Hoe vond Sem het op de basisschool Wendy? Hij had er vast minder moeite mee dan mamma of niet Hihi echt zwanger dus cynnie, niet leuk die hormonen maar wel een goed teken! Lin veel succes morgen bij de IUI, ik zal voor je duimen! Hier begint het inderdaad op te schieten, ik ben inmiddels lekker met verlof! En nu maar afwachten wanneer de kleine wil komen..ik heb zelf het gevoel dat het nog wel even duurt. Ik zal binnenkort weer eens een buikfoto maken! Is er eigenlijk nog iemand van jullie die ik kan SMSen als de baby er is? Weet natuurlijk niet hoe snel ik weer online kan daarna!
Rosa: Tis super gegaan met Sem op school! Mama heeft zich ook goed gehouden Je mag mij trouwens ook wel sms-en...kijk maar Lin: succes morgen!!! Denk echt vaak aan je moet ik zeggen...
Dank je wen lief van je. Ik ben zo langzamerhand de laatste van onze topic die niet/nog niet zwanger is.......... Was de eerste toen in 2009 wat vrij vroeg fout ging en nu de laatste van ons . Ach wie weet komt onze tijd. Nu maar eerst druk met IUI en de voorbereidingen van ons aankomend huwelijk. Gisteren mijn jurk uitgezocht zwijmel.................
Ik heb inmiddels Lin haar nummer dus zal haar wel SMSen straks! Raar inderdaad Lin, eerst als eerste zwanger en nu... Leuk dat je je jurk hebt uitgezocht! Ben heeeeeel benieuwd maar we zullen nog wel even geduld moeten hebben Wordt het een groot feest? Wendy fijn dat het goed ging op school!
Vandaag 2de IUI gehad en deze ging beter dan de eerste gelukkig. Heb er nu een goed gevoel aan overgehouden. Ja heel gek hoor, maar ik heb nu een instelling zo nu ben ik gewoon zwanger aan het worden en . Jaaaaa groot feest met alles erop en eraan En een [prachtige jurk natuurlijk.
Hi meiden!! Daar ben ik weer We hebben een heerlijke vakantie gehad alleen het weer viel erg tegen.. het was best fris en hebben ook wat dagen regen gehad. Maaar ook een paar dagen zon en dan was het wel lekker maar zodra de zon weer weg was was het weer fris. Door het weer hebben we eigenlijk wel heel veel gedaan en gezien... De autoreis is echt super gegaan! Sienna heeft heerlijk geslapen en als ze wakker was stopte we en dan als we weer verder gingen dan lag ze te spelen of viel weer in slaap.. Helaas is de eerste paar dagen heel erg verkouden geweest en hoestte ze veel. Zo erg zelf dat ze helemaal schor was en dat ze elke keer wakker werd van haar eigen gehoest.. Met hulp van de eigenaresse van het huisje, die nl sprak hebben we hoestsiroop gehaald (dat was het enige wat ik dus niet mee had genomen) en ging het stukken beter! Toen de verkoudheid weg was, was ze weer helemaal vrolijk Linda; gelukkig dat het werken weer helemaal bevalt! Wat een heerlijke mannetje is het toch!!! En wat ligt hij lief te slapen Altijd leuk he om je zelf te verwennen met nieuwe kleren!! Chelleke; jeetje wat een heftig verhaal... Hoe gaat het nu met je?? Ben je al in behandeling?? Hele dikke knuffel voor jou!! Rosa; ben je al een beetje aan het genieten van je verlof?? Cynnie; wat leuk dat je bij Mika op het podium mocht dansen!! Spannend hoor 2 juni de echo!!! Ik had ook al vrij snel pijnlijke borsten en was ook super moe, kon soms al om 19.00 uur slapen.. Hoe voel je je nu?? Wendy; en kan Finn al terug draaien?? Las dat je een weekje weg geweest bent, lekker! Waar ben je heen geweest?? En ben je al over op 3 flessen?? Heel herkenbaar dat draaien, Sienna doet het ook in bed en dan ligt ze op de meest rare manieren in haar bedje. Als ik haar een slaapzak aan doe is het wat minder. Vanmorgen had ik haar met een slaapzak aan op haar rug in bed gelegd en toen kwam ik even kijken (ze was nog wakker) en lag op haar buik met haar hoofd de andere kant op en lachen dat ze deed, zo van kijk eens mama wat ik kan!!! Lees dat Sem voor het eerst naar school is geweest, wat goed dat het allemaal goed ging! Wanneer gaat hij nu weer?? Lin; balen zeg... nog een verlate dikke knuffel voor je Jeetje dat is inderdaad wel raar, eerste de eerste in 2009 en nu de laatste... maar hopelijk is deze IUI raak! ik duim zoooo hard voor jullie en moet ook vaak aan je denken, hoop elke keer weer dat het raak is.. Ik lees dat je er zelf een goed gevoel over hebt!! Duim duim duim duim duim duim duim.... Lin; wat een leuke ontvoering!!!! gefeliciteeeeeeeeeeeeerd Wanneer is de grote dag???? ik lees het al 17 september dit jaar... leuk zeg!! en ook al lekker snel... Nu dus druk aan het voorbereiden?? Lukt het allemaal een beetje met de voorbereidingen??? Tinkerbel; wat een mooi meisje!! Mamavanbas; wat een lekker knulletje is geworden!! en alweer zo groot... wat gaat het hard he! Jammer dat je niet meer zoveel tijd hebt om hier te kletsen, maar soms laten de omstandigheden het niet toe.. Gelukkig dat alles goed gaat met jullie! Hier nog een foto van onze mooie dame op vakantie
Oh Joan wat een prachtige foto van je meisje!! Mooi dat jullie een leuke vakantie hebben gehad, wel jammer van het weer natuurlijk maar daar doe je niks aan helaas!
wat een mooie foto Joan wat een poepie en fijn dat je het zo lekker heb op vakantie jammer dat je het weer niet kan beinvloeden he.. Met mij gaat alles goed nog steeds pijn aan me borsten en heeeeeeeeel veel slaap hopelijk trekt dat weer een beetje bij na de 12 weken! Vandaag komt MvM ook wel weer spannend en voor de rest heb ik super veel zin in woensdag maar ben wel super zenuwachtig. Nog een paar daagies werken en dan lekker vakantie!!!! 10 juni lekker vrij
Cynnie nogh 1 dagje !! Spannend !! Lin gelukkig dat de behandeling dit keer mee viel. En dat goede gevoel hou het vast. Ik duim voor je en denk aan je. Het is niet eerlijk he. Jij als eerste zwanger. Weet nog dat ik dacht ohhh ik wil ook. En nu als laatste nog niet zwanger. Dikke knuff. Succes met wachten. Ben erg benieuwd naar je jurk. Is hij geworden zoals je in gedachten had ? Leuk leuk leuk. Nou succes nog met alle voorbereidingen. Joan wat een heerlijk grietje heb je ! Echt een knap meisje. Jammer zeg dat het weer een beetje tegen viel. Maar jullie hebben je wel vermaakt. Fijn dat ze in de auto sliep, een gillend kind lijkt me niets. Chelleke ik ben ook wel benieuwd hoe het nu met je gaat. Ben je ingesteld op je medicijnen ? En ben je in behandeling ? Rosa het word spannend voor jou ! Gaat alles nog goed ? Ben wel benieuwd naar je buikie. Wendy jee waar blijft de tijd jou mannetje al aan het brood. Zie het Daan nog niet doen over een maand. Zodra ik hem nu een paar hapjes groente geef gaat hij nog slechter drinken dus ik wacht nog maar even. Moet straks naar de kinderarts op contole. We gaan van het weekend een weekendje weg. Geboekt via vakantieveiling. En maandag een dagje naar de efteling op mijn verjaardag. Heb er zin in. Ik ga snel naar Daan want die huilt
Ow spannend Cyn eerste de test van MvM en dan woensdag de echo, ik wens je een fijne echo toe. Enne die klachten geniet er maar van !!!!!!!!!! Jammer van het weer Joan maar wat lekker dat dochterlief zich zo heeft gedragen in de auto ! Hoest verder met je? Mag je al weer aan het werk of heb je nog even vakantie? Gaan jullie nog weg Cynnie??? Alvast een goed weekend Linda geniet van alles enne een fijne verjaardag alvast. Oww Rosa jij mag echt gaan aftellen. Geniet nog maar even van je buik. Ik weet nog dat ik tot een half jaar na de zwangerschap de momentjes van voetjes in je buik nog mistte.
Het gaat elke dag een beetje beter Ergste is nu wel voorbij denk ik. Ik wacht op de oproepen voor EMDR en Cognitieve therapie. Gaat wel weer goed komen Lief dat jullie het vragen -kus-
He EMDR heb ik ook gehad in het verleden en ik heb er goed baat bij gehad. Als je meer wilt weten CHelleke mag je me PBen hoor. Knuf voor jou.
Dank je wel Lin Een oude vriendin van mij heeft er geloof ik ook veel baat bij gehad. Lees je ook best vaak. Het is me al eens eerder aangeraden maar ze hebben er toen niks meer meegedaan. Nu word het gelukkig wel gedaan. Ik ben alleen zo bang dat ik er in ga falen Maar ik laat het gewoon op me afkomen Hoop echt dat het gaat helpen bij mijn angsten die ik al meer als 10 jaar heb, zou heerlijk zijn om eindelijk eens "normaal" door het leven te kunnen gaan zonder angsten. Lekker op vakantie zonder dat het alleen maar een gevecht is met mezelf ipv genieten. En lekker eten zonder bang te zijn dat ik stik en dan dus ook gewoon buiten de deur kan eten
De wil is er dan komt rest met goede begeleiding ook vast allemaal goed !! Ik duim voor je ! enne bij vragen mag je me echt persoonlijk vragen hoor. Liefs van mij x