volgens mij mogen we tot 1000 berichtjes posten en we zitten nu op bijna 700.. maar goed we kunnen hier ook gewoon lekker door kletsen. Breng zo zoonlief even op bed en dan kom ik ff reageren.
gisteren werd t topic op slot gegooid. Liza en ik konden niet meer posten. Van t beheer als reactie kreeg ik dat t te groot werd en dat we een nieuwe moesten openen?!
Lizab: Jeetje wat een toestand zeg op de BSO. Wat zijn de stappen die jullie nu gaan doen als OC. Memoiike: Lijkt me ook erg spannend als je je kindje voor het eerst ergens heen brengt. Mijn zoontje gaat over 3 weekjes voor het eerst naar de PSZ. Ik ben fulltime thuis dus het is voor het eerst dat ik hem bij "vreemde" achter moet laten. Ik kan er nu al tege op zien. Fijn dat je zoontje weer is opgeknapt. marieke: Heb je al de uitslag van het bloed binnen?? En hoe staat het met de misselijkheid neemt het een beetje af nu je wat gekregen hebt van de HA. Jopa: Ik wilde je even een dikke knuffel geven. Wat een gedoe allemaal he?? Red je het een beetje met de pijn? All: En toen wist ik het niet meer. Hier nog steeds rustig. Lekker boodschapjes gedaan en zoonlief even op bed gelegd. Ben benieuwd of hij gaat slapen want hij kletst me de oren van mijn hoofd af. Ach ook wel weer gezellig dat geklets door de babyfoon. Nou meiden ik zal jullie morgen laten weten wat de test aangaf... spannend!!!!
Zo. ben ik nog even. Ehm.. Rodelief, dat weten we nog niet. straks overleg. morgen wel op tijd posten hoor! Ik ben super nieuwsgierig, maar heb om 10 uur cursus en dan de hele dag.. We zouden inderdaad tot 1000 berichten door mogen gaan. Daarom hebben ze hem ook weer open gegooid. Was een foutje. Maakt niet uit. kletsen we gezellig hier verder. Verjaardagsboodschappen zo goed als binnen. Nu even omkleden en dan naar mijn gesprek (bij nieuwe werkgever) spannend.
WE GAAN ERVOOR IN 2010!! 10 wannabe zwanger 3 zwanger 0 bevallen AAN DE KLUS! Jopa1000 - 2e ronde - december 2009 - 2e kindje Fairytale - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Rodelief - 2e ronde - december 2009 - 3e kindje Inlove - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje Fladdertje - 1e ronde - ? 2010 - 1e kindje Stoetel - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Mamaloe26 - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje Chikai - 5e ronde - juni 2009 - 1e kindje Cars - 1e ronde - januari 2010 - 3e kindje Memoiikke - 1e ronde - januari 2010 - 2e kindje NODLIJST: Rodelief - 16 januari (als mijn cyclus 31 dg is) Cars - 24 januari (weet ook mijn cyclus nog niet precies) Chikai - 28 januari Fairytale - 3 februari Jopa1000 - 11 februari Stoetel - 14 februari InLove - 3 februari Testers: rodelief - 23 januari (mits ik natuurlijk daarvoor niet ongi word) Zwanger: Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 september 2010 Marieke3 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 12 september 2010 Stillewens - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 22 september 2010 afspraken: Lizab - 26 januari VK intake Marieke3 - 3 februari VK intake Stillewens - 11 februari VK intake Stillewens - 4 maart VK echo
Deel 2 alweer! Even een kort berichtje om het terug te vinden. Vandaag een super slechte dag met heel veel pijn helaas. Geen energie om wat te schrijven / typen hier, sorrie! Fijn weekend iedereen!
Goedemorgen dames, Ik zal jullie niet te lang in spanning houden: Ik ben zwanger!!!! Ik wist dat mijn gevoel me niet in de steek zou laten!! We hebben samen wel even gehuild. a.s woensdag zou ik namelijk uitgerekend zijn van mijn zoontje Michiel*. Het is ook allemaal zo dubbel. Maar we zijn zoooo blij!!!!
Super zeg!! GEFELICITEERD!! En ook wel sterkte, kan me voorstellen dat het allemaal erg dubbel is! Maar gelukkig nu ook weer wat te genieten!!!
Gefeliciteerd Rodelief, geweldig! Kan mij goed voorstellen dat het heel dubbel is, maar michiel* zal goed over z'n brusje waken! Geniet ervan! Fijn weekend allemaak, kwam alleen even spieken om te kijken of dat Rodelief al had getest!
Jaaaaaaaa Rodelief wat geweldig!!! Super gefeliciteerd! Laat je emoties maar lekker gaan, dat hoort er allemaal bij en helemaal top dat je dat met je man kan delen!
Rodelief, gefeliciteerd!!!! Geweldig! Toch zat je goed met je gevoel, wat fijn zeg. Een dubbel gevoel kan ik me goed voorstellen, dat blijft het denk ik altijd. Maar ik duim heel hard voor je mee, ik hoop dat alles goed blijft gaan! Inlove, wat een naar telefoontje, dat is ook wel heftig zo zeg, als je dit zo meemaakt. Je hoopt toch op iets positiefs. Hopelijk kunnen jullie het goed verwerken. Liza; hoe is het gesprek met je nieuwe werkgever gegaan? Jopa, wat naar als je zo'n dag hebt. Knuffel vanaf hier voor je!! Hier: Ik heb gisteren een *** dag gehad met mijn groep 8. Bah. Ze zijn zo vervelend, zo brutaal en ik ben heel streng en consequent, maar belonen met leuke dingen kan niet (maken ze meteen misbruik van) en straffen heeft ook geen effect. Heb hele lange mail naar mijn duo collega en directrice gestuurd, met vraag om advies. Verder 's avonds voor het eerst sinds 6 weken weer gaan paardrijden, wij rijden buiten en de bak was bevroren (lag vol met sneeuw). Heerlijk! Lekker buiten geweest en fijn gereden. En hoe voel ik me? Weer gisterenavond en vanmorgen misselijk.... Heb veel slijmverlies (sorry) en voel me onbehaaglijk... Dus het wordt een spannende week. M'n banner is mijn langste cyclus, dus afwachten maar..... Mijn man en ik gaan dit weekend lekker een weekendje weg, (Hotelbon gekregen met ons trouwen), maar ik zal kijken of ik nog kan posten, zo niet, morgenavond weer! Fijn weekend allemaal!
@Rodelief, GEFELICITEERD!!! Zie je, je gevoel heeft je niet in de steek gelaten. Geniet ervan en ik duim voor je dat alles goed zal gaan. Ik kan goed begrijpen dat het een beetje dubbel is. En huilen, dat mag best hoor! Liefs Stoetel
Meiden, heel kort. ben net thuis. Rodelief, GEFELICITEERD!!!!!!!!! Ik ben zo ontzettend blij voor je! Ik ga even bijkomen. kom later of morgen even uitgebreid reageren, maar ben gebroken.
Even een gekke vraag. Word je emotioneler als je eisprong eraan komt? Of kan dat ook komen doordat ik niet meer aan de pil ben? Ik heb net de tekenfilm Frank&Frey gekeken. En heb als een idioot zitten huilen op de bank. Liefs
Wauw Rodelief, Wat heerlijk!!! Gefeliciteerd hoor!!! Oh ja dat zal best even confronterend geweest zijn en woensdag zal wel extra moeilijk worden. Nou meid, geniet van deze zwangerschap en lucht je hart als het even te veel wordt.
Heey allemaal Rodelief Gefeliciteerd! Echt helemaal super!! Hier gaat het allemaal zn gangetje, van mij mag het wel 2 week verder zijn. En voel steeds "dingen" in mn buik, maar ik wil mezelf niet teveel wijs maken! NOu morgen reageer ik wat meer, ga lekker filmpje kijken!