Wij gaan ervoor in 2009 deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Gefeliciteerd Joan!! Super zeg!!

Lin voor jou een dikke knuffel! Hoop inderdaad voor je dat je zwanger terug komt van Kreta, dat zou geweldig zijn!

Hier gaat het wel redelijk, Rens huilt heel veel en we kunnen er niet zo goed achter komen waardoor. Ja kramp, maar waar komt die kramp vandaan.....

2. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Verder is die wel tevreden Rosa? Geen gekke plekken of onrustig ?
    Wat zeggen ze op het CB van?

3. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Rosa; dank je wel!!!
    Geef je bv of flesvoeding?? Als je bv geeft kan het ook komen dat Rens kramp krijgt door wat jij gegeten of gedronken hebt; bijv als je jus d'orange gedronken hebt, pittig gekruid gegeten hebt of koolsoorten op hebt..
    Wel heel erg vervelend zeg dat hij zo'n last van krampen heeft en daardoor zoveel huilt.. Geef je hem ook iets tegen de kramp?? Hopelijk gaat de kramp snel over!

Lin; jaaaaaa dat zou zoooo leuk zijn!!!! :D ik stuur heel veel HcG naar jou toe....
    17 sep, dat zit er al aan te komen! leuk hoor, is alles al helemaal geregeld??

Hoe gaat het met de andere dames???

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Joan gefeliciteerd !! Wauw en gelijk de eerste keer. Super vruchtbaar dus jullie 2. Ik hoop voor je dat je geen last van misselijkheid krijgt. Julia heeft ook die fases gehad (sorry het waren er meer;)) Ik ben uiteindelijk maar naast haar bedje gaan zitten of liggen en haar handje vasthouden. En wachten totdat ze sliep. Het was even het patroon doorbreken. En haar de veiligheid geven dat ik er was. Succes ermee !

Lin dikke knuffel en het zou geweldig zijn als je uit Kreta zwanger thuiskomt. Is alles al geregeld voor de grote dag ? En hoest met je kleine meid gaat alles goed met haar en is ze straks jullie bruidsmeisje ?

Rosa wat vervelend zeg dat Rens zoveel huilt. Ben blij dat wij die fase gehad hebben. Is zo vervelend he dat ze huilen en je niet weet wat er aan de hand is. Julia en Daan bleken last van reflux te hebben en huilde daardoor zoveel. Met andere voeding werden het hele andere kids. Als Daan last had van krampjes was hij gelijk stil als we hem in de draagdoek legde.
    Succes meid ! Is een pittige tijd die eerste maanden. Oh ja en hier hielp infacol heel goed.

Hier gaat alles goed. Ik ben weer een paar dagen aan het werk en dan lekker vakantie. Nu hopen dat het mooi weer word.

5. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Linda; dank je wel!! :D nou he! maar we hadden dat niet verwacht... dachten dat we geluk hadden bij Sienna en dat het nog wel even ging duren.. niet dus...

mmmm het zijn dus fases, gelukkig daar kan ik mee leven whahaha..
    tja er naast gaan zitten tot ze rustig gaat slapen heeft geen zin ben ik bang, want zodra ze haar matras voelt draait ze gelijk op haar zij om vervolgens te gaan zitten en gelijk te gaan staan... heb haar net maar weer mee naar beneden genomen, ze heeft even gespeeld in de box en gekroeld met mij en daarna is ze weer naar boven gegaan. Heb haar in bed gelegd, kusje gegeven, muziekje aan en snel de kamer uit... en nu slaapt ze...
    ik heb het idee dat, ondanks dat ze moe is, ze nog niet wilt slapen, maar pas rond half 9 /9 uur... maar voor mijn gevoel is dit wel laat!
    Nou slaapt ze overdag ook nog goed, soms 3 keer een uurtje, misschien dat het hier door komt?? maar die slaapjes heeft ze dan ook wel echt nodig anders is ze niet te genieten...
    Hopelijk is het een fase en slaapt ze over een tijdje wel direct in!

6. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Gelukkig dat alles goed gaat bij jullie!! Lekker hoor vakantie, gaan jullie nog weg?? Volgens mij blijft het voorlopig nog wel mooi weer!

Volgens een vriendinnetje van mij die vlak bij Duitsland woont hebben ze daar een gezegde en daarin zeggen ze als het op een bepaalde zondag (welke weet ik niet meer) mooi weer is dan blijft het 7 weken erna nog mooi weer!! En toevallig was het DIE zondag mooi weer, dus we hebben 7 weken mooi weer :D hahaha

7. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Joan kijk dat zou super zijn toch ! Heerlijk dat mooie weer. Vanmiddag uit mijn werk nog naar het strand geweest. De kids liggen net op bed.
    Snap wel dat je het te laat vind (is tenslotte ook lekker die avond voor jezelf) Anders maar accepteren dat het zo is, die fase is vaak ook weer voorbij op het moment dat je denkt nu vind ik het echt niet leuk meer. Succes ermee ! Hoeveel weken ben je nu ?

8. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Ik ben nog niet op het CB geweest, heb vrijdag pas mijn eerste afspraak. Maar het zou me niks verbazen als ze daar zeggen dat baby's nou eenmaal krampjes hebben ;)
    Wat betreft mijn voeding: daar kan het inmiddels bijna niet meer aan liggen. Ik heb in geen jaren zo 'saai' gegeten!
    We hebben inderdaad een draagdoek, daar ligt hij nu ook weer in (bij mijn man, ik kan daar nog niet zo lang mee lopen helaas ivm de KS) en dat werkt heel fijn!

Het zal wel weer over gaan denk ik...misschien toch maar eens infacol proberen, ik ben eigenlijk niet zo van de middeltjes maarja als het helpt.....

Verder heeft hij trouwens geen rare uitslag oid, het zijn echt puur zijn darmen!

9. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Wow Joan, wat een nieuws!!! Super gefeliciteerd zeg. Hopelijk voel je je goed. Spannend weer zeg.
    Ja Joan ik denk dat het idd een fase is van je dochtertje. Tis niet zo leuk, maar ik denk altijd maar....gaat wel weer over. Hebben we met de oudste hier nu nog steeds. Af en toe doet hij van die dingen en paar dagen later ist weer over! Met Finn hebben we nog geen last :D

Rosa: vervelend dat Rens zo veel huilt. Zou als ik jou was idd Infacol proberen. Hier ook even gebruikt en hielp echt. Dan weet je gelijk of het zijn darmpjes zijn of niet. Rust en regelmaat zijn ook erg belangrijk...wha hoor mij nou, maar heb zelf het idee dat Finn daardoor ook zo makkelijk is. Heeft nu nog steeds de r-en nodig trouwens. Dus sleep 'm echt niet overal naartoe.

Cyn: hoe ist met jou?

10. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Linda en Wendy; ik heb het inderdaad maar geaccepteerd... ze gaat naar bed als ze moe is en als ze heel erg huilt mag ze nog even spelen beneden en daarna valt ze als een blok in slaap.. hopelijk is het een fase en tja anders is het niet anders.. (kan haar papa nog wat langer van haar genieten 's avonds :D) ze slaapt gelukkig wel heel de nacht door, liever dit dan dat er 's nachts steeds uit moet....

Linda; woon jij zo dicht bij het strand?? Lekker hoor!! Hebben hier ook een paar strandjes maar die vind ik een beetje vies... haha
    ik ben nu 5 +4 weken zwanger, over 2 weken de eerste echo :D

Rosa; tja dat is inderdaad een reactie die je kan verwachten bij het cb! Infacol hielp hier ook echt heel goed en de druppels van VSM werkten ook heel goed.. Misschien is het een idee om eerst de druppels VSM te proberen, dat is allemaal natuurlijk... Vervelend hoor van die krampjes, hopelijk gaat het snel over en anders ga je even langs de huisarts, misschien dat hij jullie verder kan helpen??
    Oohh een keizersnee?? Ik wist niet dat je die gehad had (of ben ik het misschien vergeten ;)) hoe gaat het nu met jou?? Ben je al weer helemaal opgeknapt van je bevalling???

Wendy; dank je wel!! Tot nu toe voel ik me goed, heb vandaag alleen een offday.. bah wat ben ik moe zeg... vanavond dus maar vroeg mijn bedje opzoeken ;)
    hahaha gelukkig dat je nog nergens 'last' van hebt bij Finn!! Houden zo :D

Hoe is het met de andere meiden??
    Fijne avond!!

11. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Cynababy van VSM word inmiddels afgeraden om te geven. Dit omdat er alcohol in is verwerkt. Infacol in nu het middel dat word aangeraden door de vk. Je geeft het voor iedere voeding en ik hoor er eigenlijk alleen maar goede verhalen over. Ik heb ook abc dophilus geprobeerd maar daar reageerde hij lang zo goed niet op.

Joan we wonen 5 km van het strand af. Jammer genoeg kunnen we nog niet op de fiets en dat zal voorlopig ook nog niet kunnen. Daan is echt nog een zoutzak. Nu dus met de auto naar de parkeergarage. Hij licht ook nog in de wagenbak dus dan is het ook wel lekker je wagen bij je te hebben. Spannend allemaal weer hoor die eerste tijd ! En dan straks weer de echo.... leuk leuk leuk. Zou ook wel weer zwanger willen zijn maar wil er geen baby bij (en ook geen bedrust);) Slaap lekker straks !

Rosa oh bah meid ja het cb zal zeggen dat het erbij hoort. En dat is eigenlijk ook zo. Maar je voelt je vast zo machteloos wilt je kleintje kunnen troosten. Sterkte hoor meid. Is hij in de wagen wel stil ? Je hebt het weer wel mee om veel te wandelen.

12. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    oeps dat van cinababy wist ik niet, anders had ik dat niet neer gezet.. weet ik dat gelijk voor strakjes! Toen Sienna geboren was was Infacol net nieuw op de markt, maar de vk en de kraamhulp hadden alleen nog maar goede berichten over gehoord.. Wij hebben het ook gebruikt en ondanks dat ik het wel lastig vond om voor elke voeding te geven vond ik het wel super spul (en beter dan de druppels van VSM, al werkte het beide hoor)

Linda; lekker zeg dat je zo dicht bij het strand woont!! en de wagen mee is idd reuze handig! volgend jaar kan je dan lekker op de fiets! Wij moeten toch wel drie kwartier rijden voordat we bij het strand zijn.. Al moet ik zeggen we hebben hier genoeg water hoor, maar het 'echte' strand is toch altijd leuker!!
    jaaa vind het ook weer zo spannend en ik moet er nu ook dubbel van genieten want dit wordt mijn laatste (mits alles goed gaat natuurlijk) zwangerschap...
    Hoe gaat het nu met Daan?? Is hij alweer fitter???

Meiden fijne avond en slaap lekker strakjes!!

13. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ja dat is dan wel een stukje rijden om bij het strand te komen. Genieten hoor je zal zien de 2e zwangerschap gaat voor je gevoel veel sneller. Je hebt tenslotte al je handen vol aan nr 1.
    Met Daan gaat het heel goed. Hij is helemaal fit en zit lekker in zijn vel. Wij dus helemaal blij. In september word hij gezien door het schisisteam ivm zijn dubbele huig en kleine spleet in zijn gehemelte.

14. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Ga ik zeker proberen om te doen!! Heb het gelukkig nu wat minder druk.. Toen ik zwanger was van Sienna moest ik ook nog afstuderen.. Nu heb ik het wel druk met haar, maar dat zijn leuke dingen :D
    Wat fijn dat het allemaal weer goed gaat met Daan!! Het mooie weer heeft hem duidelijk goed gedaan.....
    Ben benieuwd hoor wat de artsen zeggen, denk je dat ze er iets aan kunnen doen???

Hoe is het met de andere meiden???

15. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hier volgende week een gesprek in het ziekenhuis over hoe en wat voor de toekomst.

Verder even een pauze van alles.................

16. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Spannend Lin, gaan ze dan bespreken of jullie verder gaan met iui ?

17. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Wij willen zelf een gesprek hebben, omdat ik 2 van de 4 IUI 7 dagen te vroeg ongesteld ben geworden. Hier zou ik dus de puregon om gaan gebruiken maar helaas ook hierbij werd ik na 7 dagen na de IUI al weer ongesteld.
    Wij hopen eigelijk wel een klein beetje te horen nog 2 x een IUI en dan eventueel verder of iets.

18. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Lin succes bij het gesprek.

Rosa hoe is het nu met je kleine mannetje ? Gaat het al beter met de krampjes ?

19. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hoest met Cynnie, Wendy ..............

Ben ook wel benieuwd hoe het met iedereen gaat, Gelukkig is het weer wat koeler geworden. Erg prettig nu ik in de nachtdienst zit.
    Verder weinig nieuws nog, deze week naar gyn.

20. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Joan super nieuws zeg, een tweede wondertje! super dat het zo vlot is gegaan. lekker gaan genieten meid!

Lin wat vervelend lijkt me dat die sleur waar jullie inzitten om een kleintje te kunnen krijgen, vind het zo rot voor je! dikke knuff

Rosa, wat zielig dat je kleine manneke zoveel last van krampjes heeft
    hier hadden we het met job ook, 5 uur per dag aan een stuk door huilen
    en dan tussendoor ook nog genoeg..
    met 3 maanden was het helemaal poef zo ineens over
    bij ons hielp het ook allemaal niet infacol en allemaal rommel
    maar zo voor iedereen anders, proberen kan altijd

Linda hoe is het met jou? wat een mooie foto van je kleine ventje
    wat worden ze alweer gauw groot he.. Job kruipt al een tijdje en staat ook al een tijdje, onvoorstelbaar. zal vandaag even kijken of ik een nieuwe foto kan uploaden

Wendy hoe is het met jou en de kindjes?

Deel Deze Pagina