Wij gaan ervoor in 2009 deel 2!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Rosa84, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

Apr 27, 2006
    3,565
    0
    0
    Mama
    Uden
  2. joan81

joan81 Bekend lid

Dec 28, 2008
    822
    0
    0
    Hoeksche waard
    Hi meiden,

Ben ik weer!! Onze laptop was kapot gegaan :x maar gelukkig is ie weer gemaakt :D!!

Sienna is gelukkig ook weer opgeknapt, ze heeft 3 dagen verhoging/koorts gehad.. Ze is alleen nog erg verkouden.. Maar gelukkig heeft ze nu weer praatjes en is ze weer helemaal vrolijk...

Wen; ik begrijp wat je bedoelt met de draagzak! Ik heb er 2 een knopendoek en een minimonkey. Zo'n banaanligging vond Sienna helemaal niets, ze ging dan heel hard huilen. Toen ze ong 2 maanden was heb ik haar met haar buik tegen mij aan in de knopendoek gedaan, dat vond ze heerlijk! Nu vind ze het leuk om met haar rug tegen me aan te zitten (in de minimonkey), zodat ze lekker kan rond kijken..

Rosa; wat fijn dat alles weer helemaal goed was bij de vk! ik ben ook erg benieuwd wat het gaat worden!! (een meisje???????:p)

Wen; wat een heerlijk mannetje is het toch!!

Linda; gelukkig dat Julia en Daan weer wat opgeknapt zijn!! Wat is hij weer goed gegroeid ;). Wij moeten volgende week ook weer voor de prikken...

Lin; wat vervelend zeg dat het niet goed is gegaan bij de gyn :( , moet je nu dan maandag weer terug?? Dikke knuffel voor jou!

Fijne avond meiden!

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Joan fijn zeg dat Sienna weer opgeknapt is !

Lin succes bij de gyn.

Helaas is Daan weer enorm verkouden. Hij ademt heel zwaar en heeft echt last van al die snot. Sinds vanmiddag is Julia ook weer ziek. Ze heeft koorts en klaagt over oorpijn en buikpijn.
    Ben zo bang dat Daan ook weer koorts gaat krijgen. Hij drinkt nu heel minimaal. De meeste flessen drinkt hij maar 70 en soms gelukkg ook 100 tot 120cc.
    Gisteravond hebben we heb een zetpil gegeven en kwam hij pas om half 6 voor een voeding ! Hij heeft dus de nacht doorgeslapen. Nog wel bij mij in bed en een aantal keer zijn speentje in gedaan maar wij zijn weer bijgetankt !

4. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

Nov 4, 2008
    638
    0
    0
    Lin wat vervelend meid, weet niet wat er gebeurd is maar dikke knuf!!

Joan fijn dat Sienna weer opgeknapt is!

En bij Linda juist weer ziekenboeg! Beterschap voor allebei!

Meiden hebben jullie nog foto's van jullie mooie kleintjes? Vind ik altijd zo leuk :D

5. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Ben afgelopen vrijdag alles behalve netjes te woord gestaan door de gyn. Zeg maar gerust afgebekt en kreeg geen antwoorden op mijn vraag.

Daar naast maakte ze kwetsende opmerkingen over dat ik domme pech had en tja mijn leeftijd. Weet ik ook wel muts maar soms loopt het leven anders dan dat je zelf zou willen.

Als ik eraan terug denk schieten de tranen weer in mijn ogen.

ja leuk foto's van beebjes en natuurlijk ook buiken.

Chelleke jij ook bijna je NOD?

Cyn hoe was je week weg? Hoe is het met dave zijn voet??

6. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

Apr 27, 2006
    3,565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Mijn valentijnscadeautje vandaag waren de duiveltjes :x
    We zijn dus weer een ronde verder :(

Wat een k.t gyn zeg :x :$ Dikke knuffel!

7. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

Apr 27, 2006
    3,565
    0
    0
    Mama
    Uden
    WE GAAN ERVOOR IN 2009!!

Deel 1

11 wannabe zwanger
    3 zwanger
    4 bevallen

ZWANGER!!
    Tinkerbell - ronde 2 - zwanger tweede kindje - 9 april 2010
    Rosa84 - Ronde 6 - zwanger eerste kindje - 1 juli 2010
    Manuela79 - Ronde 6 - zwanger tweede kindje - 21 juli 2010

BEVALLEN!
    MamavanBas - 5 oktober 2009 - Job
    Joan - 13 oktober 2009 - Sienna
    Wendy - 19 november 2009 - Finn
    Linda - 21 december 2009 - Daan

AAN DE KLUS!
    Isra - ronde 3 - 2e Kindje
    Cynnie1984 -
    Chelleke - ronde 11 - 2e kindje
    Lin71 - ronde 2 na curretage - 2e kindje

NODLIJST:
    Chelleke - 14 mrt.
    Cynnie1984 -
    Isra -
    Lin - 5 maart

Sterretjes die schitteren in de nacht
    Lin71

Afspraken
    Lin71- 16 febr. manlief uitslag zaadonderzoek.
    Rosa84 - 17 feb 20 weken echo
    Rosa84 - 11 maart controle VK
    Cynnie1984 - 29 maart 2e afspraak EMC!

Afspraken van onze kindjes
    Linda84- 11 feb Daan cb 1e prik
    Joan - 16 feb Sienna cb 3e prik
    Wendy - 18 feb Finn cb 2e prik
    Linda84- 18 feb Daan kinderarts

8. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    Lin: en dit was je eigen gyn?! Wat raar zeg! Oh lees nu net dat je een andere had. Morgen je eigen gyn weer? Zal dan wel even flink spuien als ik jou was....kan toch niet!

Linda: wat vervelend zeg, 2 zieke kindertjes! Hopelijk ist snel weer over. Fijn dat Daan goed heeft geslapen. Hoe gaan de nachtjes meestal dan?

Er ligt er hier nu eentje te kraaien in zn wipstoeltje....:) *SMELT*
    en Sem is met papa bezig in de sneeuw....

Hierbij fotootje van vandaag xx

9. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

Nov 4, 2008
    638
    0
    0
    Jemig Lin, lekker hoor zo'n gyn, je mag toch verwachten dat ze een beetje met mensen om kunnen gaan :(

Shit celleke....balen :( De ronde's beginnen al aardig te tellen he? Zet hem op hoor deze ronde!!!

Wendy wat een mooie foto! Heerlijk mannetje die Finn!!

10. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

Apr 27, 2006
    3,565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Scheet :)

11. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Lin jeetje meid wat vervelend zeg. Maandag idd je zegje doen hoor tegen je eigen gyn, is die vrouw helemaal gek geworden.

Wendy nou meestal komt ie om de 3 of 4 uur en zijn we een uur bezig hem weer in slaap te krijgen. Vannacht helaas niet zo`n goede nacht.

Ik plaatst straks een foto eerst even eten;)

12. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    Meiden, Joseph is ECHT een aanrader!! Heb genoten! Freek is een snoepie :p

Linda: vervelend zeg die nachten! Hij heeft dus moeite om zelf weer in slaap te vallen?

Nog eentje.....:)

13. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    1,932
    0
    0
    Almere
    Joseph is inderdaad een erg mooie musical! Wij hebben hem al een tijd geleden gezien met Freek. Je wordt er erg vrolijk van.

Ik wil ook graag dit jaar naar Mary Poppins met Noortje. Lijkt me ook super mooi. Even centjes sparen maar, ha ha.

14. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

Apr 27, 2006
    3,565
    0
    0
    Mama
    Uden
  15. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    Ja, musicals kosten nogal wat geld :( Maar zo 1 of 2 keer per jaar is het toch wel errug leuk!!

Hoe gaat het verder met jou tinkerbel? Einde is al in zicht he....

16. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Hey Meiden!!! jeetje wat hebben jullie veel gekletst in dat weekie zeg :)

Met Dave zen pootje is het gelukkig mee gevallen wel heel blauw en hij zal een poosie niet kunnen voetballen!!

Het weekie weg was echt super sneeuw tot aan je knieholte :D niet normaal meer!! heerlijk genoten van de sneeuw!

Ik ben op dit moment nog niet op de weegschaal geweest maar ik gok dat ik wel wat aangekomen ben maar jah ik had vakantie he :)

17. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Wendy wat een lekkere kneepjes heeft jou mannetje ! Die is Daan nu aan het kweken.
    Hij drinkt sinds gisteren weer bijna al zijn flessen leeg !
    Hoeveel drinkt Finn ?

Julia net nog getempd. De zetpil was nog niet uitgewerkt en toch had ze 39 graden koorts. Wij zitten dus voorlopig nog binnen.

Hier een foto van Daan

18. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    Linda: leuke foto van je mannetje!!! Finn drinkt sinds een aantal weken al 5x200 en moet zeggen dat ze 9 van de 10 keer ook leeg gaan :D Sterkte met Julia, hopelijk knapt ze snel op!

Cyn: zo weer lekker uitgerust van vakantie? Enne...vakantie is ervoor om lekker te eten hoor! :p

Zo meteen visite van een meid van de zw gym. Altijd leuk, kindjes vergelijken :) Sem is naar schoonouders dus verder rustig dagje.

Laatste week verlof is trouwens ingegaan.......!!!!!

19. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Even mijn foto`s bewerkt want ander wil hij ze niet uploaden.

20. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Nou Daan heeft ook de smaak te pakken. Zo dronk hij vorige week steeds maar 70 cc nu drink ie tussen de 100 en 130 cc ! Die spekkies gaan dus snel gekweekt worden. Heb jij al een lekker ritme te pakken met je kids ? Ik vind het best nog pittig nu met 2 kids. Julia is me (als ze niet ziek is) ook lekker aan het uitproberen... Dan denk ik wel eens want had ik het rustig met 1 kind;)

Share This Page