Wij gaan ervoor in 2010 Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door InLove, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Spannend inlove, zometeen ben je zwanger op je bruiloft! (pas je in ieder geval nog wel goed in je jurk!!)

Wat lief stillewens, hoor je de hele dag mama om je heen! Lijkt me gezellig, zo'n brabbelende baby..!

Rodelief, ik kan me goed indenken dat het heel moeilijk voor je moet zijn, echt genieten lukt waarschijnlijk nog niet, die onzekerheid zit er ook in! Hopelijk hoor je de kleine snel, ik duim voor je!

Jopa, hoe was het bij de fysio??

2. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Ben net terug van de VK. Had vanochtend weer wat oud bloed en een heel klein stolseltje.
    Toen ik belde mocht ik gelijk komen.
    Ze heeft een inwendige echo gemaakt. Maar kon niets zien.
    Dan kunnen 2 dingen betekenen. Of er zit niets en het gaat dus fout. Of ik ben minder ver, wat ik zelf ook wel vermoed omdat ik een latere eisprong had en dan kunnen ze nog niets zien en is het bruinige wat ik nu verlies een verlate innesteling.
    Ik ben niet veel wijzer maar hou me wel maar voor dat het fout gaat, dan kan het alleen maar mee vallen.
    Dinsdag hoop ik wel wat te kunnen zien.
    pfftt... dit is echt niet goed voor je hoor al die onzekerheid en stress.... bah... ik heb afleiding nodig.

3. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    He Rodelief, wat een onzekerheid :(
    Zoek inderdaad snel maar afleiding, anders ben je er (waarschijnlijk toch wel) dag en nacht mee bezig. Sterkte meid!

4. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Rodelief, vervelend allemaal joh! Nu testte je pas erg laat positief, dus het kan natuurlijk heel goed zijn dat je inderdaad minder ver bent. (ik hoop het voor je)

Jopa, hoe was het bij de fysio?

Fairytale, op naar ronde 2! (met gezellig klussen is niks mis :D )

Stoetel, bij jou is het erg spannend dus. afwachten!

Inlove, het komt wel echt erg dichtbij nu he! Gelukkig dat het toch nog goed gekomen is met de nagels. En ook zo typisch, zit het goedkope corset perfect en de dure is het toch niet helemaal. :) Ben je al zenuwachtig?
    En misschien toch zwanger trouwen?

Stillewens, 8,5 maand vond ik ook erg leuk, je ziet inderdaad de vooruitgang (dat blijft ook nog wel even zo) Leuk hoor.

Hartediefje, hoe gaat het op het wachtbankje? Nog veranderingen qua symptomen of echt wat je al voelde?

Nou, ik hoop dat ik niemand vergeten ben.

Ik heb ook nog een mooi verhaal. grr. heb het al in de lounge gezet. Afronden bij mijn oude werkgever ging niet helemaal goed. (idiote leidinggevende) plak zo de link wel even.

Verder lekker rustig dagje vandaag. Heerlijk. even schoonmaken en opruimen, maar verder niet zo veel.

5. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
  6. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Wat belachelijk zeg! Ik heb je verhaal net gelezen, het is toch van de zotte dat ze gewoon uberhaupt je post open maakt en dan formulieren eruit haalt! Scheelt je een hoop geld anders!
    Ben maar blij dat je lekker ergens anders werkt nu!!!

7. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ha chikai, helemaal mee eens. :) Hoe voel jij je?

8. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Eigenlijk best goed :)
    Wel moe, koud en misselijk met vlagen, maar als het zo blijft, mag ik lang niet klagen! Gelukkig heb ik nu 2 of 3 dagen in de week vrij, dus dat is in deze eerste periode wel heel prettig! Kan ik lekker veel aan mijn studie werken, hier posten op zp...

9. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Goedemiddag, ben net weer terug van allerlei afspraken.
    Ga even teruglezen en reageren!

Ook even lunchen, m'n maag rammeld van de honger!

10. jopa1000

Hallootjes,

Eerst fysio, tens apparaat aangesloten en die moet ik nu een volle week regelmatig dragen. Vandaag tot 13.00 (vanaf 8.30) en morgen van 14.00 tot 22.00. Als het deze week niet pijnverlichtend werkt zal het nooit gaan werken. Afwachten maar. Raar gevoel waar ik de electroden heb zitten (op m'n stuitje, toen hij daarop drukte zat ik tegen het plafond van de pijn) De afgelopen uren nog niet echt gemerkt dat het verlichting geeft. Vanavond sluit ik hem nog een keer aan. Ben benieuwd!

Daarna naar een lotgenoten groep geweest die ook allemaal een chronische ziekte hebben. Niet om zielig te doen maar gewoon lekker kletsen over van alles en nog wat. Was heel plezierig.

Tussendoor nog even bij mijn ouders langs geweest. Ben nu heel erg moe en heb veel pijn. Veel te veel achter elkaar gedaan. Achteraf komt de klap pas. Rustig aan vanmiddag. Dochterlief is naar het kinderdagverblijf. (nog maar een paar keer, dan naar de peuterspeelzaal!)

Nou even reageren,

@Rodelief, meid wat leef ik met jou mee, vind het heel erg dat je zo in de onzekerheid moet zitten. Je mag mij altijd pb'en he? Ik wou dat ik je wat afleiding kon geven. Snap heel goed dat je de banner weggehaald hebt. Een dikke knuffel voor jou!

@Inlove, ga is testen joh! Ik heb een goed gevoel bij jou! Laat ons niet te lang in spanning he? Testen kan al vanaf NOD.

@Stoetel, spannend .....! Hoop dat het raak is! Hoe is het met de ongi krampjes?

@Stillewens, zou inderdaad een mooi valentijnscadeautje zijn. Leuk he als die kleine mensjes verbanden gaan leggen?
    Onze dochter zei vanochtend: Papa buiten HIHIHI (papa is buiten naar de paardjes) als ik dan zeg nee papa is niet buiten zegt ze:
    Papa buiten auto en dan doet ze het gebaar van centjes verdienen erbij (met de vingers over elkaar wrijven) Echt heel leuk dat het allemaal onthoud.

Lizab, onze dochter is nooit stout (geintje) maar als ze het is dan zet ik haar in de hoek. Meestal snapt ze het niet maar vaak komt ze dan meteen naar mij toe en geeft een kusje hihi. Ze weet het dondersgoed dat ze iets doet wat niet mag. Ik ga straks even je verhaal lezen over je oude baas.

@chikai, nog paardgereden onlangs? Hoe gaat het met je? Wanneer heb jij een intakegesprek bij de verloskundige?

@Fairytale, jammer meid van je ongi, op naar ronde 2! Klus ze alvast!

@all, m'n temp is weer een stapje hoger, voor de rest probeer ik m'n lichaam te negeren hihi, valentijnsdag kruip ik weer uit m'n negeerstand hihi

Ga even uitrusten, tot de volgende keer. Het begint al een hecht clubje te worden, leuk vind ik dat! Ik leef echt met iedereen heel erg mee!

11. Stillewens

Stillewens Actief lid

28 mei 2008
    375
    0
    0
    Stoetel,
    Fijn dat de ongikrampen weer weg zijn.

Rodelief,
    Hoe gaat het nu met je? Wat vervelend voor je dat ze op de echo niets konden zien. Hebben ze het ook met een inwendige echo geprobeerd? Of alleen maar van buiten, op je buik?
    Wie weet valt het volgende week allemaal erg mee hoor. En is dit gewoon je innesteling. Ik duim in ieder geval nog ff mee.
    Ik hoop dat je even wat afleiding kunt vinden.

InLove,
    wat fijn dat je F zo bij de psz weg kunt brengen zonder dat ze huilt.
    En wat balen dat het korset dat je oorspronkelijk had gekocht toch niet goed is. Maar ja, als je nu gelukkig maar een goede hebt. Dat ben je straks een stralende bruid.
    Je gelnagels klinken wel heel chique met de steentjes erop. Dat staat vast erg mooi.

Chikai,
    Zo'n brabbelend meisje heel de dag is inderdaad erg gezellig. Heerlijk om dat mee te mogen maken.
    Hoe is het met jou? En de klachtjes?

Liza,
    Ik heb je verhaal gelezen.... wat balen zeg dat er nog net even zo gedaan moet worden op je oude werk. Ik hoop dat het snel opgelost wordt. Zodat je je lekker kunt richten op je nieuwe werk. Kop op hoor

Jopa,
    Hoe gingen je afspraken?
    Heb je lekker gelunched?

@All,
    Hier gaat het nog steeds goed hoor.
    Overdag voel ik mij wel prima. Tuurlijk wat moe, maar ach dat mag.
    En 's ochtends en 's avonds wat misselijk. Maar goed, dat is ook nog goed te doen.
    Wel blijf ik heel de dag enorme trek houden! Ik eet echt meer boterhammen als anders. Dat is toch weer gek om mee te maken.

Fijne dag allemaal.

12. Stillewens

Stillewens Actief lid

28 mei 2008
    375
    0
    0
    Jopa,
    Zie nu net je laatste reactie pas...
    Lijkt mij heel apart zo'n tens apparaat. Ik hoop dat het wat verlichting geeft voor je.
    Fijn dat je met lotgenoten ervaringen hebt kunnen uitwisselen. Tuurlijk, je kunt met ons kletsen, maar dan spreek ik even puur voor mijzelf; ik kan mij niet voorstellen hoe jij je voelt. En dan is dit fijn om het even met andere te delen die dit wel kunnen. Goed van je.
    Wat maakt je dochter al leuke opmerkingen met papa hihi en papa auto centjes... wat lief!
    Rust lekker wat uit vandaag. We horen je wel weer.

13. jopa1000

Dank je wel Stillewens, lief hoor!

Kom snel weer buurten, veel te gezellig hier haha

Enne lunch was lekker, nog een restje preischotel van gisteren.... mmm lekker hoor!

14. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal!

Zit hier met moeite 2 boterhammen met hagelslag weg te werken, bah, dat staat me echt tegen. Ben al niet zo'n grote eter, maar boterhammen.... geef mij maar warm eten! En dan ben ik nu ook overgestapt op bruin brood, want dat is volgens mij wel gezonder dan wit....
    Zeg Stillewens, geef maar wat trek van jou aan mij!! :D

O, Jopa, ik hoop echt dat het tens apparaat je verlichting kan geven!! Ik was erg benieuwd wat voor iets het zou zijn, maar nu snap ik het. Geef je ons regelmatig een update, ik hoop echt dat het iets voor je gaat doen!!!

En tja, je wilt zo graag... en dan doe je toch weer teveel... Dat lijkt me ook zo moeilijk, je lijf geeft pas naderhand aan dat het teveel was...
    (Zo ondertussen 1 boterham op..)
    Wat leuk trouwens dat je dochtertje zo verbanden gaat leggen! Gezellig, zo'n kwebbel in huis!

Ja, ik heb gisterenavond nog een uur paard gereden. Viel tegen, ik was zo misselijk toen ik daar stond.... Toch erop gegaan en alleen niet gegalloppeerd.... Ik dacht een erg rustig en beheerst paard uitgekozen te hebben, gooit hij in de les na mij tot 2x toe een mevrouw eraf! (terwijl ze gewoon aan het stappen was!)
    En daarna lekker een halfuur in een warm bad gelegen, heerlijk!!
    Ik heb nog geen afspraak bij een vk, wilde vandaag bellen maar zag op hun site dat er op donderdag geen telefoondienst is. Vrijdag en maandag moet ik werken, dus ga ik dinsdag bellen.

Heb net alvast het avondeten maar vast gemaakt. Nu ga ik lekker aan de verrassingstaart voor komend weekend werken!

15. jopa1000

Oja, Lizab, het net gereageerd in je topic. In aansluiting heb ik ook nog een "mooie" ervaring met mijn oude werkgever.

Kreeg nog een flink bedrag eind december omdat ik ben overgegaan naar het UWV. Uitbetaling vakantiegeld, vrije dagen enzovoorts. Zie eind december op mijn rekeningafschrift dat ze 80% van dat bedrag hadden overgemaakt. Voorschot stond erbij.
    Week later de loonstrook. Bleek dat ik nog is recht had op een paar honderd euro. Eind januari niet ontvangen. Ik een mailtje gestuurd met het verzoek het over te maken.

De baas zelf niet teruggemaild maar z'n knechtje wel. Blijkt dat het ze het geld naar mijn spaarloon rekening hebben overgemaakt. Dit neigt bij mij naar pesten. Met het verzoek om het zelf van mijn spaarloonrekening te gaan halen. Ik gebeld met die bank. Mag ik dus zelf niet doen (wist ik eigenlijk wel hoor) . Weer een mailtje terug van dat moeten jullie doen. Gelukkig gisteren een mailtje gehad dat ze het geld terug hadden gekregen van de bank en het meteen zouden overmaken op mijn prive rekening. Geen woordje van excuses of iets. Leuk weggaan bij je oude werk. Ben blij dat ik daar vanaf ben.

Zo dat lucht op hihi!

16. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ook al zo'n staaltje van werkgevers jopa, bah!
    Erg toch, dat je daar allemaal zelf achteraan moet bellen enzo!
    Bij mij is het juist andersom; ik ben gestopt met mijn deeltijdbaan voor techniekbegeleiding, nu ga ik per 1 mei weer fulltime voor de klas. Hier hadden ze niet bedacht dat mijn contract dan ook moest minderen/stoppen.... Zou ik teveel uitbetaald krijgen, maar ik heb geen zin om daarna weer veel terug te moeten betalen. Heb ik het zo geregeld dat ik per 1 februari gewoon mijn nog te werken uren declareer. Maar in het overzicht zag ik dat ze gewoon 50 uur teveel aan me geven! Dus ik krijg teveel geld... Maar zolang ze dat zelf niet in de gaten hebben (en dat verwacht ik niet, want ze zijn daar wat dat betreft erg laks in), levert me het dus mooi wat meer op!

Bij deze een foto van m'n verrassingstaartje voor de a.s. opa's en oma's

17. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    erg leuk Chikai!!! Ben benieuwd hoe ze reageren en hoe snel t kwartje valt, leuk leuk

jopa, goed gevoel bij mij?? hahah nou ben benieuwd, ben nog steeds niet ongi. Ik test zaterdag denk ik

18. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Stillewens: Ze heeft een inwendige echo gemaakt.

Chikai: Gafe taart joh! Leuk idee.

Meer weet ik ff niet.

Nog steeds af en toe bij afvegen bruine afscheiding of oud bloed. Het is nog niet veel. gelukkig. Zolang ik geen buikpijn krijg en geen helder bloed verlies is er nog hoop.
    Dit is echt stressen.
    Ook omdat ik me nog zo beroerd voel. Echt een dweil.
    Het is nu echt aftellen tot dinsdag.
    Ik neem me maar het ergste voor dat kan het alleen maar meevallen.
    Waarom kan het nou niet gewoon gaan???

19. jopa1000

Rodelief, denk aan je en duim met je mee! Die onzekerheid is killing!

Heb je nog afleiding vandaag en in het weekend? Steunt je man je goed en is hij lief voor je? Meid ik hoop dat de tijdversneller gaat werken vandaag en dat het zo dinsdag is. Hoelaat heb je de echo?

Maarre, even heel direct he? Wat zegt je gevoel? Ook ik weet niet waarom bij de een het allemaal goed gaat en bij de ander niet. Wisten we dat maar. Eigenlijk zou het bij iedereen gewoon goed moeten gaan!

Ik denk aan je, veel digitale knuffels en een arm om je schouder!

Nog een hart onder de riem, in het temptopic waar ik meeschrijf was ook iemand met veel bruinverlies. Bij haar is het allemaal goed, bruin bloedverlies kwam bij haar niet uit de baarmoeder. Zij is wel iets verder dan jou maar toch, je kunt te vroeg hebben gekeken met de echo en dat er daarom NOG geen vruchtje te zien is.

@all, ben vanmiddag pas weer hier als kleine meid slaapt. Ze wil nu Nijntje kijken op de laptop.

Dan reageer ik even wat uitgebreider.

Tot straks! Inlove , ja ik heb echt een goed gevoel over jou! Heb je stiekum al een testje gedaan? Duim voor je!

Mijn temp is weer lekker stabiel. Voor de rest afwachten de komende dagen.

20. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    hele dikke knuf Rodelief!! Wat lijkt me dit ontzettend klote!!!

Deel Deze Pagina