Helaas vanaf vrijdag geen IUI meer tot na de zomervakantie. Donderdag heb ik mijn eerste FM weer, maar goed we doen het op eigen kracht........................... Hier weer lekker koel en ik moet zeggen dat het wel even lekker is zo'n adempauze. De komende dagen word het wel weer warmer en daar kan ik ook wel weer van genieten, hoewel ik het weekend moet werken. Hoest met Rosa en Rens?? Cynnie hoe is het met jou???
HOLLAND, HOLLAND!!!! KAMPIOEEEEEENEN!!! Lin: zou helemaal super zijn als het jullie nu zelf lukt!!! Blijf aan je denken... Las trouwens op hyves dat je meisje al zonder luier overdag is, wat goed zeg!! Linda: fijn dat Daan nu echt ant opknappen is! Mag idd wel na zo'n lange tijd! Groeit hij nog steeds goed? Rosa: lekker ant genieten van de kleine Rens? Hoe gaat het met jou? Weet even niet meer wat iedereen geschreven heeft....sorry! Hier gaat alles goed. Finn is al wel een week of 4 ant knorren en wat verkouden. Morgen naar het bureau en vraag wel even of de arts wil luisteren. Anders miss even naar de dr. Verder doet hij het echt prima. Is nog steeds super makkelijk, vrolijk, lief etc. We boffen maar! Sinds maandag over op 2 flessen, krijg er gewoon niet meer in. Zal vast nog wel niet mogen. Heerlijk he, zo dit weer. Kan er echt van genieten! 30 graden is wel beetje te, maar mij hoor je ook niet klagen! Fijne dag allemaal! xx
Wendy Fynn is vlot met nog maar 2 flessen drinken. Eet hij al zoveel vast voedsel ? Met Daan gaat het goed. Hij groeit denk ik wel goed, ben vorige maand op het cb geweest. Moet over een paar weken weer. Mijn eigen weegschaal gaf vanochtend 6.8 kilo aan. Hij groeit dus gewoon niet zo hard. Maar dat geeft niet. Lin balen hoor maar ik ga je jullie duimen dat er gewoon een wonder gebeurt en de natuur zijn werk doet. Hier is het niet zo heel warmk. Alleen vrijdag was het snikheet. Vaak staat er hier een zeewind en is het een stuk koeler. Kom maar op met die zon en de warmte !
We kunnen het wel op eigen kracht dat is het probleem niet maar goed het is gemakkelijk en wel zo goed voor de sfeer in de slaapkamer , we hoefden even niet meer verplicht zeg maar en dan komt er nu wel weer aan. Maar ja alles voor dat ene doel. Vind het ook heerlijk hoor die warmte mag van mij ook wel doorgaan tot okt. Weet je dat ik er helemaal uit ben met hoeveel flessen wanneer. Ja goed he dat Anouk helemaal zonder luier is overdag. We zijn ook super trots op der.
Hey meiden, Hier gaat alles prima Gisteren een echo gehad en alles is prima in orde Gisteren was wel een hele rare dag en deze dag is ook raar begonnen. Gisteren is me oma gevallen en heeft zich behoorlijk bezeerd een gigantische hoofdwond met 12 hechtingen een blauw oog, een hele grote ei op der achterhoofd en 2 gekneusde ribben en ook nog een hersenschudding. Ze heeft nu een wek advies en moet elk uur wakker gemaakt worden. Gelukkig is het verder goed met haar het mensje is toch 82.... Afgelopen nacht gaat de telefoon....me vader hebben ze de kat in moeten laten slapen. Ze kwamen gisteren rond 11 uur half 12 thuis en ze hoorde de kat heel hard mauwen zij naar die kat toe heel ze oogjes draaide weg helemaal slap. Ze hebben de dierenambulance gebeld en uitgelegd wat hij deed. Die verwees ze door naar de dienstdoende dierenarts. Bij de dierenarts gekomen bleek het zo erg te zijn dat ze hem in hebben laten slapen :'( echt zow zielug....en ik vind nog het ergste dat ik hem gisteren toen ik bij me ouders was niet eens ff geaait heb dus een kort nachie vanacht......pffffff
Ha meiden! Hier gaat het goed hoor! Druk, moe maar gelukkig zegmaar Rens doet het super! Hij heeft alleen af en toe een paar uur achter elkaar dat hij heel vaak wil drinken, maar met deze warmte is dat ook niet zo gek dus ik geef er maar aan toe. Van mij mag die warmte dus wel weer ophouden, 25 graden is prima hoor maar dit is echt te gek! Krijg het bloedheet steeds tijdens het voeden en Rens ook, en dan moet je daarna weer uitkijken dat hij niet te hard afkoelt natuurlijk! Lin jammer zeg dat er geen IUI meer gedaan kan worden de komende tijd maar wie weet, lukt het jullie weer een keer zelf en het zou toch mooi zijn als dat DE keer wordt! Cynnie fijn dat bij jou ook nog steeds alles goed gaat! Wel rot zeg van je oma en de kat....sterkte! Heb niet alles bijgelezen meiden, sorry, komt later wel weer!
Morgen stiekum nog een IUI en dan hebben we alle twee zoiets van het is wel even helemaal goed zo. Ik stop met alle hormonsters en we zien het wel. Gaan niets gebruiken mocht ik zwanger worden dan is dat mooi meegenomen en anders is het niet anders. Ik trek het allemaal niet meer en vind het erg moeilijk om de een na de ander zwanger te zien ploppen.............
haaai meiden lin hoe is het vandaag gegaan met je IUI? Rosa bevallen, lekker optijd maar niet minder gefeliciteerd hoor heb de foto bekeken wat een lekker mannetje en wat een leuke naam weer een hoop foto's voorbij zien komen hoe is het met jullie allemaal ja wendy inderdaad ben er niet zoveel meer, kom af en toe nog wel es bij lezen maar vind het moeilijk te combineren allemaal af en toe hihi ik zal mijn best doen vaker te komen hoe is het met finn? liefffssss sil
Rosa ik geloof dat ik het een beetje vreemd getypt heb ik bedoel ermee dat ik een beetje laat ben met zien dat je bevallen bent maar van harte gefeliciteerd
Cyn jee het zit allemaal even niet mee. Sterkte ! Hoop dat je oma weer snel opknapt. Lin hoe was de IUI ? Meid mijn duimen gaan weer draaien voor jullie. Hele dikke knuffel. En het is gewoon niet leuk dat jij nog niet zwanger bent. Ik snap dat je enorm baalt. Jij wilt het tenslotte ook ! Kus. mama van bas hoest met jou mannetjes ? Ben eigenlijk wel benieuwd hoe Job eruit ziet. Gaat het goed met hem ? Rosa fijn dat het goed met jou en Rens gaat. Lijkt me best lastig ja met zo`n kleintje om te weten wat je ze nou aan moet doen. Hier zijn we al lekker 3 dagen naar strand geweest. Gisteren was het alleen erg heet. Daan had een heel rood hoofd terwijl hij in de schaduw lag in zijn luier. Heb hem in de zee af moeten laten koelen. Hij schrok even van het koude water maar vond het toen wel lekker. En nuuu nu regent het.... heerlijk !
Hoe gaatie met iedereen???? Hier alles goed, niet veel bijzonders te vertellen eigenlijk. Vrijdag naar Mary Poppins, iemand al geweest?
Hi meiden!! Hier gaat het super goed we hadden in onze vakantie afgesproken dat we voor een tweede kindje willen gaan.. en afgelopen zaterdag zou ik ongi moeten worden maar er gebeurde niets.. dus maar een test gewaagd en we zijn zwanger van ons 2de ukkie!! Lin; ik vind het heel moeilijk om het hier neer te zetten, ik ben natuurlijk super blij dat we weer zwanger mogen zijn maar ik denk dan wel weer aan jou omdat het allemaal niet wilt lukken... ik blijf voor je duimen en ik hoop en wens dat jij ook heel snel zwanger zult zijn en blijven natuurlijk!! Linda; wat fijn dat Daan eindelijk opgeknapt is! Lekker mannetje is Daan toch ook he!! Wendy; hoe gaat het met Finn?? Is hij al weer een beetje opgeknapt?? En hoe gaat het op de 2 flessen?? Sienna zit nog op 1 bv en 2 flessen. beide wel van 150 + 5 meer krijg ik er ook niet in.. op het bureau zeiden ze dat ze 500ml melk moest krijgen, tja ik weet niet hoeveel ze bij mij drinkt maar ze groeit goed enzo dus ik maak me er niet zo druk om.... Lin; wat goed dat Anouk zindelijk is overdag!! Cynnie; wat fijn dat je weer een goede echo hebt gehad! Gaat het weer goed met je oma?? Rosa; wat fijn dat alles goed gaat met Rens! Hebben jullie al een beetje je draai gevonden??? mamavanbas; leuk om weer wat van je te horen!!! Wendy; en hoe was marry poppins???? Ik wil er ook heel graag heen, maar het is zo duur Verder gaat hier alles goed! Alleen het slapen met Sienna gaat even niet zo goed, helaas... Maar ik denk dat het misschien door de tanden en de warmte komt. Ze heeft binnen een week 2 snijtanden gekregen! en daar heeft ze veel last gehad.. Normaal als ze naar bed ging dan speelde ze even en dan viel ze direct in slaap, maar nu is het huilen en als ik haar even laat huilen dan wordt ze heel erg hysterisch, echt heel zielig.. Dus dan ga ik er toch heen want dat hoeft van mij niet.. ik troost haar en geef haar speen weer en haar knuffels maar zodra ze haar bed ziet dan begint ze weer.. Soms neem ik haar weer mee naar beneden zodat ze even kan spelen, maar ze valt dan om van de slaap en als we dan weer boven zijn dan beginnen we weer van voor af aan.. maar zo ben ik dus soms wel heel de avond met haar bezig terwijl ze wel heel erg moe is! Maar zodra ze slaapt, slaapt ze wel door tot de volgende ochtend.. heeft iemand nog tips om haar lekker in te laten slapen zonder dat ze zo hysterisch wordt?? Fijn weekend meiden!!
Joan gefeliciteerd met je zwangerschap ( had ik het gemist? Hoe voel je je? Geeft niets hoor dat je zwanger bent , kan alleen maar blij zijn dat het jullie wel lukt. Hier helaas weer ongesteld. Ga nu maar even genieten van andere dingen zoals ons huwelijk, streng lijnen en onze vakantie na het trouwen richting kreta !
wauw gelijk de eerste ronde zwanger hoe doe je dat= Was je van jullie dochter ook zo snel zwanger.........
Lin; nee je had niets gemist, ik had het hier niet verteld dat we graag voor een tweede wilden gaan.. ik vond het heel moeilijk om het hier neer te zetten omdat het bij jou niet makkelijk gaat.... Ik voel me super goed! af en toe een beetje moe, maar verder gaat het goed... Ik was bij Sienna ook gelijk zwanger.. terwijl we beide keren er vanuit gingen dat het misschien wel langer zou duren omdat we dit zo vaak om ons heen hoorde, maar beide keren dus gelijk raak....
17 sept. gaan we trouwen. En echt geloof me ik ben heel blij voor iedereen die zonder al te veel gedoe zwanger word. Onze tijd komt wel. Ik kom gewoon zwanger terug van Kreta.