Wij gaan ervoor in 2009 deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Het word een beetje spannend hier wendy. Ik heb wat gevoelige boobs wat ik normaal eigelijk niet heb.
    Geen gekleurde afscheiding. Wat normaal wel een week voor mijn NOD aanwezig is. En sinds vandaag af en toe een beetje misselijk maar goed dat kan ook van het weer komen.
    Ik heb vrijdag mijn WOD/NOD. Dus als ik het red dan pas zaterdag testen.....................

2. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Nou ja zeg...vanmorgen opt werk nog gekeken en alleen het laatste berichtje van Lin gelezen....nu zie ik gewoon dat Rosa bevallen is!!!

Rosa: van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!!!! Hopelijk voel je je goed en kan je lekker gaan genieten!! Super....

Nou Lin, idd spannend zeg! Durf je al te testen of wacht je nog paar daagies?

3. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    wow dat had ik ook even gemist!!

Rosa en man gefeliciteeeeeeeeerd met jullie zoontje Rens!!
    Mooie naam... Heel veel geluk met zijn drietjes... Geniet van jullie kraamtijd

Liefs

4. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Goedemorgen meiden!

Tinkerbel; wat een mooie meisje is het toch!!
    Dat zal wel weer even wennen zijn weer werken na 2 jaar, maar wel erg lekker dat je 's avonds kan werken! Wanneer ga je beginnen??

Wendy; hahah dus jullie Finn is ook al zo'n vreetzakkie?? Sienna ook, eet ook echt alles en lust ook alles! Heerlijk zulke kinderen :D Ik kan ook niets meer even tussendoor eten want dan wil Sienna het ook, logisch natuurlijk en gelijk goed voor mijn lijn whahaha :D
    Sienna is super snel met alles, ze blijft me elke keer weer verbazen.. Al voel ik me dan soms wel lullig tegen over mijn schoonzusje, want haar zoontje is 5 dagen ouder en doet nog niet alles wat Sienna doet.. Ik weet wel dat zij heel snel is maar toch vind ik het dan lastig om het er over te hebben... Terwijl we eigenlijk heel veel delen over onze kinderen en ook over andere dingen... Denk dat ik het maar eens tegen haar moet zeggen, misschien lucht dat wel op...
    Wat een heerlijke boeffies zijn jou jongens zeg!!

Lin; wat spannend zeg!! Mijn duimen draaien nog steeds overuren voor je!! zijn jullie al ver met de voorbereidingen van jullie huwelijk??

Hier gaat alles goed! We genieten van het heerlijke weer! Sienna en ik kunnen er goed tegen alleen vriendlief wat minder...

Hoe gaat het met jullie?? Kunnen jullie een beetje genieten van het weer???

5. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Joehooeeeee gefeliciteerd Rosa met jullie mannetje

Onze vakantie is heerlijk geweest en we hebben het mooie weer lekker meegenomen :)

Gisteren echo gehad!! en het zit er nog hartje klopt en het bewoog ook hihi leuk om te zien. Al me bloeduitslagen waren goed dus ik mag naar de gewone verloskundige daar moeten we 8 juli naar toe om half 11.

6. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Joan ons weekendje weg was super. We hadden heel mooi weer. We hebben veel in het zwembad gezeten of voor de caravan met een badje voor Julia. En Daan sliep veel. Zo konden wij dus heerlijk een boekje lezen. Met zijn verkoudheid gaat het nu redelijk. We horen hem nog steeds ragen op zijn rug maar nu even geen snottebellen. Jou dametje blijft dus ook een beetje in die verkoudheid hangen.
    Wat een vlotte tante is Sienna zeg, al mama zeggen. Je bent vast super trots op haar.

Tinkerbell succes met je nieuwe baan. Zal best wennen zijn maar ook wel weer lekker om eens wat anders te doen lijkt me.

Wendy wat een heerlijke knullen heb je zeg. Ze lijken wel op elkaar zeker ?

Jaaaaa Rosa en man van harte met jullie zoon Rens !! Wat een leuke naam. Ga lekker van hem genieten en we kijken uit naar een foto`tje.

Lin wat spannend zeg...... ik hoop het zo voor je meid. Ga enorm voor je duimen. Hoest nu met je ?

Joan lekker hoor van die vreetzakjes... Daan vertikt het om groente te eten. Maarrr hij heeft nu eindelijk door hoe hij zijn flessen leegdrinkt ! Dus spekken maar;)

Cynnie fijn dat je vakantie zo geslaagd was. En weer een mooi kindje te hebben zien spartelen. Super zeg ! Gaat je buikje al wat boller worden ? Genieten maar meid.

Hier gaat alles goed hebben het weekend heerlijk genoten en zijn lekker 2 dagen naar het strand toe geweest. Julia vind het geweldig en Daan speelt of slaapt lekker in zijn tentje. Jammer dat het nu zwaar bewolkt is. Merk je ook gelijk aan de temperatuur. Had wel weer zin in een middagje strand.

7. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Bedankt voor de felicitaties meiden!!
    We zijn weer thuis en alles gaat goed!
    Ik zal even snel een fototje in mijn album zetten!

8. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Rosa: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!! prachtige naam. En een mooie foto van je geweldige mannetje. Geniet ervan, het gaat zo snel:D

Verder hier gaat alles goed. Vandaag eerste werkdag gehad, was erg leuk. Leuke collega's. Bellen is even wennen. Zeker omdat ik ook nogal voor een zwaar onderwerp moet bellen (zeker als je zelf kinderen hebt) voor Terre des Hommes. Grijpt je erg aan als je al die ellende hoort.

9. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Wat een knappe kerel Rosa !
    Hoe is het met je ? Hoe voel je je?

Hier een omotest maar goed gisteren namen allen symptonen af en had ik de bekende gekleurde afscheiding.
    Straks naar de apotheek en dan ga ik mijn puregon halen..................Denk dat ik zondag de eerste spuit zal zetten.

10. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Welkom terug Cynnie wat goed dat je nog een goede echo hebt gehad.

11. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Cynnie; goed om te horen dat jullie vakantie zo geslaagd was!!
    Wat fijn dat je weer een goede echo hebt gehad en dat alle uitslagen goed zijn!! Hoe gaat het verder met je en hoe voel je je??

Linda; fijn dat jullie zo genoten hebben!! Arme Daan die blijft er dus ook maar steeds inhangen... Nu gaat het weer wat beter met Sienna qua verkoudheid, af en toe nog wat snottebellen..
    jaaaaaaa heeeeel trots :D zo leuk om te horen als ze je roept! Ze is nu heel druk bezig om papa te zeggen hihihihi
    ooohh wat goed dat hij nu door heeft hoe hij zijn fles moet leegdrinken!!! en fruit lust hij dat wel?? jammer dat hij zijn groentes (nog) niet wilt eten..

Linda; ja jammer van het weer he!! vandaag ook weer zo'n bewolkte dag :( en morgen als het weer warm wordt moet ik werken..... maaar daarna ben ik weer vrij en is het ook nog mooi :D

Tinkerbel; nou dat lijkt me idd ook lastig en zwaar om voor te bellen.. Gelukkig dat het verder wel leuk was en dat je leuke collega's hebt! heb je nu elke keer dezelfde collega's of is dat verschillend per keer??

12. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hier helaas weer een ronde verder...........

13. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Klotezooi LIN!!!

ik heb vandaag weer een paar potten met HCG ingeleverd miss helpt mij HCG voor jullie wel :)

PFFFFFFF wat is het hiet op kantoor heeeettttt...!!!

14. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    help ook dat het hoopt cynnie.

Hoe voel je je? Alles goed?
    Begin je al een beetje te bollen????
    Als ik het iemand gun is het jullie wel ........Echt een mooi verhaal ook nog.

15. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    :x

Dikke knuffel Lin

16. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    thx joan.

Kan sienna een beetje tegen de warmte??

Hoe is het met de nieuwste mama en kleine Rens ( blijf het een hele mooie naam vinden )

17. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Sienna kan er gelukkig goed tegen! We zijn al wel heel de dag binnen want bij ons in de tuin is het in de zon 41 graden!!! :$ beetje te veel van het goede hahaha maarja binnen is het ook nog 28 graden...

Hoe is het bij jullie en kan Anouk een beetje tegen de hitte??

18. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Dikke knuf Lin....

Wat een dag he vandaag. Zelf op het strand was het heet en verbrande ik mijn voeten op het zachte zand. We zijn maar even geweest want wilde op tijd terug zijn voor de voetbal. Hebben we gewoon gewonnen !!!!!
    Daan heeft last van de warmte hij was vandaag erg huilerig. Heb hem op strand ook een pakje normale opvolgmelk gegeven ipv AR (voor spugen) maar hij heeft weer gekrijst en bleef de voeding opboeren. Zoo zielig hier voorlopig dus gewoon weer AR voeding.

19. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    joooeeehoooeee meiden waar zijn jullie???? :D

Hebben jullie een beetje genoten van het heerlijke weer afgelopen weekend???

Linda; Hoe gaat het nu met Daan??

Morgen weer voetbal!! Gaan jullie nog kijken???

20. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Jaaaa HUP HOLLAND HUP !!! Julia zong het vanochtend vroeg al.
    Spannend he. Worrd weer een zenuwslopende wedstrijd...

Joan met Daan gaat het goed. Het lijkt erop dat hij nu echt aan het opknappen is. Na 5 maanden werd dat ook wel eens tijd. Ik helemaal blij dus.

Hier viel het weer zaterdag erg tegen. Maar zondag was het heerlijk. Ik geniet hoor met het weer. Zolang de zon maar schijnt !

Hoest met de andere meiden ???

Lin heb je nu nog een iui deze maand of is het al vakantie ?

Deel Deze Pagina