Hi meiden!! Chelleke; wat fijn dat je nu wat krachttraining mag gaan doen met je hand, maar doe je dat dan met je gips gewoon om?? Of kan je gips eraf?? Spannend hoor duim hard voor je dat het er goed uit ziet!! En dan hopen dat je snel weer alles kan doen met je hand! Begin je met de ene therapie en als die afgelopen is de andere? Of ga je ze alle drie tegelijk volgen?? Gelukkig dat het goed gaat met je, ondanks de ups en downs... Dank je wel voor je felicitaties!! Wendy; nou dat geloof ik gelijk dat het stil is zonder Sem in huis! Hoe is het nu nu hij naar school is??? Vind hij het leuk??? zoooo Finn heeft al aardig wat tandjes zeg!! Sienna heeft er 4, 2 onder en 2 hoektanden.. kleine gravin Dracula is ze nu hahaha Bij de hoektandjes heeft ze veel last gehad van dunne zure luiers.. ben benieuwd wanneer de overige tandjes komen Lin; hoe was de intake?? Hier; gaat alles zijn gangetje... mijn buik begint al weer wat te groeien weinig klachten alleen moe... Verder voel ik me goed! Met Sienna gaat ook alles goed, die kleine dame van me loopt!!! nog niet los maar wel aan de hand, om tafel en met haar loopauto... kleine meisjes worden groot, maar wat gaat het hard zeg! Ze is een heerlijke actieve meid die je de oren van je hoofd klets met haar babytaal hahaha erg gezellig dus in huis! Alleen op mijn werk gaat het niet goed... Tenminste ze zijn heel tevreden maar mijn contract kan niet verlengd worden, eind oktober loopt het af en dan heb ik geen werk meer heb ook nog 4 weken vakantie, dus 29 september werk ik daar voor het laatst... baal er echt van, zeker omdat ze zo enthousiast en tevreden over me waren.. Nu dus opzoek naar een nieuwe baan, maar dat wordt nog niet zo makkelijk denk ik...... Hoe is het met de andere meiden????
Lin hoe is de intake gegaan? Had je nog succes willen wensen van tevoren maar de dagen gaan hier zo bizar snel, voor ik het wist was ik alweer te laat Ben benieuwd wanneer jullie kunnen starten! Joan wat balen zeg van je werk Hopelijk kan je toch snel iets anders vinden! Gelukkig gaat verder wel alles goed met Sienna en je zwangerschap! Hier gaat het ook steeds beter! Hij huilt al minder maar is wel nog veel wakker, hopelijk kunnen we daar in de komende tijd nog wat aan doen...Heb een tijdje infacol gebruikt tegen de krampjes, inmiddels heeft hij het niet meer nodig!
@ Joan Krachtraining doe ik zonder en met gips Maar ik gebruik mijn pols (met gips) alweer wat meer, ook met Damian (geen flauw idee of dat al mag) en merk dat je zo ook alweer wat meer kracht weer op doet Wbt de therapie, ik denk dat het opvolgend is, tegelijk zal wel te zwaar zijn. Fijn dat alles oké gaat, behalve de vermoeidheid. Grote meid heb je alweer, lopen Wat gaat het toch altijd allemaal snel hè Wat kl.ten zeg wbt je werk Bekijk bijlage 95327 Ga hier gauw weer verder, moet zo naar een bruiloft! Dikke kus
De intake stelde niet echt veel voor. had van alles verwacht maar het was even ons verhaal doen en klaar we stonden weer buiten met een labformulier, even bloedprikken en over 2 weken een bel afspraak. Aan de hand van het bloed kunnen ze zien welke hoeveelheid hormonen ik moet gebruiken. Kun je een beetj wennen aan de stilte nu wendy. Vanaf hier volgende week weer een stukje stiller, dan gaat onze grote kleine dame naar de peuterspeelzaal voor 3 dagdelen. Jeeee Joan dat is mooi Kl(*&%^van je baan. Hopelijk vind je snel een andere baan. Hoever ben je in je zwangerschap? Gelukkig Rosa dat het bij jullie ook weer wat beter gaat met Rens. Hoe bevalt het moeder zijn?
Rosa; gelukkig dat Rens minder huilt! Hoe gaat het met jou?? Heb je al een beetje een ritme kunnen vinden?? En hoe bevalt het moederschap je?? Chelleke; Gelukkig dat je je pols alweer wat meer kan gebruiken. Lijkt me toch best lastig met de verzorging van Damian, of werkt hij goed mee?? Het gaat zooo snel!! En ze ontwikkeld zich ook super snel! Het is ook wel weer heel leuk natuurlijk, ze is nu echt een mini meisje heb op een gegeven moment geroepen dat ik dacht dat ze met haar verjaardag wel los zou lopen omdat ze zo snel ging, nou ik denk dat ik nog gelijk ga krijgen ook!! Veel plezier op de bruiloft!!! Lin; maar het is voor jullie nu wel duidelijk wat er precies gaat gebeuren?? Lin; ik ben nu bijna 10 weken zwanger, als mijn contract is afgelopen dan ben ik 20 weken zwanger, denk daarom dat het heel moeilijk gaat worden om een nieuwe baan te vinden.. Zeker omdat ik dan al weer bijna met verlof ga en tja welk bedrijf zou me dan willen aannemen?? Maar goed ik blijf positief en vind ik niets dan heb ik heel vroeg verlof!
Wij gaan starten met IVF en hopelijk daarbij terug plaatsingen in eigen cyclus. Maar goed dat doen we na onze trouwdag en vakantie pas. Word dus okt dat we gaan starten met het IVF gebeuren. Jee 10 weken al weer gaat hard hoor. Willen wel af en toe een buikfoto zien van je hoor.
Lin ik blijf echt heel hard voor je duimen (zoals altijd!!) hoop echt zo voor jullie dat het nu lukt!! Ik gun het jullie zo.... Hoe gaan de voorbereidingen van jullie huwelijk??? Ben je er al helemaal klaar voor??? Jaaaa het gaat hard he! kan het af en toe nog steeds niet beseffen terwijl we al wel een echo hebben gehad en een klein miniboontje met een kloppend hartje hebben gezien! Ik kom zeker zo op zijn tijd een buikfoto spammen!! Trouwens die begint nu al met groeien wist wel dat het bij een 2de snel zou gaan maar zo snel! Kan het nu al moeilijk verbergen terwijl nog niet eens iedereen in de familie en nog niet alle vrienden het weten! Wilde wachten tot de 12 weken echo, maar dat wordt moeilijk denk ik....
Ja ook wij hopen dat onze tijd nog komt, maar af en toe zinkt de moed ons wel in de schoenen, zeker nu we zo dicht bij IVF zijn. Ja alles is zo goed als klaar, alleen mijn jurk moet nog afgepast worden en de jurk voor onze kleine dame nog. Dan is het helemaal klaar. Pff over 4 weken is het zover . En over 3 weken eindelijk vakantie. Ben heel moe door alles en de spanning begint aardig in mijn nek te komen. Oeps dat word dus wijde kleren aan en dan maar hopen dat het niemand opvalt.
Lin ik weet zeker dat jullie tijd echt komt! Het is jullie zo gegund..... Maar kan me heel goed voorstellen dat de moed je af en toe in de schoenen zinkt... Fijn dat je bijna helemaal klaar bent voor jullie grote dag! Kom je wel ff foto's spammen van je jurk na de dag??? Ben erg benieuwd!!! Ja idd, gelukkig vallen tuniekjes wijdt hahahaha, maar tja anders moet ik het toch echt maar gaan vertellen... Bijna iedereen van de familie weet het nu en ook bijna alle vrienden en daarna mag de rest het weten.. Hoe gaat het met de andere meiden?? Hier gaat alles rustig aan, geen bijzonderheden.. Sienna slaapt gelukkig de laatste 2 nachten weer door!! Heeft maar 4 weken geduurd dat ze elke nacht aan het spoken was en dan wilde ze echt alleen maar melk drinken en dan sliep ze weer verder.... Nu hopen dat het doorzet en dat ze weer lekker doorslaapt!
Hey meiden ben ik weer een keer tussen de drukte door Ondertussen is me astma weer redelijk onder controle maar dat komt ook door de heerlijke regen joepieeeejjj geen pollen in de lucht!! 20 weken echt vandaag gehad alles is in orde en we krijgen..........................................................................................................................................................................tromgeroffel........................................................een JONGEN!!!!! Verder is met mij ook alles goed alleen echt super de puper druk
Joehoeeeee......?! Iemand? Cynnie: vind het echt nog steeds super dat jullie een ventje krijgen! Ries had het geloof ik al over mannenavondjes etc... Lin: gaat opschieten voor jullie zeg!! Duim voor mooi weer! Hoe gaat het met jullie dochter op de psz...vind ze het leuk? Hier al weer aardig gewend aan school. Alleen dat brengen, halen, brengen, halen...je blijft heen en weer gaan. Gelukkig kan Finn nu mee op de fiets dus is iets makkelijker, maar ja net als vorige wk met dat rotweer moet je toch lopend. Met de auto vind ik niet nodig! Rosa: hoe gaat het met jullie mannetje? Linda: hoe gaatie met jou en de kinders? Joan: hoe voel jij je? Balen zeg trouwens van je werk? Miss al wat anders opt oog?