Wij gaan ervoor in 2009 deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Haha ja dat zegt mijn man ook de hele tijd!

Ik vind het prima, maarja, of de baby ook zin heeft?

2. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ik hou mijn telefoon zondag extra in de gaten ;)

3. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Ha meiden,

Kom weer even aanwaaien :)

Man man, wat moet ik wennen aan een nieuw ritme. Sem brengen naar school, weer halen, Finn uit bed plukken, snel snel eten......hmmm maar we komen er wel hoor :D
    Sem moet zelf ook nog wel erg wennen. De juf vertelde dat hij de eerste dag om 9 uur al vroeg wanneer mama nou weer zou komen......moest wel even slikken toen ik dat hoorde! De ochtenden gaan prima, hij staat de springen om naar school te gaan, maar die middagen he.....

Morgen zijn feestje vieren...wordt fantastisch weer (hebben weer geluk :x).

Lin: wat een leuk vaderdagscadeautje zeg! Ben helaas niet zo creatief. Sem heeft een cadeau gemaakt op de psz en ook eentje op de basisschool. Verder heb ik een leuke kaart verstuurd.

Rosa: oewwwwww spannend zeg!! Kan nu echt ieder moment gaan beginnen....wel gek idee he?! Wel fijn voor jou dat het niet zulk warm weer is....of valt t wel mee met het vocht?

4. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    zo ben ook weer thuis na een weekendje kamperen. Het weer zat niet mee maar helaas volgende keer beter...........

Kan me voorstellen dat het even regelen is Wendy.

Hoest met de andere dames? Cynnie al weer terug van vakantie???

5. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Hai!!

Net weer bij de VK geweest, alles is prima!
    Beebje blijft wel groot, dus daarom hebben we afgesproken dat ik bij 40 weken in plaats van 41/42 door ga naar de gyn. Hopelijk haal ik dat niet en komt het gewoon vanzelf in de tussentijd!

6. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Rosa: wil je wel thuis bevallen? Super spannend zeg, rommelt het al?

Cynnie komt as vrijdag pas weer thuis geloof ik.....die is lekker ant genieten vant mooie weer! Denk dat ze wat hierheen gestuurd heeft....wordt hier ook weer beter! :)

Lin: voel je je goed? Jammer dat jullie slecht weer hebben gehad. Hier viel het met de regen wel mee, maar twas aardig koud brrr!

7. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Nee poliklinisch, thuis mag niet omdat we boven geen badkamer hebben! Nouja, het mag wel, maar dan moet er een bed in de huiskamer komen.
    Maar ik heb toch nog steeds liever dat het spontaan op gang komt...dus....kom maar op beebje!

8. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Er rommelt alleen nog helemaal niks. Af en toe een harde buik maar daar blijft het bij!

9. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Nee de kou viel best wel mee wendy, en het weer af en toe een bui maar verder kun je al snel buiten zijn......

Spannend hoor Rosa, ik leef helemaal met je mee. Overal waar ik ga gaat nu mijn mobiel mee. :)

10. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Hihi nog maximaal 2 weken met je telefoon slepen dan :D

Denk ik tenminste, als ik met 40 weken doorgestuurd wordt, op een donderdag, zullen ze wel kiezen voor maandag inleiden?

11. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Even spieken of er al nieuws is... maar nee Rosa zo te zien zit die kleine nog prima. Gaat het nog een beetje met het warme weer ?

Lin hoest met je ?

12. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    hi meiden!!

ben al een tijdje niet meer hier geweest... schaam schaam schaam.....
    heb het erg druk gehad de laatste tijd..

meiden nog bedankt voor jullie leuke reacties op haar foto.. Die foto hangt nu op canvas in de woonkamer, heb ik gekregen voor mijn verjaardag van mijn lief, zooo leuk :D..

Cynnie; hoe was je vakantie? Gefeliciteerd met de goede echo's!!

Linda; nee een gillend kind lijkt me ook helemaal niets, maar dan hadden we de reis in 2 dagen gemaakt.. dat hadden we afgesproken, als het niet zou gaan dan zouden we in Duitsland stoppen en de volgende dag verder rijden.. Gelukkig vond ze het allemaal best en konden we heerlijk doorrijden..
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag! En hoe was jullie weekendje weg??
    Hoe gaat het met de verkoudheid?? hier is het ook weer dikke snottebellen.. pff dan is het weer weg en dan zijn er weer dikke snottebellen... :(
    Wat een heerlijk mannetje heb je!! en wat ligt hij heerlijk lief te slapen in de wagen...

Lin; alles gaat goed met me, heb eindelijk mijn ritme helemaal gevonden en geloof ook dat ik eindelijk weer een beetje mezelf ben en geen last meer heb van die hormonsters!! hahaha
    Ik lees dat de IUI niet gelukt is, wat balen zeg.... en ik had nog wel zulke goede hoop :x nu ga ik weer heel hard voor je duimen dat deze IUI wel goed gaat en dat je een mooi klein wondertje mag verwelkomen over 9 maanden!!
    Wat een leuk vaderdagcadeau heb je samen met Anouk gemaakt!! Wij (naja ik) hebben een mok met een fotocollage gemaakt met allemaal foto's van Sienna met en zonder haar papa.. Is erg leuk geworden en papa was er heel erg blij mee!! Kan hij koffie drinken op zijn werk en zijn meisje zien ;)
    Jammer dat jullie slecht weer hebben gehad met het kamperen.. Waar zijn jullie heen geweest???

Chelleke; hoe gaat het met je?? ben je al in therapie??

Wendy: wat een heerlijke foto! Nou ze draait nog steeds in het rond. de slaapzak achter in stoppen heeft geen nut, ze wordt dan zo boos want ze wil echt draaien. Ze slaapt tegenwoordig op haar zij, maar ligt ook vaak op haar buik.. ach ze blijft lekker slapen en ze kan goed draaien en haar hoofd optillen dus laat haar maar zo liggen. Als ik haar willen omdraaien draait ze toch zo weer terug...
    Gaat het goed op 3 flessen?? Sienna krijgt nog 1 keer borstvoeding in de ochtend en 1 fles van 120, 1 van 90 en 1 van 180 voor ze naar bed gaat.. anders wordt ze 's ochtends om 5 uur wakker :$ is wel een beetje te vroeg hihih en nu slaapt ze weer heerlijk door tot 7/8 uur..
    Nog gefeliciteerd met Sem! Heeft hij een leuke verjaardag gehad???

Rosa; hoe gaat het met je?? Hou je het nog een beetje vol?? Mooi buikje heb je!!! jammer he die streepjes... ik heb ze ook gekregen op het aller allerlaatst :( ze zijn gelukkig al vrij licht, hopelijk vervagen ze bij jou ook heeeel snel!!

Tinkerbel; hoe gaat het met je???

Hier gaat alles goed! Sienna heeft even in 1 maand tijd een ontwikkelingsspurt gemaakt; in de vakantie kon ze opeens rollen van rug naar buik, ze kon zelf goed blijven zitten en toen we thuis kwamen bleef ze zitten om te spelen en kon ze blijven staan als je haar aan tafel zet. Een paar dagen later ging ze opeens zelf zitten en leuk dat ze dit vond ;) heel de avond heeft ze dit gedaan in bed.. slapen zat er niet meer in hahaha en een paar dagen erna trok ze zich op aan de spijlen van de box!! en dat allemaal in 1 maand :$
    Oja en het leukste ze zegt ook mama!! en sinds dit weekend ook papa zooo lief!!!

13. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Oh arme Rosa8) ik leef met je mee hoor meid met die warmte.

Hier gaat alles goed hoor. Ik heb weer een baantje. Zal wel weer even wennen worden na 2 jaar thuis te zijn geweest. Ik ga werken voor een callcenter, goede doelen bellen. Op die manier hoef ik mijn kinderen niet naar de creche te sturen. Kan mooi in de avonden en op de zaterdag. Heb ik mooi 12 uur bij elkaar.

Hier nog even een mooie foto van mijn prinses:

14. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Nog steeds niks hoor hier ;)

Joan dat zijn inderdaad een hoop nieuwe dingen ineens die Sienna geleerd heeft!! Leuk zeg!

Tinkerbel mooie foto weer! Zal inderdaad wel even wennen zijn weer aan het werk, maar wel fijn dat de kids er niet voor naar de opvang hoeven!

15. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Effies snel.....Rosa hoe ist met je?!

16. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Nog geen smsje gehad van haar, Maare het was vannacht wel volle maan.........................

Hoe is het met de anderen? Kunnen de kleintjes een beetje tegen de warmte??

17. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Ha meiden, warmpies al he!

Lin: nog 4 daagjes wachten voordat je mag testen. Spannend! Hoe voel je je?

Rosa: zit niet mee denk zo met dat warme weer. Of heb je er geen last van?

Joan: hier gaat het prima hoor op 3 flessen! Hij krijgt daarbij nog fruit, prakkie, boterham en lange vinger (oid) en alles gaat op. Lekker vreetzakkie ist :) Jullie meisje heeft idd een grote sprong gemaakt zeg. Ze is al lekker vlot met alles.

Even de kids weer spammen....

18. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Finn van vandaag....

19. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    JAAAAAAAAAAA Hij is er

Sms van Rosa.

Vrijdag om 05.32 uur is geboren Rens.
    Rens is gehaald met een keizersnede omdat hij tijdens het persen niet vast kwam te liggen in het bekken.
    Rens weegt 3460 gram en is 50,5 cm groot . Moeder en zoon maken het prima en mogen vanmiddag naar huis !!!!!!!!!!!!

20. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Rosa en Man gefeliciteerd met de geboorte van jullie Rens.
    Mooie naam. Geniet van jullie kleine man en een hele fijne kraamtijd gewenst .

Liefs Lin

Deel Deze Pagina