Whaha heeel goedkoop zelfs!! ik heb bij de Primark zondag toevallig een pyama gekocht voor mezelf voor 7 euro en hij is nog leuk ook Maareh zaterdag?? als de voetbal doorgaat?? anders word het over 2 weken ik ga volgende week namelijk een weekie naar duitsland met Dave en me ouders
Hoi wen...deze week gaat het niet worden denk ik of je moet me kunnen afzetten na het winkelen in Alblas'dam?
Cyn: wanneer zijn de winkels op zondag open? Iedere week? Wij kunnen nl de komende 3 zaterdagen ook niet Of daarna keertje afspreken.... Trouwens, lekker hoor een weekje weg!! Mag ik mee...?!
Cyn: zullen we na jullie vakantie afspreken? Komt wat beter uit voor ons... Maandag weer even opt werk geweest. Was toch wel weer gezellig en moet zeggen dat ik toch best wel weer zin heb om ant werk te gaan. Als je me dit 3 weken geleden vroeg...pfff moest er toen nog niet an denken. We beginnen nu lekker int ritme te komen... Zaterdag gaan de kids logeren bij opa en oma. 1e keer voor Finn....hopelijk gaat alles goed
Hoi wen is goed ik bel je wel ff als ik terug ben uit Duitsland!! gaan we lekker shoppen de poppen En fijn dat je weer zin heb om te werken... bij welke opa en oma gaan ze slapen? Ojah binnenkort is weer het feest I love the 90's heb je zin om met ons mee te gaan?? ik weet alleen ff de precieze datum niet meer miss dat steef en peet ook mee gaan en die andere klussers ook
Hey ik zag net dat je fin opgegeven heb voor de verkiezing voor baby van de maand Wen ik heb op em gestemd hoor jullie ook doen meiden!
Goedemorgen meiden! Lin; wat goed om te horen dat jullie een heerlijk weekendje weg hebben gehad! Gelukkig dat het nu rustig is bij jou en dat bij je mannetje alles goed is! Hebben jullie al uitslag van het zaad? Wendy; Wel balen zeg dat het niet minder is geworden bij Finn, maar gelukkig dat hij er geen last van gaat krijgen!! Hoe gaat het nu met Finn en het spugen?? Lief he dat duimen! Ik dacht bij Sienna in het begin ook dat ze ging duimen als ze honger had, nu pakt ze haar duim ook als ze moe is of als ze 's nachts haar speen kwijt is hahaha Fijn he die hormonen die nog je lijf uit moeten! Hier het zelfde hoor.. :x Hoe gaat het slapen? Lukt het al een beetje?? Wanneer begin je weer met werken? Rosa; dat klinkt erg goed jullie huisje!! Wanneer kregen jullie de sleutel? over 3 weken toch??? Mooi buikje heb je!!! Wendy & Cynnie; de primark die ken ik ook niet!! waar zit het dan in rotterdam?? Hier gaat alles goed! Sienna is een vrolijk maar oh zo temperamentvol meisje!! Als het even niet lukt zoals zij wilt wordt ze boos! maar zodra het lukt dan is ze weer super vrolijk! Ze wordt elke morgen met een smile van oor tot oor wakker, echt zo lief!! Ze probeert de laatste week te rollen van rug naar buik, maar het lukt nog niet echt.. dan zie de die billen omhoog gaan of schopt met haar beentjes, soms lukt het om op haar zij te komen, maar dan draait ze weer terug op haar rug... Ze zat vorige week heel even los! echt maar een paar seconden, maar toch... ik zal nog wel even een foto van haar spammen!! Het werk is nog steeds onzeker! Heb wel een aanbod gehad voor een andere functie bij de organisatie waar ik werk en ik denk dat ik deze accepteer! Het is alleen wel voor een half jaar, vervanging van ziekte. Hij wist niet hoe het allemaal zou gaan lopen, of die vrouw nog terug komt enzo.. vandaar maar voor een half jaar en daarna zou hij kijken of er nog wat anders voor me had bij P&O (hij had nog genoeg klussen bij hem liggen dus er zou wel wat voor me te doen zijn!) Als ik dan weer een verlening krijg moeten ze me een vast contract geven want dan heb ik al 3 contracten gehad! Ik heb ook nog een lijntje uitstaan bij mijn vorige werkgever, maar dat is voor een jaar en ook vervanging en daarbij was bijna zeker dat mijn contract daarna niet verlengd zou worden, omdat die vrouw zeker terug zou komen... heb even een tijdje getwijfeld maar ik zie meer voordelen bij mijn huidige werkgever, ondanks het half jaar contract.... ik denk dat ik vanmiddag ga bellen dat ik het doe, zou eigenlijk volgende week bellen, maar ja waarom zou ik wachten als ik er toch al uit ben?? Vind het wel weer spannend... haha Hoe gaat het met jullie meiden??? fijne dag vandaag!!
Ja de woonmall en de oosterhof ken ik!! Maar ik had nog nooit gehoord van de Primark.. mmmm misschien toch maar weer eens naar de oosterhof gaan , is al een aantal jaar geleden dat ik daar voor het laatst ben geweest! Ben er toen alleen geweest voor de rituals store die daar zit (of zat??)...
Wat een heerlijke meid Joan echt een plaatje !!! Spannende ontwikkelingen op je werk en ik hoop uiteindelijk een vaste plek voor je. Hier bij mij op het werk staat er voor de toekomst een hoop op stapel wat betreft doorgroei mogelijkheden. Dus ik blijf daar voorlopig zeker. Dinsdag begin ik weer echt wat te werken. vandaag dag 29 na de curretage en als manlief vanavond thuis is en ik niet ongi ben gaan we toch een test doen. Zal wel een mega nega worden maar goed moet toch weten hoe en wat. Vandaar dat we nu iedere week maar een test doen zolang ik niet ongesteld ben geweest of er een posi test is. De uitslagen van mijn man krijgen wij 16 febr. Zal de lijst eens opzoeken. Hoe is het met de anderen?
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! Deel 1 11 wannabe zwanger 3 zwanger 4 bevallen ZWANGER!! Tinkerbell - ronde 2 - zwanger tweede kindje - 9 april 2010 Rosa84 - Ronde 6 - zwanger eerste kindje - 1 juli 2010 Manuela79 - Ronde 6 - zwanger tweede kindje - 21 juli 2010 BEVALLEN! MamavanBas - 5 oktober 2009 - Job Joan - 13 oktober 2009 - Sienna Wendy - 19 november 2009 - Finn Linda - 21 december 2009 - Daan AAN DE KLUS! Isra - ronde 3 - 2e Kindje Cynnie1984 - Chelleke - ronde 10 - 2e kindje Lin71 - ronde 1 na curretage - 2e kindje NODLIJST: Chelleke - 15 febr. Cynnie1984 - Isra - Lin - Sterretjes die schitteren in de nacht Lin71 Afspraken Rosa84 - 10 feb controle VK Lin71- manlief uitslag zaadonderzoek. Rosa84 - 17 feb 20 weken echo Cynnie1984 - 29 maart 2e afspraak EMC! Heb de lijst weer bijgewerkt. Is het misschien ook leuk om de kindjes die geboren zijn er in te vermelden wanneer ze naar het CB of wat moeten???
Cyn: de boys gaan bij mijn ouders slapen...wij gaan bij vrienden lekker gourmetten Enne...heb Finn idd opgegeven voor baby van de maand, maar kan het nergens meer terugvinden haha. Weet jij het nog?! Vroeg Ries gister voor dat feestje, maar hij vind het niks...meer zei hij niet. Miss moet Dave 'm nog effies pushen? Joan: wat een lekker meisje heb je toch! Leuk he, dat duimen. Finn pakt 'm echt alstie honger heeft. Vind het zo'n leuk gezicht. met het spugen gaat het de ene dag beter dan de andere. Gister nog contact gehad met het consultatiebureau en zij zeggen dat het ook bij kindjes kan horen. Zolang hij maar goed groeit is er niks aan de hand. Ga dus volgende week weer even wegen. Heb nu nog 2 weekjes verlof en dan mag ik ook weer aan de bak... Lin: toch wel beetje spannend voor je vanaaf! Duim natuurlijk voor een vette posi test! Dag 29 trouwens alweer....het lijkt nog maar zo kort geleden, vorige wk ofzo. Denk je wel dat je ongi wordt...of voel je helemaal niets? Zal zo de lijst ook weer even updaten...
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! Deel 1 11 wannabe zwanger 3 zwanger 4 bevallen ZWANGER!! Tinkerbell - ronde 2 - zwanger tweede kindje - 9 april 2010 Rosa84 - Ronde 6 - zwanger eerste kindje - 1 juli 2010 Manuela79 - Ronde 6 - zwanger tweede kindje - 21 juli 2010 BEVALLEN! MamavanBas - 5 oktober 2009 - Job Joan - 13 oktober 2009 - Sienna Wendy - 19 november 2009 - Finn Linda - 21 december 2009 - Daan AAN DE KLUS! Isra - ronde 3 - 2e Kindje Cynnie1984 - Chelleke - ronde 10 - 2e kindje Lin71 - ronde 1 na curretage - 2e kindje NODLIJST: Chelleke - 15 febr. Cynnie1984 - Isra - Lin - Sterretjes die schitteren in de nacht Lin71 Afspraken Rosa84 - 10 feb controle VK Lin71- manlief uitslag zaadonderzoek. Rosa84 - 17 feb 20 weken echo Wendy - 18 feb Finn cb 2e prik Cynnie1984 - 29 maart 2e afspraak EMC! Afspraak cb erin gezet...
Denk dat ik gewoon ongi ga worden. ( met een dag of 3 ) Heb nu al iets gekleurde afscheiding en tja helaas herken ik dat van de maanden dat ik steeds niet zwanger was. Afijn ik reken nergens op maar goed omdat ik mij vanaf dag 1 moet melden bij de gyn dan testen we maar. Alleen wil ik samen met manlief testen.