Wij gaan ervoor in 2009 deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Om te kijken of mijn man de streptokokken misschien ook bij zich heeft omdat deze in mijn baarmoeder is geweest. ( de bact. ) klinkt het onlogish eigelijk he. Vind ik zelf wel nu ik het schrijf. ik ben en blijf drager . Snap er geen bal meer van.

Pffff. Einde egobericht. ( volgende week ben ik weer gezellig )

2. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Toch fijn lin dat er hier wat (ervarings)deskundigen zijn!
    En je hoeft hier toch niet altijd gezellig te doen? Het is niet niks wat jullie allemaal moeten meemaken!

Linda wat fijn dat het zo goed gaat met Daan! En ook dat de gehoortest goed was, zal wel een opluchting zijn!

Wendy hoe was het vandaag bij de arts?

Hier vandaag een spannende dag, niet zozeer met de zwangerschap, maar we hebben een huis gekocht! Ben er helemaal blij mee!! Alleen nu moet ik gaan inpakken hihi daar heb ik minder zin in!
    Als het goed is kunnen we eind maart verhuizen, en dan ga ik meteen met de babykamer beginnen! Kan haast niet wachten!

3. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Cynnie; wat ben je goed bezig zeg!!! :D
    tja ik hoop het wel dat ik snel wat anders heb! Heb wel 2 lijntjes uitstaan nu, maar dat is allemaal nog onzeker....

Lin; wat fijn zeg dat Anouk toen gewoon mee kon naar je werk! Dat lijkt mij ook wel erg fijn....
    Geeft toch niets meid als even je niet gezellig bent!! Hoe gaat het nu met jullie?

Chelleke; hoe gaat het met je??

Wendy; en ben je je man nog kwijt geraakt of heb je hem toch maar gehouden??? :p
    Hoe gaat het slapen nu?? Misschien helpt het om lekker warm te douchen (of in bad) en een warme beker melk te drinken voor dat je gaat slapen?? Dat helpt bij mij altijd als ik goed wil slapen... Hopelijk kan je snel weer doorslapen!
    Hoe was het bij de kinderarts????

Linda; Gelukkig dat de gehoortest nu wel goed was!! Wat een uitkomst is de draagdoek he! Goed om te horen dat het allemaal goed gaat bij jullie en dat Daan zo goed groeit!
    Leuk zeg een kraamfeest, houden jullie het thuis of op locatie??
    Veel plezier morgen

Rosa; Gefeliciteerd met jullie huisje!!! Wow leuk hoor... moeten jullie veel doen of kan je er 'bijna' gelijk in?? Veel succes met inpakken...

Hier gaat alles goed... nog wel een hoop onzekerheid op het werk, dat vind ik wel erg vervelend.. ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben, hoelang er nog door gewerkt wordt enzo.. maar we wachten maar af....

4. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Alles zijn gangetje hier ;) Bekijk bijlage 47483
    Vervelend wbt je werk :(

Rosa gefeliciteerd met jullie huis :)

5. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Met ups en downs hier. Zeker op de dag als vandaag en morgen. Nog maar 3 weken terug was ik nog zwanger bla bla bla.

Rosa gefeliciteerd enne vertel vertel.

Goed weekend allemaal wij gaan het weekend even eruit . Spreek jullie na maandag .

6. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Hey!!

WEN: Hoe is het afgelopen in het Ziekenhuis met Finn?

7. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Joehoe, we zijn er weer!!

Gister naar t ziekenhuis geweest en het is nog hetzelfde gebleven. Jammer genoeg ist niet beter geworden, maar ja...het had ook slechter kunnen zijn natuurlijk. We moeten nu weer terug als Finn een half jaar is. Hij zal er geen klachten door krijgen dus daar ben ik al erg blij mee! Ook gelijk even gevraagd voor zn droge huidje en het spugen. Voor zn huidje hebben we een receptje gekregen voor een soort vaseline en voor het spugen moeten we nu helemaal over op Friso Comfort. Nou gister mee begonnen en hij spuugt al bijna helemaal niet meer, super!

Enne.....tis echt een duimerd hoor! Hij pakt nu echt gericht al dat duimpje in zn mond :D Dacht eerst dat hij het deed alstie honger had, maar nu doet hij het steeds vaker.

Lin: lekker hoor een weekendje weg. Geniet ervan!!

Joan: mannetje is er nog hoor :D Wordt af en toe zoooo moe van 'm, zal hij ook wel van mij worden haha! En ja, het slapen....gaat nog niet beter. Douchen helpt ook niet en warme melk....lust ik niet. Denk dat ik gewoon maar even geduld moet hebben en hopen dat het vanzelf weer beter gaat.
    Vreselijk lijkt me die onzekerheid op je werk. Hoop dat je snel weet waar je aan toe bent en nog beter....dat je iets anders vind!

Rosa: gefeliciteerd met jullie huis!!

Linda: succes met jullie kraamfeest!

Hier snot en snot verkouden :x Mannetje ook, behalve de kinders. Hmmmm meestal krijgen we het van Sem, maar deze keer dus niet. Sem is bij mn moeder dus kan beetje rustig an doen.

Meiden, fijne dag!

8. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Oh ja, ik wilde nog wat vragen.

Ik ben na de bevalling met de Cerazette pil begonnen ivm borstvoeding. Nu ik gestopt ben wilde ik weer over op de "gewone" pil. Nu belde ik gister en kreeg een heel verhaal over de Diane 35 pil, kwam erop neer dat die pil nu beetje omstreden is. Zou niet goed werken tegen acne, blablabla. Ze zou overleggen met de dr en er zou vandaag een pil voor me klaar liggen. Nu heb ik de Stediril 30 gekregen. Even op internet opgezocht...maar wat ik nu allemaal vind :$ Allemaal negatieve dingen, minder zin in sex, depressief, huiduitslag..noem maar op! Weet dat ik niet teveel op internet moet surfen, maar dit schrikt me toch wel flink af en ben van plan om toch maar een andere pil te gaan vragen.

Heeft er misschien iemand ervaringen met de Stediril 30 (eerst hadden veel vrouwen de Microgynon, maar deze werd niet meer vergoed en kregen toen de Stediril)?

Zo, weer een heel verhaal :p

9. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Wen: Jammer dat het niet beter is geworden maar gelukkig ook niet slechter.....hopelijk krijgt ie er gewoon geen last van!!! Fijn dat ie nu niet meer zoveel spuugt geen zure sloten meer dus voor jou!!

Waarom lees je niet een boek voor het slapen gaan?? of helpt dat ook niet?? of slaaplekker thee? waarom kan je eigenlijk niet slapen zit je ergens mee ofzo??

Ik ben al een tijdje uit het pil verhaal ik had altijd microginon 30 nooit last van gehad eigenlijk en jah ik denk als je op de Diana pil gaat zoeken dat je dan ook enge verhalen lees...denk wel mensen hebben eerder de neiging slechte verhalen te uiten dan goede :)

Zaterdag gaan we gezellie op visite bij steef en peet...zin in joh.. wij moeten ook maar weer eens afspreken is weer lang geleden en ik wil het hummeltje ook wel weer eens zien....we kunnen ook wel weer een keer gaan shoppen bij mij aan de overkant?? Als de mannen aan het voetballen zijn?? Of een keertje op een zondag gaan hun lekker voetbal kijken en wij shoppen :) (wel je chipknip opladen he ;) )

Ik hoor het wel!! dikke kussssss

10. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Lin: Nee, mijn man is er niet op gestest. Moet ook eerlijk zeggen dat ik daar nog nooit van heb gehoord. Ik begreep van mijn huisarts en verlos dat het echt bij de vrouw vandaan komt. Maar goed ben geen dokter.

Linda: Ik ben thuisblijf mama, dus helaas geen betaald verlof voor mij deze keer. Mijn baas is tegenwoordig 2 jaar oud! ha ha. En die verwacht dat mama tot het bittere eind doorgaat, tot aan de weeen toe ben ik bang.

11. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    @Lin, fijn even een weekendje weg, hopelijk doet het jullie goed!

@Wendy, wat betreft die pil, ik denk dat je voor alle pillen wel negatieve ervaringen vindt. Ik ken juist weer heel veel slechte ervaringen met de Diane pil. Ik zou zeggen gewoon proberen en als het niet bevalt kan je wel weer naar een ander toch?
    En tsja, binnenkort wordt de pil geloof ik weer helemaal niet vergoed ;) dus dan maakt het ook niet zoveel meer uit welke je krijgt....
    En wat betreft Finn, wat balen zeg dat het niet minder is geworden :( Ok wel fijn dat het niet erger is geworden, maar liever heb je dat helemaal niet natuurlijk! Gelukkig dat hij er geen last van gaat krijgen! (hoe kunnen ze dat nu al weten eigenlijk?)

Over mijn huis: Het is een huisje met 3 slaapkamers (2 redelijk grote 1 kleine die wordt logeerkamer), ruime zolder waar we eventueel later nog wat mee kunnen, hele ruime tuin...
    Verder van binnen niet zo groot, maar dat geeft niet, je moet ergens mee beginnen!
    We hoeven er eigenlijk niks aan te doen maar gaan wel even schilderen en behangen natuurlijk, beetje eigen maken (ik denk dat ik begin in de babykamer :D)

12. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Rustig hier zeg!

Ik heb weer een nieuwe buikfoto in mijn album gezet ;)

13. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Mooi :) :)

14. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Rosa: t buikkie gaat nu echt groeien he, leuk hoor!! Voel je je nog steeds goed?
    Ben trouwens gewoon maar begonnen met die pil hoor...als ik ergens last van krijg dan vraag ik gewoon een andere!

Cyn: ik zit nergens mee hoor! Ben in de zwangerschap begonnen met slecht slapen en dat is nu dus nog steeds zo. Moet zeggen dat ik het idee heb dat het nu per nacht ietsies beter wordt! Niet te hard zeggen, want anders is het vannacht weer bal! :x

Hoe ist met de andere meiden?

xxx

15. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hallo allemaal,

Heb net de uitslag gekregen van de kweken en gelukkig is het nu allemaal rustig bij mij.
    Ook bij manlief is alles goed. Wel mag hij morgen nog weer een potje zaad inleveren om te kijken hoe en wat (gaan alles uitsluiten om een goede zwangerschap te proberen te krijgen )
    Verder mag ik zodra ik ongesteld word weer beginnen met Femara. ( hormoon ) . En dan maar hopen op een positieve test. Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben ga ik wekelijks testen omdat ik niet weet hoe en wat met mij cyclus en ik moet me melden vanaf dag 1 bij de gyn !

Het weekendje weg was heerlijk. Hebben genoten en ontspannen. De dagen met tranen worden af en toe een dag met een lach, het hele hele hele scherpe is er een beetje af.

Vandaag vertelde een vriendin dat ze zwanger is en ik moet eerlijk zeggen ben superblij voor hun maar ik moest zelf wel even slikken zeg. Pffff. ( wel erg lief want wij zijn de eersten die het weten )

Gelukkig wendy dat het dan in ieder geval gelijk is gebleven.

Linda hoe was je kraamfeest?

Mooi buikje Rosa ( ben nog steeds positief jarloers )

En andere dames hoe is het met jullie?

16. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Lin: fijn dat jullie genoten hebben van t weekendje weg en dat de uitslag goed was!

Knuf voor jou xx

17. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    dank je Wendy!

18. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Cyn: hoe wast bij Steef en Peet? Roep maar een datum trouwens voor onze date! Moeten wij natuurlijk even naar de Primark :D

Hier vandaag rustig dagje. Sem vanmiddag naar de psz, verder lekker nix doen! Nog even genieten van het verlof....

19. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    wat is Primark??

20. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000