Chelleke: dikke knuf! Linda: was alles goed bij de kinderarts? Cyn: nog 1 nachie! Joan: fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad! Wel jammer vant weer. Leuke foto van jullie meisje! Wat kan ze al goed zelf zitten zeg! Finn wil ook graag zitten, maar duikelt nog naar voren als je hem los laat Hij draait ook nog niet terug van buik naar rug, maar vind het niet zo vervelend. Hij kan nu steeds langer op zn buikje spelen en alstie het zat is stoptie zn duim in zn mond en gaat rustig liggen.... Draait Sienna nog vaak in haar bed? Anders moet je gewoon haar slaapzak achter instoppen. Helpt hier goed! Ben trouwens al over op 3 flessen en gaat echt prima! Vorige wk naar het cb geweest en meneertje weegt 7840 gram, gaat prima dus! Zal weer eens een fotootje plaatsen....
Hey Meiden, Gisteren is MvM langs geweest en de test was uiteraard positief toch fijn om het ff te zien Wij gaan volgende week vrijdag op vakantie YES!! we gaan naar deze accomadatie: Eliza was here super zin in!! Morgen is het de grote dag van de eerste echo ben echt super zenuwachtig want het voelt nog steeds zo onwerkelijk maar het is toch echt waar oehhhh meiden.... Chelleke: Dikke knuffel!! (heb je wel nodig) (K) Wen: lekkere krabbel leuke foto heeft Dave genomen he ik zal dave de foto's ff op een cdtje laten branden dan hebben jullie ze ook. Hoe is het eigenlijk met finn zen huidje?
Heel vee lpezier morgen met je echo Cynnie . Hier vandaag een klein beetje bloedverlies...........Zal het .........een innstelling zijn .................wel spannend nu nog 10 lange dagen wachten...................
Hey Meiden, Vandaag de echo gehad alles is goed ik zag het hartje kloppen en het zelfs bewegen... ik ben wel iets minder lang zwanger namelijk 8 weken en 3 dagen... morgen moeten we al op een counseling ofzo gesprek komen daar word gevraagd of we een nekplooimeting willen enzo (hebben we nog niet echt over nagedacht) Ook moest ik 8 buisjes bloed prikken een standaard apk keuring en ook voor me schildklier. ALs me schildklier hormoon geen effect heeft op me zwangerschap mag ik gewoon naar de verloskundige heeft het wel effect moet ik bij de Gynocoloog blijven...dus ik nog ff spannend. De maandag na me vakantie moeten we dan bij de gyn langs komen voor de bloed uitslagen.. lin ik duim voor je en ik stuur extra HcG jou kant op
Wendy lekker ventje, hij groeit goed he ! Bij de kinderarts was alles goed. Daan weegt nu 6290 gram en is 65 cm. Niet zo heel veel gegroeit de laatste weken. Ze hoorde een klein beetje piepen bij de ademhaling maar niet veel. Hij was weer verkouden maar sinds gisteren is het hier weer losgebarsten. Gezellig met zijn allen flink verkouden en Julia en vooral Daan hoest zich rot. Zo zielig hij gaat heel hard huilen als hij moet hoesten. Hoop maar dat hij nu snel opknapt. Want ben gesloopt na zo`n nacht. Cynnie wat een super nieuws !! Krijgen jullie nu nog een termijnecho omdat je nog niet zo ver bent ? En heb je een foto`tje van jullie spruitje ? Lin spannend zeg, ik duim voor je !!!
Lin: hopelijk heb ik het goed onthouden...volgens mij heb jij ook een Mutsy Urban Rider Sport...toch?! Ik hoop het wel, want ik heb vandaag de bekleding gewassen van de wandelwagen, maarrrrr.....krijg het er nu niet meer goed terug op!! Grrr..... Duim ook echt super hard voor je!!! Linda: beterschap!! Rosa: hoe ist met je? 14 juni komt al aardig dichtbij he?!
Cynnie super dat je echo goed was!! Ben ook benieuwd of je een foto hebt! Lin spannend zeg....ik blijf voor je duimen! Verder weet ik het even niet meer Hier alles prima! Paar dagen geen internet gehad maar gelukkig is dat weer opgelost! Nog een weekje wachten dan 'mag' het 14 juni duurt inderdaad niet lang meer Heb dan mijn volgende VK afspraak trouwens
Klopt ik heb ook een mutsy maar die gebruiken we niet meer. Wat wil je weten Wen?? Vanmorgen even schrikken hier, nou meer verbaasd ik had helderrood bloed verlies waarvoor ik even een tampon heb gebruikt. maar nadien niets meer de hele dag niets. Gebeld met het ziekenhuis als het menstruatie is moest ik beginnen met de medicatie, maar goed het is nu over dus morgem maar weer bellen. Straks een olifanten innestelling???? Rosa nog een weekje en dan mag je maar nu nog maar 6 weken uiterlijk !!! Hier snotje verkouden gewoon niet leuk meer. maar nu heerlijk 4 dagen vrij met prachtig weer !!!!!
Als het dan maar geen olifantendracht wordt Lin Nee maar even serieus, dat is wel raar! Hoe is het nu? Nog steeds niks? Inderdaad over een week mag de kleine gewoon al komen....raar idee hoor!!
Vandaag is ROOD ! )(*^&%#$@ volgende week vrijdag weer naar het ziekenhuis. Veel te vroeg maar wat doen we eraan. Jaaa Rosa spannend hoor. Kun je het nog een beetje volhouden allemaal? Enne waar blijft een nieuwe buikfoto???
He? Dat is ook raar zeg, dan ben je dus eh...6 dagen na de IUI ongesteld geworden? Wat zeggen ze daar in het ziekenhuis van? Balen zeg Ik kan het nog wel volhouden hoor! Zo lang ik maar uit de zon blijf Ohja die buikfoto...pff...heb eigenlijk de puf niet om er 1 te maken, maar zal het dit weekend even doen!
Zeg dagen na IUI klopt helemaal. Moet vrijdag weer heen en dan bespreken we hoe en wat. Ik start deze maand nog eerst weer met gewone medicatie maar wil wel vragen of ik de daarna volgende ronde indien nodig over mag op spuiten ! Ben er zo klaar mee steeds weer die telleurstelling.......... Als je geen zin hebt moet je het niet doen hoor Rosa !
Kan me helemaal voorstellen dat je er klaar mee bent! Nou ja, niet écht natuurlijk, maar je begrijpt wat ik bedoel.... Ben benieuwd wat ze er van zeggen in het ZH! Heb me toch maar even tot buikfoto's maken gezet Niet alleen voor jullie hoor ook voor mezelf, is natuurlijk doodzonde als je geen 'op het laatst' foto's hebt... En nu kon ik er ook nog wat van mijn blote buik maken, want de eerste streepjes beginnen zich te vertonen Nu kon ik die nog verbergen onder mijn arm/hand maar straks misschien niet meer Zal even wat in mijn album zetten!
Lin dikke knuffel meid, het is zo oneerlijk... Rosa mooie buik heb je. Ik hoop voor je dat de straie niet verergert. Spannend hoor die laatste weken. Het is hier alweer zolang geleden.
Wat een prachtige buik heb je Rosa. Geniet er maar van !!! Bedankt voor de knuffels. Vrijdag weer naar het ziekenhuis. Pfffffffff en nog 2 dagen tabletten. Heb last van bijwerkingen deze keer............ Cynnie volgens mij ben je al weg maar toch nog een prettige vakantie.