij alweer 2 Zal nog even een nieuwe foto posten:
Hi meiden! Tinkerbel; wat een schatje!!!! Wat fijn dat je een 'goede' bevalling hebt gehad! Hoe gaat het nu met jullie? En wat vind Thomas van zijn zusje?? Rosa & wendy; tja mijn nieuwe functie... het is erg gezellig op kantoor, maar ik ben echt in het diepe gegooid (met extra lood aan mijn schoenen ). Er ligt geen overdracht dus ik moet alles uitzoeken... Ik kan nog niet echt zeggen of ik het helemaal leuk ga vinden, moet voor mezelf eerst even op een rij krijgen hoe alle routes lopen. Maar als ik het tot nu toe moet zeggen dan denk ik dat ik het wel leuk ga vinden!! Het is wel weer een uitdaging Chelleke; ik zie in je banner dat je nog een keer geopereerd moet worden??? Misschien heb ik het gemist, maar wat balen zeg... wanneer moet je nu weer onder het mes? Hoe gaat het met je?? Wendy; geweldig die foto van Finn!!! Wat heeft je mannetje nou weer gedaan met voetbal????? Hoe was het in de dierentuin?? Linda; gaat het weer wat beter met je kindjes?? Cynnie hoe gaat het met jou?? En hoe zou het met mamavanbas zijn?? Hier gaat alles goed! Ik ben sinds zaterdag begonnen met 1 bv af te bouwen want Sienna wilt geen bv meer drinken uit de fles. Ze heeft even een maandje flesvoeding gehad bij oma en op het kdv (ik kon even niet meer genoeg kolven door alle stress en onduidelijkheden op het werk) en 's ochtends en 's avonds dronk ze dan wel bij mij. Nu heb ik een aardig voorraadje, maar nu weigert ze dus de fles met bv.. Dus ik had weinig keus en moest 1 voeding thuis gaan afbouwen. Ze krijgt nu een papje, dit vind ze trouwens heerlijk lekker van een lepeltje eten! Morgen ga ik proberen om dat met afgekolfde bv te doen, kijken of ze dat wel wilt... en tja weigert ze dit ook moet ik toch ook de andere voeding van de dag gaan afbouwen, want ik wil niet blijven kolven als zij het niet wilt drinken.. Vind dit wel heel jammer, maar niet meer kolven lijkt me ook wel fijn... Maar de ochtend en avond voeding gaan nog wel heel goed, dit wil ik dan nog wel even proberen vol te houden.. Oeps het is weer een heel verhaal geworden! Meiden fijne avond!!
Ja gaat zijn gangetje wel. Kan op het moment erg weinig met mijn pols/hand. Operatie is inderdaad niet geslaagd. Het was de bedoeling dat ze een nieuwe polsprothese zouden plaatsen maar ik heb zoveel botverlies en het zag er zo slecht uit dat ze niks meer terug konden plaatsen. Dus hebben ze er cement tussen gestopt om de lengte van mijn spieren te behouden en moesten we wachten op antwoord uit Amerika, hoe nu verder? Dat antwoord is inmiddels geweest en mijn pols word dmv donorbot, bot van mijn bekken en plaatjes vastgezet. Ik sta op de spoed lijst want ik mag nog steeds niks zo met mijn pols. Moet ook zeggen dat dat ook bijna niet gaat. Vandaag heb ik mijn pre-operatief onderzoek alweer dus het kan gelukkig heel snel gaan. Misschien ben ik deze maand wel weer aan de beurt...ik hoop het Dan kan ik revalideren en weer verder met mijn leven Fijn dat alles goed gaat. Jammer zeg dat Sienna niet meer je bv uit de fles wil drinken. Hopen dat ze papje met bv wel lekker vind. Dat moet toch haast wel, melk van mama is toch hartstikke lekker
Joan balen zeg dat ze je afgekolfde melk niet via de fles wil. Heb je er zoveel moeite voor gedaan. Nu hopen dat ze het idd wel wil met pap. En anders mischien met de pap en beetje fruitmouse erdoorheen. Jeetje Chelleke wat een enorme pech zeg. En wat spannend nu. Is je man thuis om voor Damian te zorgen of lukt dat wel. Heel veel sterkte ! Ik ben vandaag met Daan naar het Cb toe geweest hij weegt nu 5670 gram en is 61 cm. Hij is mijn zijn lengte omhoog gegaan in de curve ! Ook heeft hij weer zijn prikken gehad, dat blijft toch zielig.
De prikjes zijn niet leuk nee Ik kan Damian met heel veel moeite verzorgen. Gelukkig doet Rob veel en staan mijn ouders ons bij.
Lin mooi zeg 3 eicellen deze ronde, ik ga voor jullie duimen! Wendy wat een leuke foto van Finn Linda wat sneu dat Daan weer ziek is! Beterschap! Tinkerbel fijn dat de bevalling zo vlot ging! En gefeliciteerd met de verjaardag van Thomas vandaag! joan vervelend dat je zo in het diepe wordt gegooid...hopelijk heb je snel je draai een beetje gevonden! Jammer trouwens dat je de BV moet gaan afbouwen maar kan het me goed voorstellen als ik je verhaal zo lees! Celleke jemig meid dat zit weer niet mee met je pols....hopelijk ben je inderdaad snel aan de beurt! Pffff nog 5 weken werken totaan mijn verlof! Ik moet zeggen, ik kijk er echt naar uit, had het niet verwacht maar ik begin het werken echt wel zwaar te vinden nu. Moet ook veel staan, bukken en tillen, dat speelt wel mee!
He Lin balen zeg...... dikke knuf !!! Rosa ik hoop voor je dat die laatste 5 weken snel gaan. En als het niet meer gaat dat gaat het niet meer he . Het word lekker weer van de week he meiden... heb er zin in !! Maar eerst maar beter worden. Heb al 3 dagen griep en voel me hondsberoerd. Daan heeft vannacht ook 3 uur aan het huilen geweest na een zetpil ging hij toen slapen. En vanochtend had hij weer 39.3 Vanmiddag gaat mijn moeder met hem langs de huisarts want hij zit weer zo enorm vol.
He shit Lin Wat balen zeg! Linda beterschap voor jou en Daan! Hier alles prima, nog 4 weken te gaan inmiddels