Wij gaan ervoor in 2010 Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door InLove, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Wat een gaaf taartje! Super origineel! Hoe hebben ze gereageerd?

2. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Jopa; Ik weet niet meer goed wat mijn gevoel zegt.
    Ik sluit me er nu maar eigenlijk voor af. Ik ga er van uit dat het niet goed zit.
    Ben bang dat ik te veel ga hechten en dat er dan idd niets te zien is dinsdag.
    Om 9.30 uur heb ik de afspraak staan.
    Zolang ik nog geen bloed verlies heb en buikpijn heb ik nog een klein sprankje hoop.

3. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Meiden ik ben ontzettend blij dat ik hier mijn verhaal kwijt kan en die digitale knuffels doen me erg goed.
    Thanks!!!!

4. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Ik wilde me even melden dat ik er nog wel ben en toen zag ik dat er iets met Rodelief is. Heb even terug gezocht naar haar verjaal.
    Jemig meid wat schrikken! Ik ga voor je duimen dat er dinsdag gewoon wat te zien is en dat je een verlate innesteling hebt hoor!

Verder zit ik met een ziek spugend kind sinds dinsdagavond. Ze krijgt vandaag gelukkig weer praatjes. Ze heeft zo onwijs gespuugd dat het schilderwerk in de trapopgang overnieuw moet.. niet schoon te krijgen (iemand tips?). Gelukkig konden we er grapjes over maken want ik vond de kleur toch gruwelijk (fel groen) dus ik heb naar gezegd dat ze mama nu alleen maar heeft geholpen dat papa het toch over moet schilderen. Mijn vriend offerde zich gelukkig op om flink aan de boen gehaald want misselijke ik moest buiten staan.. pfff zwanger zijn en een ziek kind gaan niet samen...
    Door het slechte slapen van haar ben ik nog moeier dus geen puf om hier te lezen en te schrijven.. komt wel weer.
    Ze zit nu lekker op de bank een dvd te kijken.

Eerste bezoek vk ging goed, puur een intake. Nog wel even gerust gesteld dat mijn dikke buik geen tweeling hoeft te betekenen (mijn collega's pesten me) maar om me gerust te stellen mag ik zsm een echo laten maken. Nu nog de echo praktijk te pakken krijgen, s'avonds gaat het beste maar ik slaap om 19:00 :)

Nou meiden, hoop snel weer lekker mee te kunnen beppen.

5. jopa1000

Graag gedaan, de meeste van ons kunnen zich zo goed voorstellen wat het met je zou kunnen doen. Voordat je positief test ben je er al mee bezig, maar nu in de eerste weken begint het wachten weer opnieuw. Onzekerheid is NOOIT leuk. En toch blijf ik positief! We wachten dinsdag met spanning af. Nog even voor jou een digitale knuffel!

Bekijk bijlage 49345

6. jopa1000

Marieke leuk je weer te zien!

Zielig voor je dochtertje, onze dochter is vorige week zondag ook ziek geweest, spugen ! Maar dan in onze auto BAH! Zielig voor haar maar wat moeilijk om die lucht eruit te krijgen. We hebben nu al een aantal dagen koffiedrab in de auto liggen. (op advies van een vriend)

Idd een goed excuus om de kleur te veranderen haha! Geluk bij een ongeluk. Fijn dat het iets beter gaat nu. Onze dochter was maandag weer kiplekker. Wat het is geweest? Geen idee.

Ik ben (volgens mij dan) niet zwanger en vond het al een rotklus (met ook een week gevoel in de maag) om m'n dochter schoon te maken en de auto te boenen laat staan als je zwanger bent.

Fijn dat de intake goed ging, een prettige verloskundige? Wanneer had je nou ook alweer de eerste echo?

Fijn weekend alvast en beterschap voor je dochter! Hoop ook voor jou dat het geen tweeling is, alhoewel lijkt het mij wel leuk een tweeling (wanneer ze de 3+ hebben bereikt hihi)

7. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Nou Marieke, een ziek kind is inderdaad niets. Ik heb een hele tijd op 2 meisjes opgepast bij ons in de buurt. Was de oudste echt ziek, spuugde het ene bed na het andere onder, en komen de ouders gewoon niet naar huis toen ik ze belde! Het feestje was blijkbaar belangrijker dan hun zieke kindje van 2! Toen heb ik (uit wraak haha:):)) de oudste in het bed van haar ouders gelegd, als ze dan ging spugen, mochten de ouders het verder opruimen!!
    Ik vind het altijd wel erg zielig....

Ooh, Rodelief, echt een knuffel van hier!! Ik duim heel erg hard voor je mee!!

En Jopa; ik heb het nog niet verteld, de taart staat nog in de koelkast, want moet nog even uitvogelen wanneer m'n oudste zus thuis is! :)

8. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
  9. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

@Inlove: Ik zie duidelijk een streepje!!!!:D Gefeliciteerd!:D:D:D Helemaal super zeg!

Echt wat een vruchtbaar topic, ik blijf hier zeker plakken!:)

@Chikai: Wat een super mooie taart, en leuk idee. Ben benieuwd wat ze er van gaan zeggen en reageren!

@rodelief: Ik duim hier ontzettend hard voor je! *duim*duim,

@all: hier nog een beetje ziekjes, gaat gelukkig al wel wat beter!
    En nog steeds crea bea bezig met de bruiloft, en mijn vaders verjaardag, en een super leuke abraham pop gemaakt! Ook gaan we een heel grappig ABC-tje op zeggen tijdens het feest.

Ik probeer niet teveel aan zwanger zijn te denken, zodat ik juist minder ga stressen, want das niet goed natuurlijk. Ik denk er echt teveel aan, en ik lees zo vaak dat mensen die er teveel mee bezig zijn het juist niet lukt. Nou ja afwachten:)

Fijne avond allemaal!

10. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ik ben een beetje hyper,,,,,wauw en dat zo snel echt een wonder

11. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd Inlove!!!
    Wow!!! Hoe voelt dat nu??? :):)

12. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Jeetje Inlove wat goed!!
    Weer een zwangere erbij.
    Van harte gefeliciteerd!!

13. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Dat voelt,,,,,,,,,hieper, wauw, speciaal, roze wolk, zenuwachtig aaaaaaaaaaaaaaaaa :D

14. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    WE GAAN ERVOOR IN 2010!!

6 wannabe zwanger
    7 zwanger
    0 bevallen

AAN DE KLUS!
    Jopa1000 - 2e ronde - december 2009 - 2e kindje
    Fairytale - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje
    Fladdertje - 1e ronde - ? 2010 - 1e kindje
    Stoetel - 1e ronde - januari 2010 - 1e kindje
    Cars - 1e ronde - januari 2010 - 3e kindje
    Hartediefje - 1e ronde -

NODLIJST:
    Cars - 24 januari (weet ook mijn cyclus nog niet precies)
    Fairytale - 3 februari
    Jopa1000 - 11 februari
    Stoetel - 14 februari

Testers:

Zwanger:
    Lizab - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 6 september 2010
    Marieke3 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 12 september 2010
    Stillewens - 2e kindje - verm. bevallingsdatum = 22 september 2010
    Rodelief - 3e kindje - verm. bevallingsdatum = 25 september 2010
    Memoiikke - 2e kindje - verm. bevallingsdatum =
    Chikai - 1e kindje - verm. bevallingsdatum = 9 oktober 2010
    InLove - 2de kindjes - verm. bevallingsdatum = 15 oktober 2010

afspraken:
    Marieke3 - 3 februari VK intake
    Stillewens - 11 februari VK intake
    Stillewens - 4 maart VK echo
    Rodelief - 9 februari gyn ziekenhuis
    Lizab - 9 februari echo
    Lizab - 2 maart 2e afspraak VK

15. jopa1000

Inlove !!!!! JAAAAAH, mijn onderbuik gevoel heeft het nog goed ook!

GEFELICITEERD! Geweldig nieuws, dat is zeker een streep!

Geniet ervan! Ik hoop je te volgen over anderhalve week. Zou leuk zijn!

Vruchtbaar topic zeker weten!

Ga flikken maastricht kijken, mijn onderbuik gevoel zei dat ik hier nog even moest kijken...... gelukkig naar geluisterd!

Fijne avond!

16. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    :DInlove GEFELICITEERD!!!:D

17. jopa1000

Hoe is het met jou?

Hoe gaat het met het wachten ? Wanneer wil je eventueel gaan testen?

18. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    valentijnsdag is ook een dikke streep dag!!!

19. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Haha, ik hoop het echt. Dan wil ik namelijk gaan testen. Mijn cyclus is normaal 35 dagen, dit keer waarschijnlijk 32. Uitgaande van de 35 zou valentijnsdag mijn NOD zijn. Een positest zou natuurlijk wel het allermooiste valentijnskado zijn!
    Dus Jopa, de 14e ga ik testen. Verder was ik gistermorgen en vanmorgen een beetje misselijk en had ook hoofdpijn. Dan ga ik van alles denken. Zou het echt? Moet ik niet doen. Dan valt het zo tegen als ik toch ongi word. Maar dat is zo moelijk.;) Heb je trouwens ook een onderbuik gevoel voor mij?;)

Liefs

20. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Rodelief...jeetje meid... ik zit met tranen in mijn ogen jouw verhaal te lezen... ik ga voor je duimen dat alles nog gewoon veilig binnenin zit!!! Ik hoorde ook pas van iemand, die een hele grote bloeding had met apart weefsel...dus toen dachten ze bijna een eipsrong te zien en twee weken later was ze al negen weken zwanger...had het eitje zich dus heel goed vastgezet en was niet mee afgedreven...dus ik ga voor je duimen meis!!!!

Inlove, GEFELICITEERD!!!!!

Hier ook zenuwen...DAG 26, maar wss cyclus van 30 dagen..... dus hier heel erg hyper...zou het wel..zou het niet... De extragevoelige testen van Sensitest gaven nog negatief aan..maar ja..als het 30 dagen is, heb ik mss toch nog te vroeg getest...(ja, ik ben miep ongeduld hier...) Ik zou het liefste of een streep of mijn menstruatie hebben..maar niet dit ellendige wachten... Dus die spanning herken ik wel hoor!

Mijn NOD is dus dan 9 febr. die ik aanhoud. (Zou iemand die in het lijstje willen bijvoegen????)

Deel Deze Pagina