Wij gaan ervoor in 2009 deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Goedemorgen meiden

Heb vanmorgen een berichtje gekregen van Manuela, ze is gister om 16.10 bevallen van een zoon, Tygo! 2595 gr en wordt geschat op 47 cm. Moeder en zoon maken het goed!

Lin; wanneer heb je het gesprek? Ben benieuwd wat ze gaan zeggen... Spannend hoor!

MamavanBas; dank je wel!!
    Wat leuk dat Job lekker rond kruipt en zich overal aan op trekt! Hier nog zo'n een!! ze kruipt het hele huis door en trekt zich overal aan op! Maakt niet uit waaraan, als ze maar kan staan en dat gaat zo de hele dag door!! Zelfs als ze wakker wordt gaat ze gelijk staan in bed! :D

Hier gaat alles goed, ben alleen steeds erg moe...
    Hoe gaat het met de andere meiden????

2. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Morgenvroeg hebben wij het gesprek. Ben zelf ook heel benieuwd.

3. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    vanmorgen hebben wij het gesprek gehad.
    Conclusie gezien mijn leeftijd mogen we nu gaan starten met IVF.
    We wachten nu op een oproep. Tot die tijd even geen hormonsters , Eerst ontspannen genieten van het trouwen, daarna de vakantie en dan starten we met IVF.
    We moeten er wel even voor reizen. Ruim een uur per keer maar goed als moeten we de halve wereld over.

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Manuela van harte gefeliciteerd met je zoon !! Klein mannetje.

Lin wat een spannende tijd krijgen jullie straks met IVF. Eerst even opladen dan. (hoe oud ben je dan ?)

Mama van Bas hier gaat het heel erg goed. Daan groeit opeens heel hard in de lengte. Ik helemaal blij dan blijft ie toch geeen klein mannetje. Moeten morgen na het cb toe ben erg benieuwd.
    Jee Bas is ook al aardig baby af. Knap he hoe ze alles opeens gaan doen. Ben benieuwd naar de foto van je knulletje.

Cynnie Wendy en Rosa hoest met jullie ?

5. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Lin; spannend hoor met IVF starten... Heb je al wel een indicatie wanneer je een oproep kan verwachten?? Blijf voor jullie duimen hoor!!
    Maar nu eerst even lekker gaan genieten van de vakantie en (de voorbereidingen van) jullie huwelijk!! dikke knuffel

cynnie, wendy, rosa en tinkerbel ik ben ook wel heel benieuwd hoe het met jullie gaat!!

meiden fijne avond!

6. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Ha meiden, lees wel mee hoor. Niet altijd tijd om te reageren :D

Lin: fijn dat jullie met IVF kunnen beginnen (nou ja fijn, had het liever anders gezien) maar ik bedoel meer dat ze jullie niet verder aan laten "rommelen" en actie ondernemen! Geniet van de voorbereidingen voor jullie huwelijk en dan heerlijk op vakantie! Alvast gefeliciteerd met jullie meisje!

Manuela: (geen idee of je nog meeleest) maar iig van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Hopelijk gaat alles goed en kunnen jullie lekker genieten.

MamavanBas: waar blijft de foto? :D

Hier alles goed. Finn heeft van de week een flinke sprong gemaakt. Hij was een aantal dagen niet in zn hummetje en dat heeft geresulteerd in; nu totaal 6 tanden (nog meer op komst), los kunnen zitten, flink rammelen met iets wat herrie maakt en zich voorttrekken op zn buik.

Sinds gister heerlijk vakantie! Volg wk paar daagjes met Sem naar mijn ouders op de camping. Verder miss nog keertje naar de dierentuin, gewoon leuke dingen doen.

Met Cyn gaat het ook goed. Denk dat ze druk is met babyshoppen, maar wel beetje schandalig dat ze hier niet meer komt :D Cyn, meldplicht!! :D

7. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Wij zijn ook wel opgelucht hoor dat ze ons niet laten rommelen.
    Ik ben 39 Lin.

Manuela gefeliciteerd met jullie zoon.

De oproep schijnt vrij snel te kunnen komen , het ziekenhuis waar we heen gaan heeft geen wachttijden aldus mijn gyn. Vind het wel jammer dat ik nu weg ben bij mijn eigen gyn. Maar goed hij zei heel positief tot ziens!
    En daar hoop ik dan ook maar op.

8. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ja ja ik ben er nog!! alles gaat goed :) druk druk druk druk druk op het werk!!

Meiden sterkte met alles ik ga weer aan de slag :)

9. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    ;)wendy ik krijg er momenteel geen fotos op ik snap er niets van

Cynnie fijn dat het goed met je gaat, je bent alweer een eindje op weg he

Lin wat fijn dat ze je gaan helpen en je niet verder zo door laten gaan
    hoop dat voor jullie dan ook het onzekere steeds gauw over is en jullie gauw daarna een wolk van een baby mogen krijgen

Manuela van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!
    lekker van genieten!

10. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Manuela: GEFELICITEERD! met de geboorten van jullie zoon:D Leuke naam!

Sorry, meiden. Ben een beetje druk geweest. Moest weer even balans vinden tussen mamma zijn en werken. Hier gaat alles goed hoor. Alleen de tijd gaat zooooooo snel. 5 aug is mijn kleine meisje alweer 4 maanden!

Hoop dat alles met jullie ook allemaal goed gaat?

mammavanbas: ik krijg er ook geen foto op. Ligt niet aan jou. Denk storing met de site.

11. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hoe is het eigelijk met CHelleke?

12. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    We leven nog ;)
    Alles zijn gangetje, met ups en downs
    Lief dat je het vraagt Bekijk bijlage 90070
    Ik lees en leef nog altijd mee, maar heb zo weinig te vertellen :)

13. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    hey meiden,

Donderdag het hartje gehoord zo mooi :) me bloeddruk is ook goed :) alleen ik ben vandaag wel ff bij de HA geweest heb echt al 3 weken een verstopte neus en ik kwam er maar niet achter of het nou Hooikoorts is of Verkouden...het is dus gewoon me HK en daar moet ik maar mee leven... pfff meiden ik heb me er een koppijn van :( maar jah hopelijk gaat het gewoon drie weken lang regenen dan heb ik nergens last van :)

14. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Ha meiden, paar daagjes weg geweest naar camping, maar heb niet veel gemist zie ik....waar is toch iedereen?!? Ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat!

Cyn: gaat het inmiddels al beter met je hooikoorts? Helpt miss een keertje flink goed stomen niet?!

Joan: volgens mij moest jij toch rond deze tijd voor je eerste afspraak bij de vk of niet? Hoe was 't?

Sem is vandaag met z'n oom en tante een daagje naar de dierentuin.....vind t maar stil in huis :D

15. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    heeey meiden!!

hier ben ik weer :D maar het is hier inderdaad een beetje stil.......

Wendy; zooo Finn heeft inderdaad een flinke sprong gemaakt!! 6 tanden :$ arme jongen... heeft hij er veel last van gehad???
    Heb je het lekker gehad op de camping?? Hoe heeft Sem het gehad in de dierentuin???

Lin; heb je al wat gehoord van het ziekenhuis???

Cynnie; goed om te horen dat alles goed met je gaat!! Wat gaaf he het hartje horen!! wat balen zeg dat je zo last hebt van je hooikoorts :(

Chelleke; hoe gaat het met je hand?? Zit je nog in het gips?? En ben je al bezig met de therapie, waar je een tijdje geleden over vertelde?? Veel vragen he... ben gewoon heel benieuwd hoe het nu met je gaat ;)

hier; gaat alles goed!! Maandag ben ik voor de eerste keer bij de vk geweest, was eigenlijk wel heel leuk! Want zij wist nog wie ik was enzo dus het was een leuk weerzien :D en zij heeft Sienna ook alleen maar in de kraamweek gezien en dat was ook leuk!! Weer heel veel info gehad, veel wist ik nog wel maar veel dingen waar ook weer weggezakt.
    Dinsdag had ik de eerste echo!!! Zo bijzonder om te zien enne het hartje klopte!!! We zijn zooooooo blij!!!! over 5 weken krijg ik weer een echo om te kijken hoelang ik precies zwanger ben...

Met sienna gaat ook alles goed! Ze loopt naast/achter haar loopwagen en langs de rand :$ zo bizar om te zien, maar zo mooi en we zijn zoooo trots!!! en zij ook hahah ze kijkt dan naar me zo van 'mama zie je wat ik doe???'
    Ze heeft ook weer 2 tandjes erbij, 2 hoektandjes dus ze is nu net gravin Dracula hahahaha

Hoe gaat het met jullie????

16. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Je mag alles vragen hoor ;) Je bent een lieverd!
    Ik zit nog steeds in het gips en mag nu langzaam aan krachttraining beginnen :)
    Heb van het weekend voor het eerst weer een vuist gemaakt, te minste het leek erop ;)
    Ik moet 9 sept nieuwe foto's maken, ik ben echt ontzettend benieuwd hoe het er nu van binnen uit ziet. Ik hoop dat ik mijn gipsspalk dan mag gaan afbouwen :)
    Ik ga 3 therapiën krijgen voor mijn angsten en depressie (angst-protocol, Cognitieve Therapie en EMDR) en we zijn nu met de angst-protocol begonnen. Wat dat helemaal precies inhoud weet ik niet. We praten veel en hij haalt veel voorbeelden aan en krijg kleine opdrachtjes mee. Ik moet dus normaal wekelijks naar het GGZ, nu heeft hij vakantie.
    Maar het gaat wel oké, met upjes en downtjes ;)

Fijn dat bij jou alles goed gaat en ook met Sienna :)
    Leuk dat de vk nog wist wie je was :)
    Super dat de echo goed was met een kloppend hartje!!
    Gefeliciteerd :)

17. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Zo, moest jullie van ver halen! :D

Hoe gaat het met iedereen?

Chelleke: je zit nu al een lange tijd int gips toch? Lukt het allemaal met de verzorging van je kleine mannetje?

Joan: Sem heeft het super naar zn zin gehad in de dierentuin, tis dan alleen maar rennen en vliegen :p Hij is ook nog een extra nachtje blijven slapen bij zn oom en tante....was wel blij dattie weer thuis was hoor! Je mist dan toch het gekwebbel. Finn heeft inmiddels al 8 tanden en heel veel last heeft hij er niet van. Alleen zure luiers en flink bijten op alles. Hoe ist met de tandjes bij Sienna?
    Wat fijn zeg dat de echo goed was! Hoe voel je je?

xxx

18. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ja we redden ons wel ;) Al is hij soms een boefje en weet hij dat hij me soms beter aan kan als ik hem, boef

19. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hier gaat alles zijn gangetje.
    18-8 hebben wij een intake gesprek. Best heel snel 3 weken nadat we het gehoord hebben, hebben we ook al de afspraak.

20. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Lin: alvast veel succes voor morgen! Denk an jullie...

Sem weer naar school. Weer wennen hoor, tis zo stil in huis :D Heb zelfs nog vakantie, moet vrijdag weer. Beetje gek ritme nu dus.

Verder gaat alles goed! Donderdag weer met Finn naar t bureau. Benieuwd hoeveel hij nu weegt.

Hoe ist met de rest?!

Deel Deze Pagina