Wij gaan ervoor in 2009 deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rosa84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Zo meiden ben ik ook weer. Even bijlezen hoor....

Rosa ja het was toch wel een opluchting dat de gehoortest goed was, als maakte ik me er niet erg druk om. Heb genoeg stress gehad in mijn zwangerschap;)

Joan ons kraamfeest was super, heerlijk om alles tegelijk te hebben en niet wekenlang met visite te zitten. Wij hebben een zaaltje gehuurd en het daar gehouden. Drie tantes van mij hebben iedereen voorzien van hapjes en drankjes.
    Vervelend zeg die spanning op je werk. Weet je al wat meer ?

Wendy fijn dat Finn nu niet meer zoveel spuugt. Wel balen dat het ruisje niet minder is geworden.Wat lief zeg dat is zo op zijn duimpje zuigt. Hij is om op te eten;)

Rosa heerlijk zeg dat jullie weinig aan jullie huis hoeven te doen, succes met pakken !

Lin meid ik ga ontzettend hard voor jullie duimen dat je maar snel weer zwanger mag zijn en alles voorspoedig verloopt. En vrolijk hoef je hier niet te zijn hoor.

Wendy hoe was de eerste keer logeren ? Was het niet vreemd zo zonder kids ? Hebben jullie wat leuks gedaan?

Joan ik lees nu dat je nog niets weet wbt je werk. Wat word Siena al groot als ik hoor dat ze al probeert om te rollen ! Dat temperamentvolle meisje herken ik wel. Julia is ook lekker temperamentvol.
    Oh zie nu de foto. Wat een lekker grietje zeg !! Knap meisje.

Wendy wat een leuke foot van hem in de tub ! Hij heeft een klein koppie en een lekker stevig lijdfje zeker. Of lijkt dat zo op de foto ?

Hier gaat alles nu weer goed. Was een pittig weekje. Julia werd zondag ziek en dinsdagavond kreeg Daan koorts, verkouden, hoesten. Woensdag met hem naar de huisarts. Omdat hij 38.7 had moesten we door naar de kinderarts. Gelukkig was de rs kweek negatief. Hij mocht weer mee naar huis maar we moesten hem goed in de gaten houden. Hij is sinds vrijdag koortsvrij alleen hoest hij nog flink. Zo zielig dat hele lijfje gaat mee en daarna begint hij heel zielig te huilen. Ook dronk hij deze week niet zo goed maar nu gaan zijn flesjes weer leeg.
    Daan was de laatste tijd erg onrustig. Als ik hem neerlegde begon hij te krijsen en ik zag hem ook de voeding terug slikken. Spugen deed hij niet zoveel. Toch zijn we op advies van het cb johannesbroodpitmeel in zijn fles gaan doen en zijn nu over op AR. En hij is een heel ander mannetje. Ik vind dat hij nog wel veel slaapt en als hij wakker is begint hij na 5 min al te huilen en wil hij in mijn armen in slaap gewiegt worden.

2. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    WE GAAN ERVOOR IN 2009!!

Deel 1

11 wannabe zwanger
    3 zwanger
    4 bevallen

ZWANGER!!
    Tinkerbell - ronde 2 - zwanger tweede kindje - 9 april 2010
    Rosa84 - Ronde 6 - zwanger eerste kindje - 1 juli 2010
    Manuela79 - Ronde 6 - zwanger tweede kindje - 21 juli 2010

BEVALLEN!
    MamavanBas - 5 oktober 2009 - Job
    Joan - 13 oktober 2009 - Sienna
    Wendy - 19 november 2009 - Finn
    Linda - 21 december 2009 - Daan

AAN DE KLUS!
    Isra - ronde 3 - 2e Kindje
    Cynnie1984 -
    Chelleke - ronde 10 - 2e kindje
    Lin71 - ronde 2 na curretage - 2e kindje

NODLIJST:
    Chelleke - 15 febr.
    Cynnie1984 -
    Isra -
    Lin - 5 maart

Sterretjes die schitteren in de nacht
    Lin71

Afspraken
    Rosa84 - 10 feb controle VK
    Lin71- 16 febr. manlief uitslag zaadonderzoek.
    Rosa84 - 17 feb 20 weken echo
    Cynnie1984 - 29 maart 2e afspraak EMC!

Afspraken van onze kindjes
    Linda84- 11 feb Daan cb 1e prik
    Joan - 16 feb Sienna cb 3e prik
    Wendy - 18 feb Finn cb 2e prik
    Linda84- 18 feb Daan kinderarts

3. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Hi meiden!!

We hebben weer een mijlpaal bereikt!! Sienna heeft haar eerste schaterlach gehad :D zo schattig!! Al weet ik niet precies waarom ze gister moest lachen, we waren bij een vriendin thuis. Marcel liet haar een filmpje op zijn tel. zien van Sienna die fruit at en ze maakte nogal veel geluid in het filmpje, haar hond reageerde hierop en begon te blaffen en Sienna schoot keihard in de lach :( maar het was zoooo cute!! En vanavond toen ik een schone luier aan deed en een beetje gek met haar aan het doen was ging ze weer keihard lachen!! :D

Meiden nog bedankt voor de leuke reacties op de foto van Sienna!!

Wen; wat fijn zeg dat het logeren goed is gegaan! Hoe vond jij het zo zonder je mannen?? Hebben jullie een beetje kunnen slapen??
    Jammer dat je mannetje niet zo van het weggaan is...

Lin; ook een fijn vooruitzicht dat jullie in sept/okt nog even er tussen uit gaan!

Linda; wat fijn dat jullie kraamfeest zo geslaagd was! Als hier ooit een 2de zou mogen komen dan denk ik dat ook een kraamfeest zou overwegen.. Vond het best pittig steeds visite...
    Zielig hè als ze zo klein en zo ziek zijn.. Hoe gaat het nu met Julia en Daan??? Hoop dat ze alweer beter zijn!
    Misschien rare vraag maar wat is AR? Gelukkig dat het helpt en Daan nu niet meer zo onrustig is!

Over mijn werk, ik heb een nieuwe functie aangeboden gekregen binnen de stichting waar ik werk en heb deze geaccepteerd :D het is wel tijdelijk voor een half jaar ter vervanging van ziekte, maar hij weet niet of en hoe ze terug komt.. dus het staat nog allemaal open wat er hierna gaat gebeuren! Nu alleen nog een kennismakingsgesprek met de regiodirecteur (wordt mijn leidinggevende) en dan is het helemaal rond :D .. Dan alleen nog een gesprek met mijn huidige leidinggevende en de personeelsfunctionaris per wanneer ik daar kan beginnen!
    Ik had 2 lijntjes uitstaan maar heb voor deze functie gekozen omdat ik denk dat hier meer uitdaging in zit en die andere (bij mijn vorige werkgever) deed zo vaag dat ik niet wist waar ik aan toe zou zijn..
    Heb een tijdje getwijfeld over wat verstandig zou zijn maar toen ik de keuze had gemaakt viel er echt een last van mijn schouders af, er is nu eindelijk duidelijkheid!

Lin succes morgen met werken!

Hoe is het met jullie meiden??

4. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Zo daar ben ik weer. na een 24 uurs buikgriep.

Super he zo'n schaterlach van je kleine. Ik weet nog de eeste van Anouk prachtig ik heb er zelfs bij staan huilen zo mooi !

Gefeliciteerd met je nieuwe baan.

Klinkt goed jullie kraamfeest Linda iets wat wij ook in gedachten hadden.............En houden.

Zaterdag weer begonnen met Femara , en heb hem even geknepen. Zondag vreselijk last van buikkrampen en misselijk. Uiteindelijk de hele zondagnacht in beweging en hup alles eruit. Gisteren veel geslapen en nu weer de oude. Zelf dacht ik dat het misschien een bijwerking was van de Femara maar gelukkig niet.
    Vrijdag gaan we weer starten met het circues FM bij de gyn.

Hoe is het met chelleke, tinkerbel en Rosa !!!

het werken was weer prettig.

5. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Hier gaat alles goed hoor! Ben druk met de laatste voorbereidingen. Baby kamertje is bijna af. Na het weekend is hij wel klaar, dan zal ik even een foto posten hier. Nog maar 8 weken!!!!!!!!!!! Spannend hoor weer.

6. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Lin; ik vond het zoooo mooi!!! :D echt super...
    Voel je je alweer helemaal beter??? Wat fijn dat het werk weer prettig was! Ben je nu weer helemaal terug of bouw je het rustig op? Wat voor werk doe je ook alweer???

Tinkerbel; jeetje wat gaat het hard, nog maar 8 weken... spannend hoor!! Ben benieuwd naar het kamertje ;)

Rosa; succes morgen bij de vk!

7. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Ha meiden!

Sorry ben een tijdje niet geweest, veel te druk en dat merk ik ook, lig nu al de hele dag op bed met hoofdpijn en harde buiken :( Gelukkig moet ik morgen weer naar de VK dan kan ik met haar overleggen!
    Heb ook even geen puf om bij te lezen, doe ik later weer!

8. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Rosa: harde buiken is niet goed he! Doe maar rustig an....

Tinkerbel: gaat opschieten! Ben benieuwd naar de foto's...voel je je verder nog goed?

Lin: fijn dat je weer bent opgeknapt! Goed van je dat je weer gewerkt heb....viel het mee?

Joan: gefeliciteerd met je nieuwe baan!! Reden voor gebak vind ik zo...:D
    Geweldig dat je dochter aan het schaterlachen is. Ben benieuwd of Finn het ook gaat doen. Sem was er niet zo van. Hij heeft het 2x gedaan. Tis meer een giebelkont!
    Dat de jongens waren logeren vond ik eigenlijk best lekker. 's Ochtends om 7 uur er niet uit voor een fles en alles opt gemakkie...was ook wel weer fijn dat ze thuis waren hoor! Heb opzich wel goed geslapen (voor zover je van slapen kan spreken bij mij ;)).

Linda: Finn heeft niet echt een klein koppie hoor. Lijkt zo op de foto. Tis een echt bulletje...gister nog even gewogen en hij is bijna 6 kilo.
    Hoe gaat het nu met je kinderen?

Nog even opruimen hier en dan omkleden voor de sport....fijne avond!!

9. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Bah...ben die sneeuw nu echt wel zat hoor!! :x

Rustig dagje weer vandaag. Vanavond uit eten met 2 vriendinnen..

10. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Hier ligt ook weer sneeuw :$ ben die sneeuw nu zo zat!! Gister was het wel koud maar met het zonnetje was het heerlijk om buiten te lopen.... Ik kreeg toen alweer helemaal de voorjaarskriebels... Laat de lente maar komen :D
    Ik kan als er sneeuw ligt niet normaal de hond uitlaten, naja zeg maar niet want met de wagen door de sneeuw is al een drama maar als ik dan ook nog een hyper hond bij me heb omdat hij sneeuw zo geweldig vind is het helemaal geen doen.. Hij mag dus vandaag alleen aan de overkant plassen.. Vanavond krijgt hij dan weer een goede wandeling (en vanmorgen heeft hij dat ook gehad hoor ;))

Rosa; doe je wel een beetje rustig aan??? Hoe was het bij de vk??

Wen: ja dat is wel een goeie ja!! gebak... mmm denk dat ik dat morgen maar eens ga doen! Dan is alles definitief rond :D
    Slaap je alweer wat beter?
    Fijn dat je toch wel goed geslapen hebt toen de jongens uit logeren waren... ik wil Sienna binnenkort ook een keer laten logeren bij opa en oma, maar vind het wel moeilijk hoor... maarja ze zit weer aan de nachtvoeding :( dus bijna elke nacht er weer uit... hopelijk is het een fase en slaapt ze binnenkort weer door! Wil dus eerst even wachten tot ze weer doorslaapt, is voor mijn ouders ook wat prettiger!
    Veel plezier vanavond!!

Linda; succes morgen op het bureau!

11. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    ik geloof dat ik een van de weinigen ben die deze witte wereld wel erg mooi vind.

12. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    ik vind het wel heel mooi hoor, zeker als het net neer dwarrelt en het zo mooi blijft liggen! Maar heb zo zin in het voorjaar, ben helemaal klaar met de winter ;) haha

13. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    ik ga straks maar weer heerlijk met dochterlief en de slee op stap.........

14. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    leuk!!! volgend jaar kan ik dat miss ook wel :D hopen dat we dan ook zoveel sneeuw krijgen als we deze winter hebben gehad!!
    Veel plezier strakjes in de sneeuw!!

15. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    dank je.
    Maare ik vind het ook heerlijk om gewoon lekker te wandelen. Dus sienna in de kinderwagen en een frisse neus halen. Heb je toch met haar in de sneeuw gewandelt.
    Ik weet dat dochter lief alles graag mocht bekijken vanuit haar bakkie.

16. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Sienna vind het ook heerlijk om vanuit de wagen rond te kijken (of vanuit de draagdoek). Ik ga elke middag een rondje met haar en onze hond wandelen, heerlijk vind ik dat even een frisse neus halen! Alleen nu met die sneeuw, ik vind het dan niet prettig om met de wagen en de hond te moeten lopen :( de wagen wordt dan zo zwaar en de hond zo hyper van het sneeuw! Ben nu aan het thuiswerken, maar miss dat ik strakjes toch nog een poging ga wagen! Het zonnetje begint hier namelijk ook te schijnen, dus dat is dan wel helemaal lekker!! :D

17. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ik weet nog dat Anouk bijna haar hoofd achterover keerde om maar alles vanuit het bakkie te kunnen volges. Zucht .

Hier sneeuwt het voorlopig nog volgens buienradar.

Werkse nog even.

18. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Hier ligt niet genoeg om met de slee op pad te gaan hoor...zonnetje scheen net en alles is al bijna weg! Begint nu net wel weer te dwarrelen...

Joan: dus jullie hond is helemaal gek van sneeuw? :) Wij hebben hier een kat die denkt de vlokjes te kunnen pakken terwijl hij binnen voor het raam zit...:p

19. joan81

joan81 Bekend lid

28 dec 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Ben toch maar niet gaan wandelen met Sienna, ze is heel hangerig en heeft verhoging 38,5 en is ook nog snotverkouden :(. Ze ligt nu lekker te slapen..

Hier is het ook weer flink aan het sneeuwen! Volgens mij komt het bij jullie vandaan lin! Op de buienradar kwam de sneeuw vanuit het noorden onze kant op... Het zonnetje is helaas weer weg....

Lin; sienna heeft het vooral in de draagdoek, dan zit ze met haar gezichtje naar voren en probeert ze alles te zien en volgen!!

Wen; ja hij wordt helemaal dol van de sneeuw!!! Laat hem zo even in de tuin (moet even de konijnen eten geven) en dan wil hij steeds de sneeuw vangen en sneeuwballen probeert hij ook te vangen!! echt een geweldig gezicht :D! hahaha die kat van jullie, zie het al helemaal voor me!!

20. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Gaan vanaaf toch maar niet buiten de deur eten...hebben restaurant afgebeld. Gaan nu bij vriendin thuis pizza laten bezorgen, ook lekker :D Ben ik er toch weer even uit...

Joan: wat voor draagdoek heb je als ik vragen mag? Ik heb een draagzak van Premaxx, dus daar ligt het kindje echt schuin in. Paar keer geprobeerd, maar vind dat Finn zo in elkaar gedoken ligt. Begrijp je beetje wat ik bedoel?

Joan: geweldig he huisdieren!! Kan niet zonder...enne hopelijk knapt je meisje snel op!

Deel Deze Pagina