Linda: ja we hebben hier al een aardig goed ritme. Finn is erg tevreden en slaapt goed (ook overdag). Heb dus vaak overdag ook tijd om met Sem leuke dingen te doen. Natuurlijk doet Sem ook dingen die niet mogen of is hij even flink vervelend. Vond die eerste weekjes best pittig, maar nu gaat het met de week beter. Sem is natuurlijk ook ruim een jaar ouder dan Julia...denk dat dat ook wel scheelt.
Hey meiden wat een lekkere knulletjes zeg Slecht nieuws: Me opa is gister ochtend overleden dus kan me koppie er ff niet zo bij houden.
Lieve Cyn: gecondoleerd met het verlies van je opa! Hier een ziek mannetje thuis.....koorts en gewoon niet lekker. Hou hem vanmiddag lekker thuis van de psz
Cynnie wat naar van je opa, gecondoleerd meid! Wat een heerlijke foto's meiden van jullie mannetjes!! Hier morgen de 20 weken echo, spannend! Wilde nog even laten weten dat ik niet direct online kan komen, misschien 's avonds, maar ook dat weet ik niet zeker. Geen reden tot zorg dus als jullie even niks horen!
Cyn: gaatie beetje met je? Hoorde dat de mannen een date gaan plannen....kommie gewoon naar ons toe, goed? Kunnen we weer beetje bijkletsen Rosa: veel succes morgen! Hopelijk is alles goed met jullie mannetje haha dan mogen we het EIN-DE-LIJK weten...
Cynnie gecondoleerd met het verlies van je opa.... knuf Rosa spannend zeg ! Ik ben heeeeeel benieuwd. Wendy beterschap voor je mannetje.
Bedankt allemaal voor de steun hier gaat het naar omstandigheden wel goed hoor. Ik ben niet zo heel verdrietig omdat ik er wil vrede mee heb die man is precies 90 geworden (hij was maandag ook jarig) tuurlijk is het vreselijk om je opa te verliezen ik vind het eigenlijk het ergst dat ik niet meer ben geweest in het ziekenhuis en me ouders ook niet dus we hebben geen afscheid kunnen nemen... Wen: Jah leuk voor die mannen ik heb tegen ze gezegd leuk dat het in ons huis word gehouden als jullie maar wel alle rotzooi opruimen en ik kom gewoon lekker bij jullie tukken gezellie lekker keuvelen saampies!! Het is nog wel ver weg maar heb je wensen voor je verjaardag? (als het iets groter is kunnen we het eventueel met zen allen doen ) En hoe is het met het zieke mannetje Rosa: spannend!!!! ennuhhh ga je vertellen wat het word aan je forum vriendinnen
@ cynnie gecondoleerd. @ wendy hoe is het met de kleine/grote Sem? @ hier gaat met ups en downs gaat het redelijk. Wel verneem k dat ik heel snel aan mijn tax zit en geiiriteerd kan reageren op kleine dingen. @ Rosa veel plezier met je 20 weken echo.
Sem heeft gister heel de dag koorts gehad. Vannacht prima geslapen (gelukkig ) en nu geen koorts meer.....vind ik af en toe zooo raar met kinderen. Zo pats boem hebben ze iets en zo ist ook weer over... Lin: dikke knuf! Moet nog vaak aan je denken... Cynnie: was het je "scheld" opa? Ben benieuwd of Roger mag blijven slapen?! Zal eens na gaan denken of ik nog wensen heb, je hoort 't!
Meiden, even een ego berichtje van mij...ben me vannacht rot geschrokken! Ik werd wakker omdat Finn zich verslikte en lag te hoesten. Even naartoe geweest en uit bed gehaald. Werd weer rustig en teruggelegd. Daarna nog een keertje geweest, aai over zn bolletje en weer terug. Hoorde hem daarna iedere keer flink slikken, maar was wel stil...op een gegeven moment begint hij weer hard te huilen, ga ik kijken......ligt hij helemaal in het braaksel. Het was bruin van kleur!!!!!! Schrok me helemaal verloren..... Heb hem een schone pyjama aangedaan en een schone broek gegeven en daarna was hij helemaal rustig. Even met hem rondgelopen en weer terug in bed. Hij is lief gaan slapen en heeft om 7 uur zn flesje helemaal leeggedronken. Had ook even zn temp opgenomen, maar hij heeft geen koorts. Stond vannacht op het punt de huisartsenpost te bellen, maar hij was op een gegeven moment weer rustig, was niets meer aan de hand. Moest vanochtend naar het cb dus heb t gelijk gevraagd aan de kinderarts. Zij denkt dat het waarschijnlijk allemaal oud bloed is geweest. Finn spuugt nl al vanaf zn geboorte en waarschijnlijk is daardoor zn slokdarm toch aangetast en had wat wondjes wat er nu allemaal is uitgekomen. Het kan eenmalig zijn, laten we dat hopen zeg, maar kan nog een keer gebeuren. Je merkt echt helemaal niks aan het manneke, is vrolijk, heeft geen koorts en drinkt gewoon zn flesjes leeg. Hij was ook niet goed aangekomen. Hij is in een maand tijd maar 275 gram gegroeid dus das niet veel. Moet nu volgende week extra komen wegen. Ook moet ik in de avondfles Nutritron gaan doen, misschien dat hij ''s nachts toch teveel spuugt. Blegh, heb gelijk helemaal nergens meer zin in vandaag!! Moet tussen 11 en 12 ook nog even de huisarts bellen. Die heb ik hiervoor ook even gebeld. Kijken wat hij zegt... Sorry, moest het even kwijt!
Jeetje Wendy, ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Arme Finn ook, die kleine man snapt er natuurlijk ook niks van.
Joehooeeee...waar is iedereen?!?!?!?! Hier rustig nachtje gehad. Finn heeft goed geslapen gelukkig! Was zooo bang dat het weer zou gebeuren. Heb dus niet echt lekker geslapen, maar ja. Hij heeft gelukkig ook geen last van zn prikjes, geen koorts oid dus das ook wel erg prettig. Vandaag officieel mn laatste verlofdag....tijd is echt voorbij gevlogen zeg! Vanochtend dus ook nog maar even lekker uitgeslapen tot 9 uur Rosa: ben echt zo benieuwd!! Laat je snel weten hoe het was? Dacht lekker te gaan wandelen vandaag, maar tis maar raar weer.
He bah wendy niets aan met Finn en zijn bruine braaksel. Rosa waar blijf je met je grote nieuws dat jullie een dochter krijgen hahahahahaha. Hier een druk weekend. Morgen werken en zondag vieren wij onze verjaardagen. ( alle twee jarig maandag ) maandag gaan we lekker een dag uit. Dus ik zie en spreek jullie denk ik pas dinsdag weer.